Днес в едно задрастване стрелката почти стигна до червения сектор, след това се включи перката на радиатора. В движение няма проблеми, но ако спра на място, много бързо вдига температура. Проверих маркучите на радиатора, този от горе беше мек, а другия отдолу твърд. Ако е отишла гарнитурата на главата, не трябва ли и двата да са твърди. Забравих да пипна радиатора дали е топъл. Дали мога да е карам така, че тая водна система изобщо не ми е ясна? А забравих да пиша, не беше кипнал антифриза. И нямам течове. Като отворих капачката на радиатора излизаше само пара.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 75 загрява на място.
Collapse
X
-
би трябвало да има не-малко налягане - около една атмосфера, ако си отворил при стрелка близо до червеното. при такова налягане, трябва да се чуе свистене като отваряне на кОла или бира, и нивото на течността бързо да се вдигне. Ако не се е случило, вероятно отнякъде другаде налягането ти се саморегулира и не достига до нужната една атмосфера. Това може да доведе до по-раннно завиране на течността от предвиденото, и до неефективно охлаждане. На пунто не знам дали има 2 степени на перката, но ако има, вероятно първата не работи. Реостат, датчик, клеми......
-
имах сьщия проблем обезвьздуши системата но не от радиатора отпред а от трьбата влизаща в купето там по принцип трябва да има вентил но на много коли няма (при мен е слаган допалнително) а след това обезвьздуши и от радиатора поне при мен от това беше проблемаFiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
Alfa Romeo 146 1.9 JTD
Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
Alfa Romeo 155 2.0 8V
Коментар
-
мисля, че е рано да говорим за гарнитура на главата.... провери това дето пише ogi28b. не си писал дали имаш парно.... ако нямаш парно със сигурност не ти е обезвъздушена добре системата....другото което ме съмнява е, че може да имаш изронени перки на водната помпа - а те са пластмасови... тогава говорим за нова водна помпа... съмнява ме, щото както пишеш ти загрява в задръстване - т.е. при работа на празен ход, а водната перка е вързана на ангренажа / поне при мен е така.../ но това след като почистиш клемите на датчика на радиатора - наистина може да не включва първата степен...в движение в туй студено време аз не мога да вдигна 90 градуса, така че това трябва да отпадне като признак...п.п. внимавай като отваряш капачката на радиатора на загрял мотор, да не се ощавиш...Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
в този раздел има тема за термостата - втората отгоре надолу...общо взето - при загрял двигател пипаш горния маркуч - от двигателя към радиатора... на моето пунто термостата отваря на 92 градуса. като отвори термостата трябва да се загрее горния маркуч...щом нямаш парно - имаш въздушна възглавница.... обезвъздуши си системата... на двигател 1.1 има една пробка за обезвъздушаване зад двигателя - горе-долу до входа и изхода на парното - при теб не знам как е...Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
donnna написа:в този раздел има тема за термостата - втората отгоре надолу...общо взето - при загрял двигател пипаш горния маркуч - от двигателя към радиатора... на моето пунто термостата отваря на 92 градуса. като отвори термостата трябва да се загрее горния маркуч...щом нямаш парно - имаш въздушна възглавница.... обезвъздуши си системата... на двигател 1.1 има една пробка за обезвъздушаване зад двигателя - горе-долу до входа и изхода на парното - при теб не знам как е...Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
зависи от термостата - моя включва на 92 градуса, мисля че има термостати които включват на 87 градуса.... за 82 не знам... доколкото знам пише на термостата... ако не знаеш къде е - на двигателя в началото на горната дебела тръба, която влиза горе в радиатора....Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Re: отговор
petio4528 написа:Днес е обезвъздуших, колата е по добре, вече не загрява, но долния маркуч остана твърд. дали е добре така, горния е мек. При какво положение на стрелката трябва да се влючи първа степен на перката? Трябва да си сменя датчика на перката?Alfa 147 JTD 115 hp
ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар