Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Настоящи колеги, помагайте кое да избера?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Настоящи колеги, помагайте кое да избера?

    ..Та така настоящи колеги , отдавна гостува в форума и реших да взимам Браво много ми харесва, наистина има голям избор от 3000 лв. до 4000 лв. Аз мога да дам до 4000 и малко, но наитина искам да направя най-добрия избор. В момента съм се спрял на два варианта и ще съм ви благодарен да ме насочите, кое е по разумно. Значи..предлагат ми едно Браво на Метан 1.6 16 V, 99 г., скоро внесено от Италия уредбата е слагана там, сменил му бил всички консумативи(4200), било много читаво..днес ще го гледам. От друга страна ми предлагат и дизелово 1.9 тд, Тъй като ще пътувам много търся наистина икономична кола! Със сигурност метановото ще е по оферта от тази гледна точка, но пък дали си заслужава.., тука всекакви хора ми говорят "недей,ше се прее.., тва ще ти е най-голямата грешка, после като теглиш чертата ще видиш и.т.н.., Ще съм ви безкрайно благодарен да ме посъветвате какво да избера, като цяло ме инересува колата да е икономична, че тия горива скочиха до небето.

    #2
    За по-дълги маршрути, според мен метана. За града - дизела.Проблем си е да ходиш да търсиш метан станция, ако не живееш до нея, настройки, разправии..обаче за на дълго си заслужава.
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      бравото като е на метан, дали ще има багажник а и 1.6 на метан колко ли ще върви.... според мен по-добре некво дизелче...
      "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
      (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

      Коментар


        #4
        аз съм за дизела... първо щото както GTipo каза по-горе "Проблем си е да ходиш да търсиш метан станция, ако не живееш до нея" и второ - предишния собственик за да сложи метан или е скъсал колата от ходене насам-натам ( разбирай много реални километри ) или пък е бил некоя циция ( ся хората на метан дан съ насегнат ) и може да й куца поддръжката...
        Fiat Punto 1.1-Синята птица
        Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
        Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

        Коментар


          #5
          Метан. По-евтино е. Дизела прави магарии зимата и е по-скъп. Метан станции има доста в София. Нали се сещаш, че ще ходиш един път месечно да сипваш!
          Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
          MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
          Engine Stamp: 176B9.000
          Version Code: 176BV
          Version: V5 | SPORTING | 03.'98

          Коментар


            #6
            easylife написа:
            Нали се сещаш, че ще ходиш един път месечно да сипваш!
            Това е така, обаче зависи от бутилките. Това дали е с втечняване или е без. Бутилките с втечняване се монтират основно фабрично, но пък и те не са с голям капацитет. Обикновено една бутилка стига за 150-180 км пробег. На Marea Bipower, която е с фабрично монтирана метанова уредба, една пълна бутилка стига за 150км градско и 300 км. извън града. Самите бутилки заемат много място и тежат здраво. Също така метана е гориво с много високо топлинно число, което натоварва допълнително мотора, но това е една друга тема.Има си и предимства - 3-4 пъти е по-евтино от карането на бензин.За мен метана е гориво за таксита. Аз бих избрал дизела.
            FIAT Brava 1.6 16v '97

            Коментар


              #7
              Добави анкета към темата . Иначе моето мнение е, че всяка "уредба" била тя газова или метанова , монтирана допълнително, е гавра с труда на конструкторите и инженерите, които са проектирали съответния автомобил. Така че и аз съм за дизела, макар че като гледах тази зима какво бутане беше сутрин на дизелите да запалят ...
              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

              Коментар


                #8
                да бе проблеми с дизела зимата - ако е добър ще му е кеф как пали зимата И не вярвай на думите всичко сменено - тва е ремък и 2 филтъра - а ролките ?! тях не ги сменят и гледай после филми на ужасите.Глас за дизела
                Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                Коментар


                  #9
                  Ти сам си дал отговор на въпроса си.Ясно и точно си казал-ще пътувам много.Щом ще пътуваш много си за метан.От това по-евтино пътуване няма!Прецени от където и до където ще пътуваш дали имаш метанстанции по пътя.Като единствен недостатък намирам,че може колата да е на много километри.Що се отнася колко ще върви,то няма да е колкото на бензин,но пък ще е 2 пъти по-евтино.Това според мен не е много голям компромис вместо 100 коня да имаш 80 примерно.Твърдо гласувам за метан!За 1 година ,ако навъртиш 50 000км ,само от разликата в горивото ще си избил колата.Прави си сам равносметката кое ти е по-изгодно.
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #10
                    ако дизеловия двигател който ти предлагат не е JTD , както си написал, го остави, просто няма смисъл да влагаш пари в нещо което вече е морално остаряло и не се произвежда. Все едно да си вземеш пентиум (или голф) тройка, ако ме разбираш. Ако колата ще е само за да пътуваш, а не за да си я поддържаш със сърце и душа, взимай метановата, избумкай и 50-70 хиляди и я продавай.

                    Коментар


                      #11
                      ogi28b написа:
                      ако дизеловия двигател който ти предлагат не е JTD , както си написал, го остави, просто няма смисъл да влагаш пари в нещо което вече е морално остаряло и не се произвежда. Все едно да си вземеш пентиум (или голф) тройка, ако ме разбираш. Ако колата ще е само за да пътуваш, а не за да си я поддържаш със сърце и душа, взимай метановата, избумкай и 50-70 хиляди и я продавай.
                      Еми да бе по принцип и аз така мисля, ама 1,2-ма приятели яко ме филмират, за първи път ще си купувам кола и сигурно се сещате как е, хиляди "съвети" и се чудя вече кво да правя, това че метана и газта изобщо сдухват колата, може би няма кой да отрече, но все пак доколко, заслужава ли си и колко горе-долу км. може да се мине, че един от "съветниците "разправя, че 30000 - 40000 и до там, па се сдухвала, па прблеми, па на бензин не щела да върви..а бе мани голям филм. Та и някой, ако кара матан нека да сподели как наистина стоят нещата. Някакви ядове или разходи около тая метанова уредба...Мерси!

                      Коментар


                        #12
                        Хм да се възползвам от темата и да попитам кое ще е по добър вариант Браво JTD или TDI...ясно ми е че тди-то е по старо но ми набиват в главата че ремонтите по мотора на ЖТД-то струвал супер много пари...това което знам е че ЖТД-то харчи по малко и е с 5 магарета повече от тди-то към кое ще ме насочите колата ще се кара 80% в града ако има значение това де...
                        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                        Коментар


                          #13
                          snake написа:
                          Добави анкета към темата . Иначе моето мнение е, че всяка "уредба" била тя газова или метанова , монтирана допълнително, е гавра с труда на конструкторите и инженерите, които са проектирали съответния автомобил. Така че и аз съм за дизела, макар че като гледах тази зима какво бутане беше сутрин на дизелите да запалят ...
                          Не те знам какво точно си гледал да бутат, но аз лично си палех и на -12 и на -14... На по-студено реших, че нямам наложителна работа вън и не излязох да се тествам. За справка - карам автомобил на дизелово гориво (2.17лв/литър)...
                          kiselo написа:
                          Хм да се възползвам от темата и да попитам кое ще е по добър вариант Браво JTD или TDI...ясно ми е че тди-то е по старо но ми набиват в главата че ремонтите по мотора на ЖТД-то струвал супер много пари...това което знам е че ЖТД-то харчи по малко и е с 5 магарета повече от тди-то към кое ще ме насочите колата ще се кара 80% в града ако има значение това де...
                          Няма Bravo с двигател TDI - дизелите на браво са TD и JTD. Стига с тия голфарски изцепки. TDI е запазена марка, а не тип мотор.
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #14
                            Няма Bravo с двигател TDI - дизелите на браво са TD и JTD. Стига с тия голфарски изцепки. TDI е запазена марка, а не тип мотор.
                            Извинявай за "голфарската" ми изцепка но попитах за съвет...а не за коментар...а ако ти караш голф "приятно" ти шофиране...а ако можеш да ми помогнеш със някакъв отговор или препоръка би било добре...а щом съм сгрешил ще си задам въпроса наново JTD или TD бихте ми препоръчали...
                            Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                            BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                            BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                            Коментар


                              #15
                              jenshen73 написа:
                              Не те знам какво точно си гледал да бутат, но аз лично си палех и на -12 и на -14...
                              Чакай да си помисля... - Nissan, Opel и Audi A4, и не само бутаха, ами и акумулатори купуват всяка зима. Има си и перфектни дизели разбира се, особено по-новичките след 2000 г.
                              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                              Коментар

                              Working...
                              X