Dido_Lyubenov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помогнете! Антифриза блика...
Collapse
X
-
Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
-
MadHead написа:Не съм съгласен. На загрял двигател си махам капачката и единственото което се получава е че съска при развиване на капачката. Тази процедура съм я пробвал на двете коли (ВАГ така се обезвъздушават) Даже като я оставя отворена на място си включва и вентилатора. Едно приятелче скоро се прибра от Варна без капачка...Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
johnfound написа:Dido_Lyubenov написа:Колеги, при скапана гарнитура на главата има два симптома които да подскажат, че е от нея:1. Смесва масло и антифриз2. Хвърля яко вода през ауспуха Зависи къде е избила гарнитурата. В описания случай не видях никой да е писал има ли го накой от тези признаци, или дали е проверявано за тяхното съществуване. Според мен в случая или се е скапал термостата и не отваря големия кръг, или не е обезвъздушена правилно охладителната инсталация. В двата случая се получава въздушна възглавница в системата и вероятноста от прегряване е огромна. Затова съветвам колежката да потърси някой който е наясно с двигателите, за да провери къде точно е проблема. Да НЕ пали двигателя преди да се отстрани проблема. Гаранция за въздушна възглавница е факта че парното духа студено.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Я и аз да ползвам темата на колежката да питам нещичко относно тая гарнитура на главата...Така, първо да отбележа, че колата ми работи прекрасно, никакви проблеми в работата на двигателя. Е, може би термостата ми вече си заминава, че гледам напр. от Орлов мост до Плиска, стрелката на темп. от средата е отишла почти до долу.. но всъщност не това е проблема. Така... понеже ми капеше антифриз от там дето влиза водното съединение долу в радиатора та трябваше да го извадя и да сменя скобата. Като източих антифриза и го погледнах видях, че плуват вътре мазни петна, а и е черничък (м/у другото септември месец е сменян антифриза и е чистен радиатора на пароструйка, не би трябвало да е мръсна май течността) Та това са ми въпросите - Значи ли, че ми се смесват маслото и антифриза? Заминала ли е гарнитурата на главата и общо взето скъп ли е този ремонт и мога ли да си карам така още извистно време? Парното ми работи перфектно. Като, че ли на място колата си плюе водица през ауспуха. Даже не "като, че ли", а направо си плюе!Bravo 1.6 16v
Коментар
-
chris написа:Я и аз да ползвам темата на колежката да питам нещичко относно тая гарнитура на главата...Така, първо да отбележа, че колата ми работи прекрасно, никакви проблеми в работата на двигателя. Е, може би термостата ми вече си заминава, че гледам напр. от Орлов мост до Плиска, стрелката на темп. от средата е отишла почти до долу.. но всъщност не това е проблема. Така... понеже ми капеше антифриз от там дето влиза водното съединение долу в радиатора та трябваше да го извадя и да сменя скобата. Като източих антифриза и го погледнах видях, че плуват вътре мазни петна, а и е черничък (м/у другото септември месец е сменян антифриза и е чистен радиатора на пароструйка, не би трябвало да е мръсна май течността) Та това са ми въпросите - Значи ли, че ми се смесват маслото и антифриза? Заминала ли е гарнитурата на главата и общо взето скъп ли е този ремонт и мога ли да си карам така още извистно време? Парното ми работи перфектно. Като, че ли на място колата си плюе водица през ауспуха. Даже не "като, че ли", а направо си плюе!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:chris написа:Я и аз да ползвам темата на колежката да питам нещичко относно тая гарнитура на главата...Така, първо да отбележа, че колата ми работи прекрасно, никакви проблеми в работата на двигателя. Е, може би термостата ми вече си заминава, че гледам напр. от Орлов мост до Плиска, стрелката на темп. от средата е отишла почти до долу.. но всъщност не това е проблема. Така... понеже ми капеше антифриз от там дето влиза водното съединение долу в радиатора та трябваше да го извадя и да сменя скобата. Като източих антифриза и го погледнах видях, че плуват вътре мазни петна, а и е черничък (м/у другото септември месец е сменян антифриза и е чистен радиатора на пароструйка, не би трябвало да е мръсна май течността) Та това са ми въпросите - Значи ли, че ми се смесват маслото и антифриза? Заминала ли е гарнитурата на главата и общо взето скъп ли е този ремонт и мога ли да си карам така още извистно време? Парното ми работи перфектно. Като, че ли на място колата си плюе водица през ауспуха. Даже не "като, че ли", а направо си плюе!Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Така.. днес направих следните проверки: При форсиране на ДВГ не се образуват мехурчета в казанчето с антифриза, само, че се пени (незнам дали трябва). При форсиране на 3-4 хил. оборота не излиза никакъв пушек от ауспуха, при 5-6-7 хил. започва да излиза тъмен пушек (кафяво-черен) - бял НЕ излиза. Маслото изглежда добре, както на студен двигател, така и на загрял ДВГ. Маркучите не са твърди. Направих и този тест, взет от друга темаpakumba написа:сега половината форум ще иде да си смени гарнитурите на главитереда е следния: палиш, работи 30 секунди колата, гасиш. отваряш капачката ако направи пссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссс яко начи надува. ако псътне съвсем малко или въобще не направи пс начи сичко е ок.
Bravo 1.6 16v
Коментар
-
chris написа:Така.. днес направих следните проверки: При форсиране на ДВГ не се образуват мехурчета в казанчето с антифриза, само, че се пени (незнам дали трябва). При форсиране на 3-4 хил. оборота не излиза никакъв пушек от ауспуха, при 5-6-7 хил. започва да излиза тъмен пушек (кафяво-черен) - бял НЕ излиза. Маслото изглежда добре, както на студен двигател, така и на загрял ДВГ. Маркучите не са твърди. Направих и този тест, взет от друга темаpakumba написа:сега половината форум ще иде да си смени гарнитурите на главитереда е следния: палиш, работи 30 секунди колата, гасиш. отваряш капачката ако направи пссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссс яко начи надува. ако псътне съвсем малко или въобще не направи пс начи сичко е ок.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
chris написа:chris написа:Dido_Lyubenov написа:Мисля, че няма място за притеснения.Идейки
п.п. Течността я проверявам само на студен двигател, спряна на едно и също равно място.
Ако има пробив между охладителната и мазилната система, като угасиш двигателя (когато е загрял ), маслото няма налягане а антифриза има. Тогава в маслото ще има антифриз, който ще го пресече, защото съдържа вода. Другият вариант е, да е избила м/у цилиндър и охладителна система, но тогава ще се наруши работата на двигателя. Вади запалителните свещи и ги виж дали имат еднакво оцветяване на електродите. Ако има някоя с различен цвят от другите, провери на изстинал двигател, има ли в цилиндъра някаква влага. Или пък провери всички цилиндри за влага на студен двигател, примерно след като не си я карал от вечерта до сутринта на другия ден. Друго не се сещам.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар