Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помогнете! Антифриза блика...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помогнете! Антифриза блика...

    Здравейте! Първо искам да се извиня, ако повтарям някоя тема От няколко дни термостата на Бравото показва малко над средата почти веднага след палене, а духа студено. Днес при работещ двигател, приятелят ми отвори капачката на антифриза и той почна буквално да "блика", а после изведнъж падна. Моля помогнете... жена шофьор съм А стрелката се покачва все повече към червеният сектор.... Разчитам на компетентното ви мнение. Благодаря предварително.Р.S. Извинявам се, ако съм написала някаква голяма глупост, но колата я имаме от 3-месеца и сега "прохождаме".
    Fiat Bravo 1,6 16V 103k.c. (Метан)

    #2
    все едно нещо е запушено и пречи на водата да циркулира, затова парното е студено, а пък около термостата се загрява много много бързо и затова показва толкова. Ако е сменян антифриза, обезвъздушена ли е правилно? Водната помпа дали работи? Не знам, нека някой по-компетентен се изкаже.

    Коментар


      #3
      Re: Помогнете! Антифриза блика...

      V & R написа:
      Здравейте! Първо искам да се извиня, ако повтарям някоя тема От няколко дни термостата на Бравото показва малко над средата почти веднага след палене, а духа студено. Днес при работещ двигател, приятелят ми отвори капачката на антифриза и той почна буквално да "блика", а после изведнъж падна. Моля помогнете... жена шофьор съм А стрелката се покачва все повече към червеният сектор.... Разчитам на компетентното ви мнение. Благодаря предварително.Р.S. Извинявам се, ако съм написала някаква голяма глупост, но колата я имаме от 3-месеца и сега "прохождаме".
      Здравей V & R, според мен гарнитурата ти е сдала багажа. Предполагам, че и главата на клапаните е спукана.Съвет: Не пали повече колата за да не стане по-лошо.Трябва да я закараш в сервиз, за да заварят и шлайфат главата. Лошата работа, а и малко скъпа, но след това колата ще е пушка.Успех!
      ogi28b написа:
      все едно нещо е запушено и пречи на водата да циркулира, затова парното е студено, а пък около термостата се загрява много много бързо и затова показва толкова. Ако е сменян антифриза, обезвъздушена ли е правилно? Водната помпа дали работи? Не знам, нека някой по-компетентен се изкаже.
      Разковничето според мен е:
      V & R написа:
      От няколко дни термостата на Бравото показва малко над средата почти веднага след палене, а духа студено.
      Типичен пример за пукната глава, без да се сместват антифриз и масло.

      Коментар


        #4
        ЕЕЕ б@си, дайте да разглобим колата на жената веднага.... Айде първо с обезвъздушаването да се почне. Но наистина избягвай да я караш, че ако не е гарнитура, да не стане гарнитура после.

        Коментар


          #5
          не искам да те плаша но за мен това си е гарнитура на главата.прегряла си колата.така че по-добре не я карай,за да не стана по-лошо.при мен беше крива главата и всмукателния колектор и ремонта ми излезе около200 лв.

          Коментар


            #6
            Присъединявам се - много прилича на пробила гарнитура. По принцип е има известна вероятност да е запушен маркуч за автоматичното обезвъздушаване, ама едва ли... Ремонта е скъп, особенно за жена - ще ти отрежат главата откъм кръста. Иначе частите не са скъпи.
            Fiat Ritmo 105TC
            1600cc 105к.с.

            Коментар


              #7
              Според мен имаш неотварящ термостат-много опасна ситуация. Всеки средно кадърен майстор ще установи дали това е причината за по-малко от 10 мин.
              Fiat Marea 1.8i 16V
              Fiat Tipo 1.4i 8V
              Fiat Punto 1.6i 8V
              www.italauto-bg.net/forum/

              Коментар


                #8
                колежке, в този раздел най-отгоре има една тема - втората по ред - Термостат - диагностика, проблеми, решения... седнете с приятеля ти и прочетете цялата тема... щото ей-тъй от разтояние може да те вкараме в яки разходи и да се цупиш после...
                Fiat Punto 1.1-Синята птица
                Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                Коментар


                  #9
                  Airfan написа:
                  ЕЕЕ б@си, дайте да разглобим колата на жената веднага.... Айде първо с обезвъздушаването да се почне. Но наистина избягвай да я караш, че ако не е гарнитура, да не стане гарнитура после.
                  Според мен първо обезвъздуши

                  Браво 1,6 16V

                  Коментар


                    #10
                    Може да е пукнат всмукателния колектор- от там се получават такива балончета в разширителния съд, защото навлиза въздъх, както и спада нивото на антифриза, за жалост се пука отдолу и не се вижда, докато не се свали главата, но проблем от този род е свързан винаги със сваляне на главата за диагностика и смяна на гарнитури, като по- сложния ремонт е на пукнатина в главата.
                    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                    Коментар


                      #11
                      Вижте сега, системата е под налягане. Като загрее колата и се отвори капачката, охл. течност завира, защото вече не е под налягане. На всички ви ще бликне, може да пробвате.

                      Коментар


                        #12
                        V & R не казваш дали има развитие по проблема с колата,но ако нищо не е правено,се присъединявам към колегите които съветват да се започне с обезвъздушаване на системата.

                        Коментар


                          #13
                          Airfan написа:
                          Вижте сега, системата е под налягане. Като загрее колата и се отвори капачката, охл. течност завира, защото вече не е под налягане. На всички ви ще бликне, може да пробвате.
                          Не съм съгласен. На загрял двигател си махам капачката и единственото което се получава е че съска при развиване на капачката. Тази процедура съм я пробвал на двете коли (ВАГ така се обезвъздушават) Даже като я оставя отворена на място си включва и вентилатора. Едно приятелче скоро се прибра от Варна без капачка...
                          Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                          Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                          FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                          Powered by Total & Fobos LPG

                          Коментар


                            #14
                            Аз мисля че е гарнитура на главата .Не знам защо но коли които се карат на метан по-често сменят гарнитури.

                            Коментар


                              #15
                              Колеги, при скапана гарнитура на главата има два симптома които да подскажат, че е от нея:1. Смесва масло и антифриз2. Хвърля яко вода през ауспуха Зависи къде е избила гарнитурата. В описания случай не видях никой да е писал има ли го накой от тези признаци, или дали е проверявано за тяхното съществуване. Според мен в случая или се е скапал термостата и не отваря големия кръг, или не е обезвъздушена правилно охладителната инсталация. В двата случая се получава въздушна възглавница в системата и вероятноста от прегряване е огромна. Затова съветвам колежката да потърси някой който е наясно с двигателите, за да провери къде точно е проблема. Да НЕ пали двигателя преди да се отстрани проблема. Гаранция за въздушна възглавница е факта че парното духа студено.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X