Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нещо за кабелите за свещите...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нещо за кабелите за свещите...

    Здравейте,искам да питам ,ако кабелът към една от свещите не дава хубав контакт, това може ли д а е причина за зацапване на всички свещи?Благодаря!

    #2
    да не е кабела от бобината до дистрибуторната капачка?зацапване се получава от доста неща,повечето неприятни
    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
    хюндай акцент 1.5 CNG
    киа каренс +метан

    Коментар


      #3
      всъщност проблемът е,че ми свети лампата на инжекициона(писал съм в друга тема); ходих на диагностика и ми казаха,че няма грешки,двигателят си е наред,само че свещите ми били супер зле;смениха ги,продължава същатата работа.новите са на бош,които сигурно ще ги сменя,че никаде не съм чел хубави работи за тях,но ги свалих след една седмица работа и видях ,че са зацапани,само връхчетата им са чисти,но ,само където трябва за искрата, а разбрах,че по принцип трябва да е чиста цялата свещ в този край.Та, забелязах ,че единият кабел просто не се мушка както трябва и не щраква, колата не работи на по-малко цилиндри,но трябва си смяна сто процента.Другото,което е неприятно, беше се скъсала една тръбичка горе при филтъра и от там е хвърляло масло,точно където бях свещите,а прочетох,колкото и странно да е за мен, маслото можело да се просмуче през резбата на свещта и от там пак да се зацапа.Та сега замислям смяна на кабели(те прсосто трябва да се сменят), после ,ако не тръгнат нещатаа едни Беру свещи и ,ако продължава да зацапва,вече ще трябва май да се отваря и да се гледа вътре как са нещатата;скапана работа.П.С. на диагностиакта са тествали кабелите,та нищо не е показало...,това за при бобината-едва ли,щеше да покаже,но на кабелите на свещите проблемът име при самото захващане със свещите, назад си бачкат и те.

      Коментар

      Working...
      X