Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климата и мощността на Браво?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Климата и мощността на Браво?

    Нормално ли е с пусната клима мощността да пада значително и колата да се спъва яко при положение, че Бравото е 103 коня. Без клима набира много по бързо, но натисна ли копа A/C, все едно закачам ремарке отзад с половин тон баластра! Бравото е 1.6i 16V - 98-ма година.Имам и Вектра 1.8i 16V - 115 коня но те се изпъва еднакво качествено с клима или без.Питам за да знам дали да го карам ли във Вантотрейд да го оправят или е нормално за него това.

    #2
    Не би трябвало да има толкова голяма разлика,леко спъване е нормалното но ако толкова сериозно го усещаш по добре потърси специалист,моето е 1.8 113 к.с и с климата се държи много прилично а разликата от 10 коня в сравнение твоето е нищожна.
    FIAT Coupe

    Коментар


      #3
      Re: Климата и мощността на Браво?

      The Secret Lover написа:
      Нормално ли е с пусната клима мощността да пада значително и колата да се спъва яко при положение, че Бравото е 103 коня. Без клима набира много по бързо, но натисна ли копа A/C, все едно закачам ремарке отзад с половин тон баластра! Бравото е 1.6i 16V - 98-ма година.Имам и Вектра 1.8i 16V - 115 коня но те се изпъва еднакво качествено с клима или без.Питам за да знам дали да го карам ли във Вантотрейд да го оправят или е нормално за него това.
      Аз определено усещам разлика като карам с климатик, особенно градско.

      Коментар


        #4
        ...

        Коментар


          #5
          Нормално ли е с пусната клима мощността да пада значително и колата да се спъва яко при положение, че Бравото е 103 коня. Без клима набира много по бързо, но натисна ли копа A/C, все едно закачам ремарке отзад с половин тон баластра! Бравото е 1.6i 16V - 98-ма година.
          Разликата е сьвсем осезаема при вкл. климатик, все-пак, това е товар за мотора /отнемане на мощност / и при 1500-2500об/мин мощноста е 40-60кс. Тогава се усеща най-много. Смятам, че е нормално и не е причина за тревоги, като се има в предвид мощноста на климатиците на ФИАТ. Карам такьв мотор, само,че Евро 3 и ражликата при мен е още по-чувствителна!

          Коментар


            #6
            И аз карам Браво 1.6 103 кс. и когато си включа климатика колата си става 1.4 направо градско се усеща доста, така че е нормално

            Коментар


              #7
              Кво да кажа - Типо 1.6 75 кс....На градско едвам тръгва с климатика. Паля го в движение, така си е ок и не се усеща почти. Обаче ако решиш да го запалиш на тръгване и на баир....
              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                Така е с климатиците, в къщи имаме 4 коли, всичките са с климатици и на всички климатика влияе повече или по-малко.Форд Галакси ’98, 2,3, 16 кл, 146 коня, климатроник, над 3000 оборота почти не се усеща, ама под тия обороти е зле.Тойота Авенсис ’2004, 2,0 4-Д4, 116 коня, климатроник, доста се усеща при ниски обороти, иначе почти не.Сангйонг Мусо ’99, 2,9 ТД, 140 коня(ама тежи празен 2 тона е нещо), полуавтоматичен климатик, двигател Мерцедес 5 цилиндъра, климатика не се усеща изобщо с един-двама човека и без багаж, но при 4 човека и повечко багаж като изключиш климатика фръква направо.И накрая моята Ланча Дедра, ’95, 1,6, 90 коня, климатроник, на газ, СТРАШНО е спъната до 2500 оборота и климатик, оттам нагоре не чак толкова, особено при потегляне и при ускоряване доста я тормози климатика.Както и да е, според мен КЛИМАТИКА Е НАЙ-ВАЖНАТА ЕКСТРА В ЕДНА КОЛА :D
                Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

                Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

                ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                Коментар


                  #9
                  ми то климите се осещат повече в града и то при движението "тръгни-спри" по темата и моя климатик отнема осезаемо от мощността, но това си е в реда на нещата.
                  "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                  Коментар


                    #10
                    повечето модели имат една опция когато натиснесх педала на газта до край и изключват компресора и след като паднат оборотите под определена стойност го включва отново това си има един плюс не све губи много от динамиката на колата, но пък подкараш ли я на "дебела" газ и все едно че не си пуснал климатик

                    Коментар


                      #11
                      При мен разликата не е голяма на каквито и да е обороти - горе-долу го изчислявам на 10%...
                      Alles in Ordnung

                      Коментар


                        #12
                        Zaphod написа:
                        При мен разликата не е голяма на каквито и да е обороти - горе-долу го изчислявам на 10%...
                        Ми да де, толкова е, ама ти е мощна колата и затова не се усеща толкова 10% от 150 коня са 15 коня, компресора лапа около 10кВ(13,6 коня)Сметката е вярна
                        Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

                        Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

                        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                        Коментар

                        Working...
                        X