Нормално ли е с пусната клима мощността да пада значително и колата да се спъва яко при положение, че Бравото е 103 коня. Без клима набира много по бързо, но натисна ли копа A/C, все едно закачам ремарке отзад с половин тон баластра! Бравото е 1.6i 16V - 98-ма година.Имам и Вектра 1.8i 16V - 115 коня но те се изпъва еднакво качествено с клима или без.Питам за да знам дали да го карам ли във Вантотрейд да го оправят или е нормално за него това.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Климата и мощността на Браво?
Collapse
X
-
Re: Климата и мощността на Браво?
The Secret Lover написа:Нормално ли е с пусната клима мощността да пада значително и колата да се спъва яко при положение, че Бравото е 103 коня. Без клима набира много по бързо, но натисна ли копа A/C, все едно закачам ремарке отзад с половин тон баластра! Бравото е 1.6i 16V - 98-ма година.Имам и Вектра 1.8i 16V - 115 коня но те се изпъва еднакво качествено с клима или без.Питам за да знам дали да го карам ли във Вантотрейд да го оправят или е нормално за него това.
Коментар
-
Нормално ли е с пусната клима мощността да пада значително и колата да се спъва яко при положение, че Бравото е 103 коня. Без клима набира много по бързо, но натисна ли копа A/C, все едно закачам ремарке отзад с половин тон баластра! Бравото е 1.6i 16V - 98-ма година.
Коментар
-
blondy_driver
И аз карам Браво 1.6 103 кс. и когато си включа климатика колата си става 1.4 направо градско се усеща доста, така че е нормално
Коментар
-
Така е с климатиците, в къщи имаме 4 коли, всичките са с климатици и на всички климатика влияе повече или по-малко.Форд Галакси ’98, 2,3, 16 кл, 146 коня, климатроник, над 3000 оборота почти не се усеща, ама под тия обороти е зле.Тойота Авенсис ’2004, 2,0 4-Д4, 116 коня, климатроник, доста се усеща при ниски обороти, иначе почти не.Сангйонг Мусо ’99, 2,9 ТД, 140 коня(ама тежи празен 2 тона е нещо), полуавтоматичен климатик, двигател Мерцедес 5 цилиндъра, климатика не се усеща изобщо с един-двама човека и без багаж, но при 4 човека и повечко багаж като изключиш климатика фръква направо.И накрая моята Ланча Дедра, ’95, 1,6, 90 коня, климатроник, на газ, СТРАШНО е спъната до 2500 оборота и климатик, оттам нагоре не чак толкова, особено при потегляне и при ускоряване доста я тормози климатика.Както и да е, според мен КЛИМАТИКА Е НАЙ-ВАЖНАТА ЕКСТРА В ЕДНА КОЛА :DJeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
повечето модели имат една опция когато натиснесх педала на газта до край и изключват компресора и след като паднат оборотите под определена стойност го включва отново това си има един плюс не све губи много от динамиката на колата, но пък подкараш ли я на "дебела" газ и все едно че не си пуснал климатик
Коментар
-
Zaphod написа:При мен разликата не е голяма на каквито и да е обороти - горе-долу го изчислявам на 10%...Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар