brat_John написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ужасно гадно се запотяват стъклата като вали
Collapse
X
-
какво да направя? смених филтъра, климатика не го пускам но завали ли малко и нищо не се вижда. немога да смогна да избърша предното стъкло! като стане така, спирам щото неможе да се кара.
Коментар
-
колеги,днес махнах филтъра и видях че клапата която спира и отваря притока на въздух не работи! стои един пръст отворена постоянно без значение в какво положение е бутона за тая клапа до климатика. като дам контакт се чува че моторчето на клапата върти постоянно но то не се поклаща мамка и. като побутна лоста на клапата с пръст помръдва малко но няма вътък да се затвори или отвори докрай. моторчето е на такова място че немога да го извадя. хванато е за турбината на вентилатора. нямах време и нерви да се занимавам повече с него и залостих клапата да стои постоянно отворена и изключих тока на моторчето. така винаги щи влиза въздух отвън. покарах малко из дъжда и нямаше проблем. нищо не се запоти. филтъра си беше сух. дано се оправи вече че то неможеше да се кара направо като вали.антифриза си стои все толкова и стъклата не се замазваха а само се изпотяваха и то МНОГООО.а къде се намира кранчето на парното да го видя и него как е?
Коментар
-
stef написа:поленовия филтър се намира под кората на чистачките от страната на пасажера под една друга черна корица такъв филтър имат обикновено колите които са с климатикFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
The Secret Lover написа:колеги,днес махнах филтъра и видях че клапата която спира и отваря притока на въздух не работи! стои един пръст отворена постоянно без значение в какво положение е бутона за тая клапа до климатика. като дам контакт се чува че моторчето на клапата върти постоянно но то не се поклаща мамка и. като побутна лоста на клапата с пръст помръдва малко но няма вътък да се затвори или отвори докрай. моторчето е на такова място че немога да го извадя. хванато е за турбината на вентилатора. нямах време и нерви да се занимавам повече с него и залостих клапата да стои постоянно отворена и изключих тока на моторчето. така винаги щи влиза въздух отвън. покарах малко из дъжда и нямаше проблем. нищо не се запоти. филтъра си беше сух. дано се оправи вече че то неможеше да се кара направо като вали.антифриза си стои все толкова и стъклата не се замазваха а само се изпотяваха и то МНОГООО.а къде се намира кранчето на парното да го видя и него как е?
Коментар
-
а до радиатора на парното в купето как да стигна да видя дали не сълзи от там?И при мене я няма клапата, явно не е работела и предишния собственик я е махнал.Относно кранчето - Бравото няма кранче, както е при типото и темпрата да речем. От двигателя водата влиза направо в радиатора на парното.
Коментар
-
при мен запотяването не е много голямо... запотяват се задните странични стъкла и задното(то е лесна работа ) а отпред стъклото някой път се запотява обаче като включа да духа се получават дсе петна които не са запотени а наоколо всичко е мъгла а страничните предни стъкла се избистрят само към единия край (там от където им духа)... аз съм с Брава... от клапата ли ми е проблема или от някъде другаде? и скъпо ли струва да се оправи тази клапа и това моторче?FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
brat_John написа:stef написа:поленовия филтър се намира под кората на чистачките от страната на пасажера под една друга черна корица такъв филтър имат обикновено колите които са с климатикАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
препоръка за поленов филтър
И аз имам подобен проблем със стъклата и днес звъннах по сервизите за въпросния поленов филтър (цените са в гамата 18-35лв). Някои от тях били с активен въглен, други без такъв. Някой може ли да препоръча марка (модел)? Какво пише в Ръководство за потребителя (на коя фирма да се заменя въпросния филтър)?Брава 1.6 16V ELX
Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената
Коментар
-
Тъй като и моето стъкло се изпотяваше много при влажно и дъждовно време, вчера му смених поленовият филтър. Старият в интерес на истината не беше много черен и не беше влажен, а този който сложих беше за 10лв Filtron. Въпросната клапа за прихода на външен въздух и при мен не работеше - беше в положение затворена. Натиснах я надолу да се отвори и така я оставих. Днес съм минал към 400км. като ме и валеше дъжд и мога да се похваля, че само като тръгвах (в дъжд) малко се опита да се изпоти стъклото, но като пуснах вентилатора на 2 и всичко изчезна, а преди не успявах да изчистя изпотяването. Според мен проблемът ми е бил по скоро в затворената клапа, отколкото във филтъра, но не съм сигурен естествено.Fiat Brava 1.9 TD 100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар