какво да направя? смених филтъра, климатика не го пускам но завали ли малко и нищо не се вижда. немога да смогна да избърша предното стъкло! като стане така, спирам щото неможе да се кара.
какво да направя? смених филтъра, климатика не го пускам но завали ли малко и нищо не се вижда. немога да смогна да избърша предното стъкло! като стане така, спирам щото неможе да се кара.
Пусни го да смуче въздух отвън
Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 Fiat Тempra 09.1990г. 159А2.000 Yellow_Flash_Colorz_PDT_45
КУПУВАМ: Теглич за Темпра
КУПУВАМ: Халогени за Фиат Темпра...
КУПУВАМ: Спортен волан
какво да направя? смених филтъра, климатика не го пускам но завали ли малко и нищо не се вижда. немога да смогна да избърша предното стъкло! като стане така, спирам щото неможе да се кара.
Препоръчвам ти един препарат против изпотяване на стъкла. Продават го на OMV, мисля че струваше 7лв. Така се казва препарат против изпотяване на стъкла. Аз си купих миналата зима, тъй като имах същия проблем.... то малко хора го нямат според мене. Процедурата е много проста. Напръскваш стъклата от вътре и забърсваш с кухненска хартия. На самия препарат пише, че може да се пръска директно и върху изпотените стъкла, но след това трябва още веднъж да напръскаш след като изсъхнат. Аз лично за цяла зима съм ги пръскал три пъти и ми остана повече от половината. И сега като почнаха дъждовете, времето захладня и пак започнаха да се изпотяват стъклата, напръсках пак, тъй като през лятото съм мил стъклата отвътре с препарат за прозорци. Иначе тъй като нямам климатик при мене вентилатора на парното работи непрекъснато, дори и през лятото го държа на 1.
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
какво да направя? смених филтъра, климатика не го пускам но завали ли малко и нищо не се вижда. немога да смогна да избърша предното стъкло! като стане така, спирам щото неможе да се кара.
Препоръчвам ти един препарат против изпотяване на стъкла. Продават го на OMV, мисля че струваше 7лв. Така се казва препарат против изпотяване на стъкла. Аз си купих миналата зима, тъй като имах същия проблем.... то малко хора го нямат според мене. Процедурата е много проста. Напръскваш стъклата от вътре и забърсваш с кухненска хартия. На самия препарат пише, че може да се пръска директно и върху изпотените стъкла, но след това трябва още веднъж да напръскаш след като изсъхнат. Аз лично за цяла зима съм ги пръскал три пъти и ми остана повече от половината. И сега като почнаха дъждовете, времето захладня и пак започнаха да се изпотяват стъклата, напръсках пак, тъй като през лятото съм мил стъклата отвътре с препарат за прозорци. Иначе тъй като нямам климатик при мене вентилатора на парното работи непрекъснато, дори и през лятото го държа на 1.
този спрей помага за да не ти се изпотяват стъклата но пък вечерно време фаровете на насрещните коли те заслепяват гадно и стои едно "размазано"на стъклото така че си има и кофти страна този спрей според мен той е удачен за страничните стъкла ако парното си е наред трябва да няма проблеми с обдухването на предното стъкло въздушната струя е доста силна, само УНО имат проблеми със силата на вентилатора но нормално малка евтина колица
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
какво да направя? смених филтъра, климатика не го пускам но завали ли малко и нищо не се вижда. немога да смогна да избърша предното стъкло! като стане така, спирам щото неможе да се кара.
Провери насочването на въздуха-трябва да е на символ/пиктограма/,имащ като минимум стъкло със стрелки/или комбинация-това е гаранция,че духа към стъклото...А също както каза колегата Темпра ,да не си на режим вътрешна циркулация...Успех !
Ако това се случва при настройка да взема въздуха отвън, то това прилича на мокър поленов филтър. Проверил ли си дали се мокри, здрави ли са ти корите отпред при чистачките?
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Моя поленов филтър беше ужасно мръсен, дюс черен, целия в едни вечно влажни вълма прахоляк и влакна, свалих го, пооскубах мърсотията и го пуснах в миялната машина на най-дзверската програма за загорели тенджери, 75 градуса май.После го изсуших хубавичко на една вентилаторна печка, стана като нов.(не съвсем де, не стана снежно бял както е нов, ама е мноооого светло сив сега :P Ведната престанаха да се потят стъклата, особено предното, преди явно филтъра е задържал влага и стъклата изсъхваха само ако работи компресора :DЗабравих да кажа, колата е Дедра LS, ’95, 1,6 m.p.i. 66kW с климатроник
Ако това се случва при настройка да взема въздуха отвън, то това прилича на мокър поленов филтър. Проверил ли си дали се мокри, здрави ли са ти корите отпред при чистачките?
Можеш ли да ми кажеш къде се намира въпросния поленов филтър, тъй като не съм чувал за такова нещо и Типо-то има ли такова нещо.
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Нямам климатик.Сега го държах на открито в дъжда и забелязах като влеза че ми капе вода върху педалите .Сигурно от там ми идва и изпотяването. Като се затопли времето ще се наложи да огледам откъде влиза вода.Благодаря ви.
Фиат Панда 1.2 2006година
Синджира си идва ,а козата я няма...
Коментар