Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задна врата на Мареа комби трака

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    snake написа:
    ...Направи ми впечатление, че и подвижния елемент над бронята играе някаква роля. Той самият не дрънчи, но дрънченето от 5-та врата се променя в зависимост от това дали подвижния елемент е отворен или затворен, а и затварянето на 5-та врата е съвсем лесно, когато подвижния елемент над бронята е отворен. Трябва да го разгледам да видя дали и той подлежи на някакво регулиране. Като покарам повече, ще споделя дали се е решил окончателно проблема.
    Затварянето на този падащ борд се регулира по същия начин, както и петата врата.Иначе е нормално да се затваря по-трудно когато борда е вдигнат - на него има гумено уплътнение, което прилепва в долния край на вратата.Значи може би ще трябва да "прибереш" малко и него, ако усилието при затваряне на петата врата не ти харесва.
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #17
      Всичко вече е точно, благодаря за помощта ! Днес изминах 100-ина километра и чак не вярвах колко тихо е в колата, дразнещият шум изчезна само с някакви си 2-3 мм регулиране.И нещо малко извън темата: 5-та врата на предишното ми комби фиат-палио се затваряше леко, като врата на хладилник, без никакво усилие, без никакви последващи шумове, все едно залепваше. Явно принципа на затваряне беше по-прост и по-ефикасен. Колкото повече джаджи и механизми, толкова повече потенциални повреди, защото както знаем "Всяко нещо, което може да се развали, се разваля !" :D .
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар

      Working...
      X