мисля си като се позатопли да пръсна бравока но ми се въртят няколко въпроса:1-колко/горе-долу/ще ми струва цялосно боядисване?2-ако реша да го продавам оказва ли влияние на цената това че колата е боядисвана/дали цената скача или пада/?3-по принцип по скъпо ли ще е ако я боядисам цвят различен от основния?4-предполагам че ако и сменя цвета трябва да се ходи в КАТ.дали въртелите са доста и ще трябва ли да се плаща нещо и там?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно боядисване
Collapse
X
-
Мога да ти кажа колко струва в моя град. Такси се боядисва за 700-750лв с обикновенна жълта боя. Бодяисване с боя металик 1000-1100лв(ако има нещо за изправяне или ръжди). В София знам че цените са малко по-солени. Майсторите много обичат думата детайл (кланик, капак, броня, таван и т,н) минимума е 50лв на детайл. Сметни си колко детайла имаш и ще видиш крайната цена. Според мен недей се занимва да я боядсиваш. Никой няма да оцени че си дал 1000лв за боя. Често пъти при цялостно боядсиване майсторите притувпат работата и после ще те е яд.Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
vaskobravo само на детайл. Ако не е наранена боята и нетрябва кит, то само лакиране ще ти свърши работа. Предполагам че ще ти вземат около 30-тина лева на греда. Резултата след лакиране е все едно си с нова боя. А при цялостно боядсиване имам предвид че не се стараят за ъглите, и ръбовете. Пердашат с едра шкура за да стане по-бързо и после си личат деругите. Е това не е при всички майстори, но поне при 99% от тях.Едит: относно разликата в цвета: в наши дни почти всички уцелват боята. Моята боя е мисля че най-гадната за правене: светло син/сив хамелеон металик. Майсторите ми е уцелиха без проблеми, малко по-светло седи защото трябва да се пастира и няма да личи нищо. Проблема при металиците е начина на боядисване. Там когато се боядсва пищова се обръща някоко пъти за да може частиците да се разпръснат равномерно, а не да се съберат в едно петно. Така че търси майстор който му знае тънкостите.Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
да не отварям нова тема, тук ще попитам: някой има ли представа колко ще струва боята (металик, като количество мисля 2.5 литра ще са нужни) за цялостно пребоядисване на темпра? само боята ме интересува. и след изсъхването, какъв лак се нанася и има ли тънкости при него? Мисля да се заема сам с пребоядисването, тъй като не ми се ходи при "майстор".Ако някой може да даде и съвет, относно тънкостите при подготовката и после пръскането, много ще съм благодарен."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Принципно в цената на боята, която ще ти направят, се вкл. и цената на втвърдител, разредител и лак, които получаваш с нея.За моята, която е тъмно син металик (431/А ми е номера на боята), ми искат 125 лв за л, само не си спомням дали беше за Сикенс, ЗМ или друга. Ако ще си играеш сам, задължително потренирай. Аз със спрея задобрявам , ама за цялостно ще издирвам натам някой разбирач.По темата - в София, както е написано по-горе положението е на детайл. За 50 лв на детайл не бих я оставил при никой майстор с такъв ценоразпис. Може да се надяваш да попаднеш на добри, цените, на които започват от 80 лв на детайл нагоре и то пак си е хазарт. Досега боя са ми правили 2 пъти на спрей (и 2-та пъти на 100% уцелиха цвета) и 2 пъти с втвърдител, разредител и лак варианта (2 неточни опита). При металика си трябва спец, защото имам 2 пръскани детайла при различни "майстори" с една боя, в резултат, на което предната ми лява врата бие на светло сиво и перлата не се забелязва особено, а калникът пред нея на тъмно зелено и има наситен перлен блясък, а и си се различават от останалата кола. Имат значение налягането, с което се пръска, дюзата на пистолета и разни други тънкости, които като неспециалист не знам.AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар