Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вие при завиване на дясно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вие при завиване на дясно

    Пичове от скоро усетих, че при завиване на дясно се чува леко виене. Същия звук се чува ако въртя волана на дясно, когато съм спрял на място. От какво идва това виене? Иначе волана се върти леко и нямам проблеми с завиване, но това виене ме притеснява леко.
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    #2
    Ми единственото което може да вие е хидравличната помпа, щом е само при въртене на кормилото. Иначе ако вие постоянно и без да въртиш кормилото може и да е ролка, лагер на динамо и др. Но щом е само при въртене на волана значи е хидравличната помпа. Причините са:1: Износена помпа...но тогава вие доста сериозно2: Ниско ниво на хидравличната течност3: Стара хидравлична течност4: Замърсена яко хидравлична течност...трябва по принцип да е ярко червена...маслото мисля беше Тутела по препоръки.....но не е задължително. Ако не е ярко червена поне да е червена и бистра, а не някаква чернилка с разни плаващи парцали от неизвестен произход. По принцип доколкото знам има и такива масла....зелени на цвят, аз лично не съм виждал...
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    Коментар


      #3
      phoenix написа:
      Ми единственото което може да вие е хидравличната помпа, щом е само при въртене на кормилото. Иначе ако вие постоянно и без да въртиш кормилото може и да е ролка, лагер на динамо и др. Но щом е само при въртене на волана значи е хидравличната помпа. Причините са:1: Износена помпа...но тогава вие доста сериозно2: Ниско ниво на хидравличната течност3: Стара хидравлична течност4: Замърсена яко хидравлична течност...трябва по принцип да е ярко червена...маслото мисля беше Тутела по препоръки.....но не е задължително. Ако не е ярко червена поне да е червена и бистра, а не някаква чернилка с разни плаващи парцали от неизвестен произход. По принцип доколкото знам има и такива масла....зелени на цвят, аз лично не съм виждал...
      Нивото на течността не е ниско. А за цвета определено не е червен. Или ако е червен е доста тъмно червен чак към кафяво-черен отива
      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

      Коментар


        #4
        Значи си смени хидр. течност. Как става? Купуваш си една "конска" спинцовка (или някакъв шприц). Изсмукваш съдържанието на казанчето (загасен двг). Сипваш от новата течност. Палиш, въртиш на място - докрай наляво и надясно. Гасиш. Пак изсмукваш съдържанието на казанчето, сипваш ново. Пак палиш, въртиш, гасиш. Изсмукваш отново и сипваш новата течност. Това става с опаковка 1л. (10 лв.). Аз така направих и течноста сега е доста бистра. Пропоръчителното от книжката (за punto, а сигурно и за твойта) да се ползва ATF/DEXTRON II ама и extron III да сипеш е още по добре.Този метод не е идеален, но пък става за 10 мин. и не трябва доп. да се обезвъздушана системата.Пиши дали се е оправило (дали е от това проблема). Дргия вариант и макферсон некакъв ама тука незнам ......
        Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
        MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
        Engine Stamp: 176B9.000
        Version Code: 176BV
        Version: V5 | SPORTING | 03.'98

        Коментар


          #5
          Течността се сменя, като първо се източи от рейката. Има едни метални тръбички, които се завиват с кухи болтове за нея. Отвива се един от тях, върти се волана ляво-дясно докато спре да тече от там (силно препоръчително на загасен двигател),стяга се, налива се новата течност, пак въртиш волана ляво-дясно, вече при работещ мотор. Отнема по-малко време, и доста по-малко хидравлична течност от тази работа със спринцовката, но трябва да се завреш под колата. Но пък течността наистина се сменя, а не просто да се намали концентрацията на старата.

          Коментар

          Working...
          X