Пичове от скоро усетих, че при завиване на дясно се чува леко виене. Същия звук се чува ако въртя волана на дясно, когато съм спрял на място. От какво идва това виене? Иначе волана се върти леко и нямам проблеми с завиване, но това виене ме притеснява леко.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вие при завиване на дясно
Collapse
X
-
Ми единственото което може да вие е хидравличната помпа, щом е само при въртене на кормилото. Иначе ако вие постоянно и без да въртиш кормилото може и да е ролка, лагер на динамо и др. Но щом е само при въртене на волана значи е хидравличната помпа. Причините са:1: Износена помпа...но тогава вие доста сериозно2: Ниско ниво на хидравличната течност3: Стара хидравлична течност4: Замърсена яко хидравлична течност...трябва по принцип да е ярко червена...маслото мисля беше Тутела по препоръки.....но не е задължително. Ако не е ярко червена поне да е червена и бистра, а не някаква чернилка с разни плаващи парцали от неизвестен произход. По принцип доколкото знам има и такива масла....зелени на цвят, аз лично не съм виждал...СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
-
phoenix написа:Ми единственото което може да вие е хидравличната помпа, щом е само при въртене на кормилото. Иначе ако вие постоянно и без да въртиш кормилото може и да е ролка, лагер на динамо и др. Но щом е само при въртене на волана значи е хидравличната помпа. Причините са:1: Износена помпа...но тогава вие доста сериозно2: Ниско ниво на хидравличната течност3: Стара хидравлична течност4: Замърсена яко хидравлична течност...трябва по принцип да е ярко червена...маслото мисля беше Тутела по препоръки.....но не е задължително. Ако не е ярко червена поне да е червена и бистра, а не някаква чернилка с разни плаващи парцали от неизвестен произход. По принцип доколкото знам има и такива масла....зелени на цвят, аз лично не съм виждал...Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Значи си смени хидр. течност. Как става? Купуваш си една "конска" спинцовка (или някакъв шприц). Изсмукваш съдържанието на казанчето (загасен двг). Сипваш от новата течност. Палиш, въртиш на място - докрай наляво и надясно. Гасиш. Пак изсмукваш съдържанието на казанчето, сипваш ново. Пак палиш, въртиш, гасиш. Изсмукваш отново и сипваш новата течност. Това става с опаковка 1л. (10 лв.). Аз така направих и течноста сега е доста бистра. Пропоръчителното от книжката (за punto, а сигурно и за твойта) да се ползва ATF/DEXTRON II ама и extron III да сипеш е още по добре.Този метод не е идеален, но пък става за 10 мин. и не трябва доп. да се обезвъздушана системата.Пиши дали се е оправило (дали е от това проблема). Дргия вариант и макферсон некакъв ама тука незнам ......Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
Течността се сменя, като първо се източи от рейката. Има едни метални тръбички, които се завиват с кухи болтове за нея. Отвива се един от тях, върти се волана ляво-дясно докато спре да тече от там (силно препоръчително на загасен двигател),стяга се, налива се новата течност, пак въртиш волана ляво-дясно, вече при работещ мотор. Отнема по-малко време, и доста по-малко хидравлична течност от тази работа със спринцовката, но трябва да се завреш под колата. Но пък течността наистина се сменя, а не просто да се намали концентрацията на старата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар