Продължавам с въпросите...Отзад отдясно има едно тропане, доста силно се чува на големите дупки. Звучи като тропаща врата на багажника или нещо такова, само че е от окачването. Пробвах да сваля задните седалки и всичко от багажника и да карам с отворена задна врата и звука пак си го има. Освен това се чува отвън когато някой друг кара колата Звука наподобява "Тр" чува се еднократно при влизане в голям трап и е доста силно. Понякога го има на по-малки дупки, понякога в много големи ями го няма. Звучи все едно нещо се намества понякога Предполагам са т.нар лагери на задния мост, но страничните гуми не са разкрачени / , а са си успоредни | | .Все пак не виждам какво друго може да е, гледах я на канал, отдолу нищо не се разхожда.Някои знае ли читав сервиз, където имат опит със смяна на тия прочути иглени лагери на заден мост на фиат, че работата е малко пипкава и ме е страх да ида в Италсервиз до офиса за такъв ремонт
Звука наподобява "Тр" чува се еднократно при влизане в голям трап и е доста силно. Понякога го има на по-малки дупки, понякога в много големи ями го няма.
Ти каде караш - в някое дере ли?Заеби го тропането,пази колата да не пропадне в някоя яма :D .Иначе по вапроса едва ли някой може да ти помогне без да го чуе на живо.УспехП.П. Пази се и отраповете - особено от тези дето са над метър дълбоки
Може да прозвучи тъпо,но провери ли си резервната гума?Моята като не беше закрепена чукаше на-скъсан тампон,на износена втулка на носача,на износен лагер и т.н.
Може би да са тампоните които държат задния мост към гредата те са евтини и лесно се сменят.Виждат се острани долу като поглднеш към задния мост.Разбира се повери и за фултове по гумите като ги разклатиш силно
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Ами луфтове видими няма, гледах я на канал, натисках я отстрани, надолу, подскачахме, 3ма юнаци натискахме настрани, нагоре-надолу. Нищо не се чува като е спряла Не е резервната гума, просто в багажника всичко съм махнал за проба. Тия тампони на моста към гредата не ги знам, сега ще разгледам е-пера
Виж дали са ти добре натегнати болтовете на гумата, може и от това да тропа. На място като я клатиш няма как да го видиш дали са разхлабени и да ти направи впечетление. Мен оня ден ми се бяха отхлабили болтовете на предните и се чуваше много неприятно пукане при маневра, натегнах ги и пукането престана.
Fiat Punto 1.7TD Mazda 626 2.0 Fiat Croma 2.4 Multijet
тракането е еднократно чукване на метал в метал. знам го засега по дупки, после по неравности и особенно легнали полицаи. чуква обикновенно при слизането от полицая, като клекне в първия момент колата. после вече почва да тропа и по най-малките неравности
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
може да е от пружината - да е отишъл тампона отдолу... ще се е отбелязало ако е от пружината... доколкото знам тея гумени тампони не ги продават и са от типа - направи си сам...п.п. стига си я оглеждал и ослушвал тая кола, ами я дай на жината да покара малко
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
тракането е еднократно чукване на метал в метал. знам го засега по дупки, после по неравности и особенно легнали полицаи. чуква обикновенно при слизането от полицая, като клекне в първия момент колата. после вече почва да тропа и по най-малките неравности
Стига си ме плашил, а кажи от какво е То ясно, че всички коли свършват в кремиковци ама да отложим неизбежното! :D:D:D
тракането е еднократно чукване на метал в метал. знам го засега по дупки, после по неравности и особенно легнали полицаи. чуква обикновенно при слизането от полицая, като клекне в първия момент колата. после вече почва да тропа и по най-малките неравности
Стига си ме плашил, а кажи от какво е То ясно, че всички коли свършват в кремиковци ама да отложим неизбежното! :D:D:D
еми баш лагерите ако това са симптомите ти
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
тракането е еднократно чукване на метал в метал. знам го засега по дупки, после по неравности и особенно легнали полицаи. чуква обикновенно при слизането от полицая, като клекне в първия момент колата. после вече почва да тропа и по най-малките неравности
Стига си ме плашил, а кажи от какво е То ясно, че всички коли свършват в кремиковци ама да отложим неизбежното! :D:D:D
еми баш лагерите ако това са симптомите ти[/quo За кои лагери става на въпрос.И аз имам едно такова странно почукване отзат, но все още не знам от какво е.На Джетата ми като заминеше лагер на главината започваше да вие.Тук как е, че да почуква?
Fiat Marea 1.8/16v '96 HLX
Български газов инжекцион - Бардолини
тракането е еднократно чукване на метал в метал. знам го засега по дупки, после по неравности и особенно легнали полицаи. чуква обикновенно при слизането от полицая, като клекне в първия момент колата. после вече почва да тропа и по най-малките неравности
Стига си ме плашил, а кажи от какво е То ясно, че всички коли свършват в кремиковци ама да отложим неизбежното! :D:D:D
maiden,около 2 години карах такова пунто, 4 врати. Проблема е от гумените тампони, тея дето са в пружините отзад. Проблема е че са хванати горе, по скоро набити, но имат и един метален пръстен, и с времето като се удървят и тропат яко. Не е болка за умиране. Ако си по-сръчен може да ги уплътниш с нещо, но така и така са се удървили. Аз лично ги пристягах с едни гумени ленти отстрани, и не се чуваше нищо то тях.Преди това проверих...абе всичко. Даже резервната гума я бях уплътнил с твърд дунапрен, и всичко отзад бях затегнал. Стопове, чистачки, моторчета, всичко. Проблема се оказа този.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
тракането е еднократно чукване на метал в метал. знам го засега по дупки, после по неравности и особенно легнали полицаи. чуква обикновенно при слизането от полицая, като клекне в първия момент колата. после вече почва да тропа и по най-малките неравности
Стига си ме плашил, а кажи от какво е То ясно, че всички коли свършват в кремиковци ама да отложим неизбежното! :D:D:D
maiden,около 2 години карах такова пунто, 4 врати. Проблема е от гумените тампони, тея дето са в пружините отзад. Проблема е че са хванати горе, по скоро набити, но имат и един метален пръстен, и с времето като се удървят и тропат яко. Не е болка за умиране. Ако си по-сръчен може да ги уплътниш с нещо, но така и така са се удървили. Аз лично ги пристягах с едни гумени ленти отстрани, и не се чуваше нищо то тях.Преди това проверих...абе всичко. Даже резервната гума я бях уплътнил с твърд дунапрен, и всичко отзад бях затегнал. Стопове, чистачки, моторчета, всичко. Проблема се оказа този.
Абе то не тропа само като се достигне максимума на свиване, така че надали е това Др. седмица отива в бокса и ще се види!
Коментар