Искам да ви попитам попадали ли сте на такъв проблем. Ако колата я карам на къси разстояния няма проблем. Ако обаче я карам доста на извънградско и после като вляза в града скоростния ми лост скърца (триене гума в гума). Скърца при превключване и на свободна при размърдване в двете посоки (ляво дясно).Друго което ми прави впечатление е че трудно включва втора. Всички други скорости влизат первектно, но втора влиза само в ниски обороти. Ако натисна по-силно се чува изхъркване. Може ли това да е от износен съеденител?Мен малко ме съмнява защото другите скорости си влизат нормално, но пък ми отделя доста горе.Проблемът с 2-ра го има откакто я купих. Смених маслото в скоростната с пълна синтетика, но промяна няма. Вече започвам да си мисля за съеденител или синхронизатор??? Няма шумове от нея при движение или на място.Благодаря предварително на всички отзовали се
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скърцане от скоростния лост?
Collapse
X
-
Скърцането ти е от едни щангички, които са от скоростния лост до кутията. Приблема се оправя като я качиш на канал и ги смажеш. На дълго вероятно не се мокрят толкова и лоста започва да скърца. Не е гума в гума а метал в пластмаса :D Отгоре не става да се смаже, аз съм пробвал. Не е болка за умиране.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
-
Аз имам подобен проблем, който започна преди няколко дни с къркане при включване на задна. Преди никога не ми е хъркала, а сега постоянно. Сега започнаха трудно да влизат и другите скорости, особено като съм на място и включвам на 1-ва да потеглям...Не съм проверявал маслото в ск. кутия, но през лятото на 2007 го сменях. Сега е ТУТЕЛА някакво си там за скоростни кутии.Дали е от спаднало ниво на маслото или нещо друго? Съединителя - комплект - и той е сменян по същото време. От тогава съм минал около 15 хил. км.така или иначе ще ходим в сервиз, но ако някой е наясно, ще ме улесни.
Коментар
-
Странно ми е защото го прави само при 2-ра. 3,4,5 мога да ги вкарвам и при 5 хил. оборота без да се замисли даже. На задна не стърже. Тя и втора не стърже, но трябва да я включвам при ниски обороти (до 2500). Някои ми казват съеденителя е заминал, а други че е синхронизатор. А отварянето на кутията е скъпа интервенцияHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Immortal написа:Аз имам подобен проблем, който започна преди няколко дни с къркане при включване на задна. Преди никога не ми е хъркала, а сега постоянно. Сега започнаха трудно да влизат и другите скорости, особено като съм на място и включвам на 1-ва да потеглям...Не съм проверявал маслото в ск. кутия, но през лятото на 2007 го сменях. Сега е ТУТЕЛА някакво си там за скоростни кутии.Дали е от спаднало ниво на маслото или нещо друго? Съединителя - комплект - и той е сменян по същото време. От тогава съм минал около 15 хил. км.така или иначе ще ходим в сервиз, но ако някой е наясно, ще ме улесни.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Хе-хе, на мен пък ми е така 3-та. От 2-ра на 3-та влиза що-годе нормално (с малко зор) до към 3500 оборота. От там нагоре прехърква. От 4-та на 3-та (при по-високи обороти - 5000 примерно :D) трябва да подавам междинна газ... Смених маслото, но файда йок.Пиша го това, защото и на мен ми е интересно къде е проблема. Съединител може би?Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
И аз 2-ра си я включвам на 2000 - 2500 оборота и се чудя къде е причината. Съединител или така са си направени скоростите щом и други колеги казват за този проблем. Иначе като връщам предавка назад, примерно от 4-та на 3-та или 3-та на 2-ра го правя с междинна газ (навик от буса какво да се прави) и винаги влиза гладко заради междинната газ предполагам, аз се явявам синхронизатора така де се кажеFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Със сигурност имате някакъв проблем - не са направени така скоростите,защото моята си превключва перфектно от 2000 до 6000 оборота на всички предавкиFiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Rezko написа:Със сигурност имате някакъв проблем - не са направени така скоростите,защото моята си превключва перфектно от 2000 до 6000 оборота на всички предавкиHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Rezko написа:Със сигурност имате някакъв проблем - не са направени така скоростите,защото моята си превключва перфектно от 2000 до 6000 оборота на всички предавкиFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
noriaga ти си с нов съединител, явно ще го сменям и моят тогава. Преди на Самарата така ми прехъркваше задна от време на време, но съединителят не е буксувал. Така един ден реших, че ще се разглобява и го смених, имаше си още хляб в него, но с новият хъркането на задна изчезна. На пролет и Бравата ще претърпи тази "операция" явно.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
noriaga написа:Rezko написа:Със сигурност имате някакъв проблем - не са направени така скоростите,защото моята си превключва перфектно от 2000 до 6000 оборота на всички предавкиСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар