Здравей колеги ,в събота 02.02 .2008 времето беше приемливо за свалянето на термостата.Както бях писал по - рано какъв то и да е резултата ще ти пиша.Свалих термостата и заедно с мъркуча свързващ термостата и радиаторът го сложих в тенжера с вода така че да се покрие термостата.През мъркуча надувах с уста за да установя по мехурчетата кога отваря и затваря.Направих три опита.Първият беше само за ориентиране кога отваря и затваря за да засека по - точно след това.При двата следващи опита резултатите бяха еднакви.При загряването термостата започваше да отваря на 89 градуса и напълно е отворил при 90 градуса.Затварянето започваше при 84 градуса и при 82 - 81,5 колкото и да надувах с уста балончета нямаше.Не знам какво означава това и нормално ли да е напълно отворил на 90 градуса и напълно затворил на 82.Ако приема че термометърът ми не е моного точен, все пак е любителски,мисля че диапазона е доста широк.Когато тръгна при студен двигател термостата отваря по показания на стрелката на таблото около средата, но след като отвори дали от диапазона на отвряне - затваряне стрелката пада една чертичка под средата. Благодаря предварително за всички мнения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проверка на термостат
Collapse
X
-
В другият форум бях пуснал тема за странно поведение на стрелката за температурата.Това ме навеждаше на мисълта че термостата веднъж като отвори вече не затваря когато трябва.Поради тази причина трябваше да го сваля и да се убедя кога отваря и затваря.Fiat Marea 1.8/16v '96 HLX
Български газов инжекцион - Бардолини
Коментар
-
И аз имах и продължавам да имам странно поведение на стрелката!Смених радиатор на охлаждането, водна помпа, датчик за температурата на таблото, днес термостат мислейки , че стария отваря късно и пак същото!Преди температурата се лашкаше между 90-100 градуса!Смених термостата и пак същия..... долях антифриз, обезвъздуших и пак си показва такаХванах маркучите и викам на един приятел сменил 5 италианки я ела пипни и ми каза че е абсурд показнието съобразно това че държеше маркуча след термостата(при 100 градуса едва ли ще го държи толкова дълго!И така температурата се кандилка пак 90-100 при ускорение спада, термостата отваря на 88 и е напълно отворен на 96-98!Стария също го пробвах и той отваря на същите стойностиВече не остана какво да сменям за да разбера къде е белята!Степените на охлаждането работят на 95 и 100 но ...стрелката си знае нейното!Или не съм я обезвъздушил като хората или това което остана да оправям са масите на десния рог и таблото си ме шашкап.с.Както казват колегите в Ланчиа форума 95-100 нормална работна температура.Имаше един колега от същия форум сменил кво ли не и пак така си му показва стрелката!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Re: Проверка на термостат
Тая вечер се убедих, че таблото не показва реално!Както писах в предишния пост стария термостат работи перфектно и като вариант за проблем го смених с нов уви показанията същите и с новия.По показание на таблото от 100 градуса слязох и гепах маркуча тъкмо бе започнал да затопля..не се връзва на тея показания късни да затопля.На празен ход стрелката ми скача с деление напред назад и това става мигновенно.Давам на габарити и хоп още някой градус отгоре като я изпъна няма и за 50 м пада с 10 градусанищо друго не остана освен кабели и жици да са проблемаМалко време да остане и ги почвам тях и ще пиша за резултата!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар