Има ли начин който с точност да определи дали съединителя е за смяна или си работи нормално? В момента, когато съединителят е отпуснат и колата работи на празен ход се чува ромолене, когато се натисне педала на съединителя ромоленето изчезва...?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какви са симптомите на съединителя когато е за смяна...?
Collapse
X
-
Re: Какви са симптомите на съединителя когато е за смяна...?
NewUser написа:Има ли начин който с точност да определи дали съединителя е за смяна или си работи нормално? В момента, когато съединителят е отпуснат и колата работи на празен ход се чува ромолене, когато се натисне педала на съединителя ромоленето изчезва...?
Коментар
-
Re: Какви са симптомите на съединителя когато е за смяна...?
1115 написа:NewUser написа:Има ли начин който с точност да определи дали съединителя е за смяна или си работи нормално? В момента, когато съединителят е отпуснат и колата работи на празен ход се чува ромолене, когато се натисне педала на съединителя ромоленето изчезва...?Fiat Punto 1.1 Petrol year 95
Коментар
-
Ами колега, ромоленето си е заминаващ аксиален лагер (лагер на съединителя) -с Уното карах с такъв шум няколко години и така продадох колата.Ако не те дразни - карай така, 99% лагера ще изкара до смяната на самия съенител.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Ами колега, ромоленето си е заминаващ аксиален лагер (лагер на съединителя) -с Уното карах с такъв шум няколко години и така продадох колата.Ако не те дразни - карай така, 99% лагера ще изкара до смяната на самия съенител.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар