Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какви са симптомите на съединителя когато е за смяна...?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какви са симптомите на съединителя когато е за смяна...?

    Има ли начин който с точност да определи дали съединителя е за смяна или си работи нормално? В момента, когато съединителят е отпуснат и колата работи на празен ход се чува ромолене, когато се натисне педала на съединителя ромоленето изчезва...?
    Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

    #2
    когато почне да отделя много отгоре тогава е за смяна най добре идеш до сервиз-а да го видят аз моя го натегах натегах и почна отделя много отгоре и го смених и сега си е перфектен

    Коментар


      #3
      Re: Какви са симптомите на съединителя когато е за смяна...?

      NewUser написа:
      Има ли начин който с точност да определи дали съединителя е за смяна или си работи нормално? В момента, когато съединителят е отпуснат и колата работи на празен ход се чува ромолене, когато се натисне педала на съединителя ромоленето изчезва...?
      Tова вероятно е лагера на съединителя при теб.

      Коментар


        #4
        Re: Какви са симптомите на съединителя когато е за смяна...?

        1115 написа:
        NewUser написа:
        Има ли начин който с точност да определи дали съединителя е за смяна или си работи нормално? В момента, когато съединителят е отпуснат и колата работи на празен ход се чува ромолене, когато се натисне педала на съединителя ромоленето изчезва...?
        Tова вероятно е лагера на съединителя при теб.
        Необходимо ли е да ходя в сервиз в този случаи, защото съединителя мисля че отлепя нормално...?
        Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

        Коментар


          #5
          Ами колега, ромоленето си е заминаващ аксиален лагер (лагер на съединителя) -с Уното карах с такъв шум няколко години и така продадох колата.Ако не те дразни - карай така, 99% лагера ще изкара до смяната на самия съенител.
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #6
            като дадеш много газ и оборотите рипат преди да отлепи колата - демек съединителя буксува - те тогава е за смяна в момента румоленето е от лагер, но ако не ти тресе при полусъединител, карай си така
            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
            e30 forever!

            Коментар


              #7
              Не ми тресе на полусъединител, ще чакам да дойде време за смяна на съединителя и тогава ще сменя целия комплект. Благодаря колеги :D
              Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

              Коментар


                #8
                Yavor написа:
                Ами колега, ромоленето си е заминаващ аксиален лагер (лагер на съединителя) -с Уното карах с такъв шум няколко години и така продадох колата.Ако не те дразни - карай така, 99% лагера ще изкара до смяната на самия съенител.
                Даже 100 %. Имах тико и аз карах 2 години с шума, продадох така колата и съм сигурен, че и пича така си я кара.

                Коментар

                Working...
                X