Колеги, има ли шанс да се сменят без канал? Като се има предвид, че и отдолу е доста неудобно, въпроса е само да се развие ябълката откъм рейката, след това и отстрани е лесно. въобще някой, ако е сменял и може да сподели каквато и да е информация по въпроса, пък било и то смяна в сервиз все ще ми е от полза.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна вътрешни кормилни накрайници - Браво 1.6 16V
Collapse
X
-
Без канал просто забрави. Осен ако някои татко барба не е намерил начин. Ама аз и на канал не виждам как става щот е една теснотия си е...е мамата. На всичко отгоре вътрешните накраиници нямат фаски за ключ ами трябва да ги хванеш с някои тръбен а къде ще го навреш акъла ми не побира. Аз мислех че единия ми тропа и отидох да го сменя в един сервиз онея кат махнаха маншона мъчиха с един тръбен ключ да го развият ама не стана и се отказаха щот нито имаше къде да вкарат ключа нито ако го вкарат как да въртят, споменаха нещо за италянски бангий и тва беше Отидох в друг сервиз там се оказа че тоя накраиник не бил разбит а външните били разбити и смених само тях но момчетата казаха че ако искам и вътрешния ще ми сменят, аз им обясних как стои въпроса с него а те казаха че нямат проблем с това нещо и ги сменят без проблем. Аз на маистори не вервам ама кат се наложи нещо такова да се прави за което нямам условия съм принуден да ги посещавам. Така че за вътрешен накраиник сам не се мъчи 15 кинта му е смяната ще спестиш много нерви и време. А и що си мислиш че е вътрешен а не някои от външните. Вътрешните почти не се разбиват.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
-
Slavi_Lancia написа:Без канал просто забрави. Осен ако някои татко барба не е намерил начин. Ама аз и на канал не виждам как става щот е една теснотия си е...е мамата. На всичко отгоре вътрешните накраиници нямат фаски за ключ ами трябва да ги хванеш с някои тръбен а къде ще го навреш акъла ми не побира. Аз мислех че единия ми тропа и отидох да го сменя в един сервиз онея кат махнаха маншона мъчиха с един тръбен ключ да го развият ама не стана и се отказаха щот нито имаше къде да вкарат ключа нито ако го вкарат как да въртят, споменаха нещо за италянски бангий и тва беше Отидох в друг сервиз там се оказа че тоя накраиник не бил разбит а външните били разбити и смених само тях но момчетата казаха че ако искам и вътрешния ще ми сменят, аз им обясних как стои въпроса с него а те казаха че нямат проблем с това нещо и ги сменят без проблем. Аз на маистори не вервам ама кат се наложи нещо такова да се прави за което нямам условия съм принуден да ги посещавам. Така че за вътрешен накраиник сам не се мъчи 15 кинта му е смяната ще спестиш много нерви и време. А и що си мислиш че е вътрешен а не някои от външните. Вътрешните почти не се разбиват.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
///// написа:Има специализиран инструмент за отвиване на щангата от рейката. С него изобщо не ти трябва канал - бърка се през подкалника. В сервизите трябва да го има. Ама за 15 кинта не си струва изобщо да се цапаш. А после и реглаж на предницата трябва.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
аз видях на картинка инструмента, представлява нещо като скобичка и се захваща на външния накрайник. изгледа хич не го развиват външния и напправо развиват вътрешния. чукането се усеща като хвана вътрешния или външния накрайник, никъде другаде. нито шарнири нито макферсони абе никъде освен на накрайниците. вътрешния си има място за ключ бре слави, както се притесняваш. ако искаш ще ти кача снимкаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Виждал съм как свалят вътрешен ляв на Брава и изобщо не им се опря.Развиха го точно с тръбен ключ ,но не защото бе разбит а пръчката крива.Относно разбиването на тези вътрешни накрайници ябълки не се набутвайте да ги сменяте защото те почти не се разбиват толкова са защитени от кал и пясък ,че няма накъде повече.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
pakumba написа:аз видях на картинка инструмента, представлява нещо като скобичка и се захваща на външния накрайник. изгледа хич не го развиват външния и напправо развиват вътрешния. чукането се усеща като хвана вътрешния или външния накрайник, никъде другаде. нито шарнири нито макферсони абе никъде освен на накрайниците. вътрешния си има място за ключ бре слави, както се притесняваш. ако искаш ще ти кача снимкаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:pakumba написа:аз видях на картинка инструмента, представлява нещо като скобичка и се захваща на външния накрайник. изгледа хич не го развиват външния и напправо развиват вътрешния. чукането се усеща като хвана вътрешния или външния накрайник, никъде другаде. нито шарнири нито макферсони абе никъде освен на накрайниците. вътрешния си има място за ключ бре слави, както се притесняваш. ако искаш ще ти кача снимкаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
абе с тел, клещи и тръбен ключ всичко се постига(е понякога може да се наложи и работа с партийния секретар => тесла/чук )...оригинални или не, като за теб и мен това е специалния инструмент.... айде успех и да се похвалишСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
pakumba написа:Slavi_Lancia написа:pakumba написа:аз видях на картинка инструмента, представлява нещо като скобичка и се захваща на външния накрайник. изгледа хич не го развиват външния и напправо развиват вътрешния. чукането се усеща като хвана вътрешния или външния накрайник, никъде другаде. нито шарнири нито макферсони абе никъде освен на накрайниците. вътрешния си има място за ключ бре слави, както се притесняваш. ако искаш ще ти кача снимкаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
пак ходих на сервиз, аз я гледах преди това. проверена на подемник, после на канал, после я караха. всичко е напълно здраво. няма ни тампон да тропне. казаха, че най-веротно е амортисьор, като не може да се хване на стенд, а само със сваляне. офертата им е да го свалят, да кажат 100% той ли е и тогава да поръчваме. вътрешния накрайник го гледах 5 пъти аз и 2 пъти те и всичко е ок. еми това е засегаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар