Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна вътрешни кормилни накрайници - Браво 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна вътрешни кормилни накрайници - Браво 1.6 16V

    Колеги, има ли шанс да се сменят без канал? Като се има предвид, че и отдолу е доста неудобно, въпроса е само да се развие ябълката откъм рейката, след това и отстрани е лесно. въобще някой, ако е сменял и може да сподели каквато и да е информация по въпроса, пък било и то смяна в сервиз все ще ми е от полза.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    Без канал просто забрави. Осен ако някои татко барба не е намерил начин. Ама аз и на канал не виждам как става щот е една теснотия си е...е мамата. На всичко отгоре вътрешните накраиници нямат фаски за ключ ами трябва да ги хванеш с някои тръбен а къде ще го навреш акъла ми не побира. Аз мислех че единия ми тропа и отидох да го сменя в един сервиз онея кат махнаха маншона мъчиха с един тръбен ключ да го развият ама не стана и се отказаха щот нито имаше къде да вкарат ключа нито ако го вкарат как да въртят, споменаха нещо за италянски бангий и тва беше Отидох в друг сервиз там се оказа че тоя накраиник не бил разбит а външните били разбити и смених само тях но момчетата казаха че ако искам и вътрешния ще ми сменят, аз им обясних как стои въпроса с него а те казаха че нямат проблем с това нещо и ги сменят без проблем. Аз на маистори не вервам ама кат се наложи нещо такова да се прави за което нямам условия съм принуден да ги посещавам. Така че за вътрешен накраиник сам не се мъчи 15 кинта му е смяната ще спестиш много нерви и време. А и що си мислиш че е вътрешен а не някои от външните. Вътрешните почти не се разбиват.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #3
      Slavi_Lancia написа:
      Без канал просто забрави. Осен ако някои татко барба не е намерил начин. Ама аз и на канал не виждам как става щот е една теснотия си е...е мамата. На всичко отгоре вътрешните накраиници нямат фаски за ключ ами трябва да ги хванеш с някои тръбен а къде ще го навреш акъла ми не побира. Аз мислех че единия ми тропа и отидох да го сменя в един сервиз онея кат махнаха маншона мъчиха с един тръбен ключ да го развият ама не стана и се отказаха щот нито имаше къде да вкарат ключа нито ако го вкарат как да въртят, споменаха нещо за италянски бангий и тва беше Отидох в друг сервиз там се оказа че тоя накраиник не бил разбит а външните били разбити и смених само тях но момчетата казаха че ако искам и вътрешния ще ми сменят, аз им обясних как стои въпроса с него а те казаха че нямат проблем с това нещо и ги сменят без проблем. Аз на маистори не вервам ама кат се наложи нещо такова да се прави за което нямам условия съм принуден да ги посещавам. Така че за вътрешен накраиник сам не се мъчи 15 кинта му е смяната ще спестиш много нерви и време. А и що си мислиш че е вътрешен а не някои от външните. Вътрешните почти не се разбиват.
      външните ги смених преди 500 км с делфи. бяха разбити, но малко. вчера сутринта бях в сервиз, аман от простотиите им и аз като тебе само в краен случай, или за такива неща, които те правят за 10 мин, а аз се мъча по 2 часа. обаче там се опитват да ме убедят, че всичко ми е перфектно, а то тропа яко. аз им казах откъде е, те са праят на майстори всичките. няма повече да ходя на сервиз. тропа по-осезаемо при пълен волан, аз се усъмних да не е рейка, качих я на канал и в интерес на истината не мога да съм 100% сигурен, но предпочитам да е от тях. аз се врях за десния, там мога да кажа как смятам, че ще стане. отвива се с отворен ключ, като по мои сметки по-лесно отстрани през калника или отгоре, през процепа мецду двигателя и гредата, т.е. между ангренажа и гредичката. за левия не знам, засега няма да го пипам. страх ме е да ходя на сервизи вече, ти му приказваш, то ти говори, взема ти парите и не си върши работата.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Има специализиран инструмент за отвиване на щангата от рейката. С него изобщо не ти трябва канал - бърка се през подкалника. В сервизите трябва да го има. Ама за 15 кинта не си струва изобщо да се цапаш. А после и реглаж на предницата трябва.

        Коментар


          #5
          ///// написа:
          Има специализиран инструмент за отвиване на щангата от рейката. С него изобщо не ти трябва канал - бърка се през подкалника. В сервизите трябва да го има. Ама за 15 кинта не си струва изобщо да се цапаш. А после и реглаж на предницата трябва.
          Я колега имаш ли идея какво представлява тоя инструмент, виждал ли си го? аз като гледам тея кръгли ябълки не мога да си представя как въобще се отвиват Тя свалена да е реиката трудно ще ги развия камоли на място А пакумба що си мислиш че е вътрешен накраиник????? да не е някои шарнир
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            аз видях на картинка инструмента, представлява нещо като скобичка и се захваща на външния накрайник. изгледа хич не го развиват външния и напправо развиват вътрешния. чукането се усеща като хвана вътрешния или външния накрайник, никъде другаде. нито шарнири нито макферсони абе никъде освен на накрайниците. вътрешния си има място за ключ бре слави, както се притесняваш. ако искаш ще ти кача снимка
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Виждал съм как свалят вътрешен ляв на Брава и изобщо не им се опря.Развиха го точно с тръбен ключ ,но не защото бе разбит а пръчката крива.Относно разбиването на тези вътрешни накрайници ябълки не се набутвайте да ги сменяте защото те почти не се разбиват толкова са защитени от кал и пясък ,че няма накъде повече.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                pakumba написа:
                аз видях на картинка инструмента, представлява нещо като скобичка и се захваща на външния накрайник. изгледа хич не го развиват външния и напправо развиват вътрешния. чукането се усеща като хвана вътрешния или външния накрайник, никъде другаде. нито шарнири нито макферсони абе никъде освен на накрайниците. вътрешния си има място за ключ бре слави, както се притесняваш. ако искаш ще ти кача снимка
                Човек моята няма място за ключ чисто кръгъл си е от всякъде, и освен с тръбен друга идея нямам как ще се развиее.А сигурен ли си че нямш луфт в реиката??? на реното самия гребен можеше да се притегне към пиньона и така се обираше луфта между зъбите. За фиата не знам имали такъв вариант, но както каза торнадо вътрешен накраиник не се разбива така лесно. Наиш как ще разбереш, вдигни я окачи външните накраиници и хвани щангата и виж колко е хлабава в ябълката на вътрешния като я клатиш насам натам, ако е разбит ще усетиш луфта , ако ли не ще се движи мазно и стегнато.
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #9
                  Slavi_Lancia написа:
                  pakumba написа:
                  аз видях на картинка инструмента, представлява нещо като скобичка и се захваща на външния накрайник. изгледа хич не го развиват външния и напправо развиват вътрешния. чукането се усеща като хвана вътрешния или външния накрайник, никъде другаде. нито шарнири нито макферсони абе никъде освен на накрайниците. вътрешния си има място за ключ бре слави, както се притесняваш. ако искаш ще ти кача снимка
                  Човек моята няма място за ключ чисто кръгъл си е от всякъде, и освен с тръбен друга идея нямам как ще се развиее.А сигурен ли си че нямш луфт в реиката??? на реното самия гребен можеше да се притегне към пиньона и така се обираше луфта между зъбите. За фиата не знам имали такъв вариант, но както каза торнадо вътрешен накраиник не се разбива така лесно. Наиш как ще разбереш, вдигни я окачи външните накраиници и хвани щангата и виж колко е хлабава в ябълката на вътрешния като я клатиш насам натам, ако е разбит ще усетиш луфта , ако ли не ще се движи мазно и стегнато.
                  точно това съм намислил утре- свалям външния накрайник и ако се движи съвсем лабаво вътрешния е ясно. бе не трябва да е от рейката- не тече, по предциата всичките ми части са си заводските, то остава първото нещо издало багажа да е рейката четох, че при заминали външни ако се кара така и се чупи вътрешния, може и това да е случая при мен, въпреки, че не бяха толкова разбити външните. имам една рейка в нас накрайниците и на единия има място за ключ- виж в сайта на хит ко картинката, единия е такъв, другия е объл- очевидно оригиналните нямат място за ключ
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    абе с тел, клещи и тръбен ключ всичко се постига(е понякога може да се наложи и работа с партийния секретар => тесла/чук )...оригинални или не, като за теб и мен това е специалния инструмент.... айде успех и да се похвалиш
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                    ИТАЛФЕСТ 2007

                    Коментар


                      #11
                      pakumba написа:
                      Slavi_Lancia написа:
                      pakumba написа:
                      аз видях на картинка инструмента, представлява нещо като скобичка и се захваща на външния накрайник. изгледа хич не го развиват външния и напправо развиват вътрешния. чукането се усеща като хвана вътрешния или външния накрайник, никъде другаде. нито шарнири нито макферсони абе никъде освен на накрайниците. вътрешния си има място за ключ бре слави, както се притесняваш. ако искаш ще ти кача снимка
                      Човек моята няма място за ключ чисто кръгъл си е от всякъде, и освен с тръбен друга идея нямам как ще се развиее.А сигурен ли си че нямш луфт в реиката??? на реното самия гребен можеше да се притегне към пиньона и така се обираше луфта между зъбите. За фиата не знам имали такъв вариант, но както каза торнадо вътрешен накраиник не се разбива така лесно. Наиш как ще разбереш, вдигни я окачи външните накраиници и хвани щангата и виж колко е хлабава в ябълката на вътрешния като я клатиш насам натам, ако е разбит ще усетиш луфта , ако ли не ще се движи мазно и стегнато.
                      точно това съм намислил утре- свалям външния накрайник и ако се движи съвсем лабаво вътрешния е ясно. бе не трябва да е от рейката- не тече, по предциата всичките ми части са си заводските, то остава първото нещо издало багажа да е рейката четох, че при заминали външни ако се кара така и се чупи вътрешния, може и това да е случая при мен, въпреки, че не бяха толкова разбити външните. имам една рейка в нас накрайниците и на единия има място за ключ- виж в сайта на хит ко картинката, единия е такъв, другия е объл- очевидно оригиналните нямат място за ключ
                      Така е оригиналните нямат място за ключ, тези които бях взел на делфи имаха фрезки за ключ, и когато свалиха маншоните останах като гръмнат че на моите няма къде да се хванат с ключ и трябва с тръбен.Не е задължително да тече реиката за да има луфт в пиньона, ама аиде да не гадаем утре ще кажеш кво си открил
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #12
                        пак ходих на сервиз, аз я гледах преди това. проверена на подемник, после на канал, после я караха. всичко е напълно здраво. няма ни тампон да тропне. казаха, че най-веротно е амортисьор, като не може да се хване на стенд, а само със сваляне. офертата им е да го свалят, да кажат 100% той ли е и тогава да поръчваме. вътрешния накрайник го гледах 5 пъти аз и 2 пъти те и всичко е ок. еми това е засега
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар

                        Working...
                        X