Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа, 1,8, 2000г., седан

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мареа, 1,8, 2000г., седан

    Здравейте!След като Типо-то от подписа загина по изключително нелеп начин и след доста колебания какъв да бъде следващия автомобил, сега очаквам да пристигне от Германия возилото от заглавието.На пръв прочит на сервизното ръководство за Мареа ми възникна следният въпрос:Там пише, че ангренажен ремък се сменя на 120 хиляди км. Колата, която ми карат е на доста по-малко от този пробег, та дали да го сменям или да си се возя със стария?Втори въпрос:Доста неща намерих за газова уредба на този мотор, но все пак да си питам, каква газова и къде да я сложа? Предварително искам да уточня, че колата ще дойде в БГ на по-голяма сума от планираното и няма да ми останат парички за газов инжекцион, така че въпроса е как и къде, и изибщо дали да слагам обикновена газова.Всички други хитрини и съвети, от хора запознати с този двигател и шаси ще са добре дошли.Предварително благодаря!
    Shit happens, sometimes...
    Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
    Marea 1.8 HLX - червена като аватара

    #2
    120000км за ремък, да така пише в менуала, но не ти го препоръчвам - 50-60000мах. За газовата няма да се обаждам, че съм от най-големите противници на "газифицирането".
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Ами, колата, която ще ми докарат е на 70 и малко хиляди документирани километри. Остава да видя в сервизната книжка дали ремъците са сменяни и ако не, отивам в бокса За съжаление, няма как да си позволя да я возя на бензин, така че газовата е задължителна. Отделен въпрос, че ако се наложи, ще изчакам месец - два и ще и сложа инжекцион, но предпочитам ако мога да се размина с нещо по-евтино, да се случи така.
      Shit happens, sometimes...
      Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
      Marea 1.8 HLX - червена като аватара

      Коментар


        #4
        Колега да ти е честита.Отмосно газовата аз лично също се колебаех, но все пак си сложих инжекцион.Поне няма да се притесняваш за гърмената и други подобни.Пък върви като на бензин и разхода е почти еднакъв.
        Marea 1.6 16v

        Коментар


          #5
          ремъкът се сменя със сигурносткилометрите са малко, но 7-8 години са достаза газ - наистина изчакай и сложи инжекционкарай я с хубаво маслоако наистина това са километрите, аз бих сложил синтетичноокачването не е скъпокато се наложи може да разчиташ на една от най-добрите фирми в бранша - Delphi
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            Еми, километрите са сигурни, доколкото могат да са сигурни - сервизната книжка, немския преглед и проверка на компютър. А, забравих, че човека, който я внася си има принцип - не купува коли на над 100К километра. Не се сещам за друг начин да се подсигуря, но понеже в този момент колата е някъде в Германия, ще имам повече данни като дойде. Идеята ми за тази тема е да знам с какво да се захващам най-напред и кое да оставя за по-късно, че на последно чуване с вносителя ми обяви цена с близо 1000 кинта повече от предвиденото, което си е удар под пояса, но пък ако колата е както я описва, направо си е далавера в сравнение с горублянските гробници...
            Shit happens, sometimes...
            Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
            Marea 1.8 HLX - червена като аватара

            Коментар


              #7
              според мен по важност:1. ангренажния ремък с ролка/ролки2. моторно масло с филтър3. най-добре е да смениш и другите ремъци, не знам при 1,8 колко са - може би 2 (и без това се свалят за да смени ангренажния)4. въздушен, горивен и поленов филтриосвен това не е лошо да видиш как работи термостата, перката, окачването
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #8
                Колега,да ти е честита колата!Би ли споделил цената?Задължително смени ангренажен ремък с ролките и маслото!Може да е на малко километри,но гумата старее все пак,както и маслото,за което няма да знаеш кога е сменено!На лепенки по мотора не се връзвай!относно газовата,то безспорно най-добре е инжекцион,но може би ще е добре и с ламбдаконтрол.Честно казано аз съм с инжекцион и откакто е монтиран не мога да му смъкна разхода.Не знам защо изкарах такъв карък...Иначе има инжекциони за 1000-1200 лева.Ако не се лъжа тартарини има на 1000 лева,а български на 1100-1300лева.Да ти е честита предобивката!
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #9
                  Честита придобивка колега. Аз също ще ти препоръчам инжекцион. Ще останеш много доволен от динамиката, това е един прекрасен двигател, макар и с малко по-скъпа подръжка от 1.6. Под скъпа подръжка имам впредвид, че на всяка свещ има бобина, която не е много евтина, но все пак те не са направени да горят! Колкото до разхода...на мен преди да сложа газ ми гореше 9.5 до 10 смесен разход (често карам извънградско). Сега на газ ми дава средно 10. Доволен съм!
                  Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                  Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                  FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                  Powered by Total & Fobos LPG

                  Коментар


                    #10
                    Би ли споделил цената?
                    Ами, и аз не я знам съвсем точно, защото колата ще идва на ход от Германия и бензин, магистрални такси и т.н. ще трябва да си ги платя, когато дойде, но се надявам да не надхвърли 5 500. Това е и ориентировъчната цена, която ми каза човека в последния разговор. По принцип мареа-та беше последния вариант, който бях избрал. Предпочитах брава или браво, но на място се оказало, че с този двигател се намират трудно, а аз много държах именно на този мотор, както и на дребните глезотийки, като ел пакет, климатик, фарове за мъгла и т.н. Не че съжалявам де, предполагам че мареата ще предложи много повече като комфорт от другите две. Е, остава да дойде, пък ще се похваля и с фотоматериали
                    Shit happens, sometimes...
                    Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                    Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                    Коментар

                    Working...
                    X