Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за кормилните накрайници

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за кормилните накрайници

    Това твоето пук и тежеста във волана ми говорят за лагерите на макферсона над амортисьорите. Черупките им са пластмасови доколкото знам и с годините се позапичат. На Уното на времето имах същия дефект и след раглобяване, почистване и смазване на лагерчетата всичко заспа. Де факто лагера като затяга, ти като нявиваш кормилото пружината вместо да се върти заедно с колелото - тя се навива или развива и ти създава съпротивление а казва ’пук’ като превърти лагера.Потропването по скоро е от тампона на амортисьора до същият този лагер.Помисли в тази посока.
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    #2
    Луфта забелязвам, че е в кормилната щанга. Въпроса ми е какво има под маншона на рейката? Външния кормилен накрайник ще го сменя, но мисля че разбиването е под маншона и може ли от това да чука толкова яко на неравностите? Митко, под маншона на рейката има нещо подобно на иглен лагер. При мен именно заради негосмених цялата рейка (60 лв. втора употреба) защото всичко вътре беше станало на сол. Ефекта беше зверско чукане и пукане при завоите и затягане или охлабване на волана все едно летиш. "Новата" рейка я купих без десен накрайник, който в момента е от старата рейка и е със скъсан гумен маншон. Може ли от това при мен да се появява чукане от износванета на накрайника от събирането на прах.
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #3
      Имам една рейка вкъщи свалил съм и маншоните ако искаш ще я снимам и ще ти пратя снимките. НО няма кой знае какво за гледане. Под маншона има ябълковидно съединение на щангата а по-навътре зъбите на хидр.рейка. Има едно износване на зъбите - него ще ти го снимам по-отблизо.В най добрия случай да ти е изсъхнала смазката под маншона а иначе Yavor по принцип е прав. И обясненето му е добро.
      Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
      Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
      BlueStorm transforms . . .
      . . . !!!

      Коментар


        #4
        Re: Въпрос за кормилните накрайници

        Mitko написа:
        мисля че разбиването е под маншона и може ли от това да чука толкова яко на неравностите?
        Сега се сещам че кормилната щанга като я сменях преди време( дясната ) след като я свалих биеше като камбана.Ябълковидното съед. беше доста разхлабило. А иначе луфта не се усещаше много!
        Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
        Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
        BlueStorm transforms . . .
        . . . !!!

        Коментар


          #5
          Ако е това по-бива. Поне малкия дявол. Мисля че беше около 36лв. Само да не е от рейката, щото... ...майко. Преди3г. моята я прицаках на едно много стръмно място, на остър завой с 6 човека в колата. Можеш да я провериш, като караш направо и много рязко завъртиш волана ако усетиш нещо като презкачане значи е заминала. Но трябва да е натоварена за да я държат инерционните сили направо, с други думи да му е тежко на волана.
          Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
          Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
          BlueStorm transforms . . .
          . . . !!!

          Коментар


            #6
            Re: Въпрос за кормилните накрайници

            Mitko написа:
            BlueStorm написа:
            Mitko написа:
            мисля че разбиването е под маншона и може ли от това да чука толкова яко на неравностите?
            Сега се сещам че кормилната щанга като я сменях преди време( дясната ) след като я свалих биеше като камбана.Ябълковидното съед. беше доста разхлабило. А иначе луфта не се усещаше много!
            Като сложа ръка на маншона там нещо яко щрака. Мисля си, че проблема е тук:
            99% е от тук около 25лв и си готов но после задължително на стенд преден мост
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              Под маншона имаш ябьлковиден накрайник, който в такива случаи е най-вероятно разбит. От дясната страна, сьщо под маншона в корпуса на рейката имаш и втулка, в която се движи хоризонтално накраиника заедно с гребена на рейката! Когато подменяш който и да е вьтрешен накрайник, подмени и тази втулка! Цената и е 2-3лв, а на вьтрешния накрайник около 15!Вьтрешните и вьншните накрайници се сменят без да се сваля рейката!Успех!

              Коментар


                #8
                Шума наподобява удар от камък в дъното на колата. Не мога да кажа, че този удар го усещам във волана.
                Това само ще е ябълковидното съединение.
                Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
                Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
                BlueStorm transforms . . .
                . . . !!!

                Коментар


                  #9
                  При мен този проблем беше точно с лагера на макферсонабеше яко запекъл. След смяната всичко е ОК
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                  Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                  Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                  http://forum.fiat-bg.org

                  Коментар

                  Working...
                  X