Така. Значи имах проблем с парното на колата преди известно време. Оказа се че е от резистора, които беше изгорял. И все пак това се очакваше предвид че беше на 13 години. Купих нов оригинален на Валео за 80 лева. Като го закачих се оказа че нагрява твърде много, но ми обясниха че трябва да се постави вътре в самата кутия на парното където въздушната струя го охлажда, а и самата пластмаса си е терморезистенциялна. И така оправих проблема, но няколко месеца по късно успях по изключително тъп начин да счупя самото устройство на степените на парното, намиращо се на таблото. Както е самата врътка, която се захваща за малък пластмасов прът вече не се върти изобщо и не включва степените. Вътре малкия пластмасов прът се счупи. Някои може ли да ми каже как да оправя това, защото не съм работил под таблото повече от веднъж и механизма ми е неясен. Трябва да купувам изцяло нова част или има начин да го оправя. И ако се налага да се бръкна за частта от къде мога да я намеря, дали ще има такава част в автомагазин. Знам един на Фиат, които си е надежден и с оригинални части.И един offtopic въпрос! Замислям се дакупувам Bravo GT и се чудех дали някои може да ми каже откъде да си изтегля manual, които да не е на италиянски или немски език, а препоръчително английски или български, че не ми се разхожда да си търся по Славейков или други магазини!Благодаря предварително за асистенция от нечия страна!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с парното на Punto S 1995 1.2 75
Collapse
X
-
Според мен най-добрия вариант е да потърсиш цялата конзола с врътките втора употреба.Италианеца като първа стъпка е добре.Ново гарантирано би било толкова скъпо, че ще бъде излишно.Не със папал нищо около такава кола, обаче може би счупеното е поправимо - са има много модерни лепила.Потърси ли в Download секцията за мануал на браво?I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Реклама
Collapse
Коментар