За Брава 1,6 са тези цени.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смених съединител - пак тресе !!! Помагайте !
Collapse
X
-
tsanibaytchev написа:Спря! Смених тампона, който е отдолу на купето и се оправи колата. Като го извадихме се раздели на две части. Благодаря на всички, които се включиха. Остава си проблема с по-твърдия педал на съединителя? Смених комплект съединител и пак скърца и е твърдВсяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
HCO написа:tsanibaytchev написа:Спря! Смених тампона, който е отдолу на купето и се оправи колата. Като го извадихме се раздели на две части. Благодаря на всички, които се включиха. Остава си проблема с по-твърдия педал на съединителя? Смених комплект съединител и пак скърца и е твърд
Коментар
-
1115 написа:HCO написа:tsanibaytchev написа:Спря! Смених тампона, който е отдолу на купето и се оправи колата. Като го извадихме се раздели на две части. Благодаря на всички, които се включиха. Остава си проблема с по-твърдия педал на съединителя? Смених комплект съединител и пак скърца и е твърдBravo 1.6 16v
Коментар
-
Здравейте,Нов съм във форума обаче съм стар фиатаджия-12 години карах Регата 1,3. От декември карам Пунто 1,2 8V 2001 и като се зачетох в темата за тресенето ми се дорева. Колицата е карана само градско в Прага. От тук нататък всичко с износвонето на съединителя и тампоните се навързва. Някой питаше дали тресе и на заден ход - ДА. ТРЕСЕ. Интересно, че не е постоянно.Все още я наблюдавам, но мисля, че почва да тресе след като я покарам известно време. Даже си мислех че е свързано със загряването на двигателя. Или със цилиндърчето на съединителя. Защото тези са с хидравличен механизъм. Ако имате информация, моля помагайте! Още повече, че като чета във форума, май в Пловдив няма читав сервиз Фиат. Така и така съм почнал, да си задам и другите въпроси: Има ли някакво регулиране на височината на задницата, че ми се струва малко увиснала, а тя е със заден мост и някакви специални втулки. Или направо се сменят пружините. Пак ми се дорева!!!Друг път ще питам що ми мирише на изгорели газове от време на време.Предварително БЛАГОДАРЯ!PUNTO 1,2 8V 2001
Коментар
-
ЖТД-то както и по-новите коли са друга бира. Това е кола с по-нови технологии, там цялата работа става посредством 2 помпи. Една на педала и една на вилката на съединителя. Да ти кажа повечето Алфи са с помпи и там проблема е яко разискван. все пак според мен проблемите са няколко и доста комплексни. Първо като за начало предполагам си наясно че спирачната течност е тази която ползваш и за натискане на съединителя....тук примерно са интересни няколко въпроса:1: Колко е стара спирачната течност2: Колко е налична3: колко са стари маркучите(предполагам в това число и към спирачните цилиндри)4: има ли загуба на спирачна течност5: проблеми в двете помпи (най вече могат да се проверят след демонтаж и прочистване (в повечето случаи се прищипва гумичката при обратно сглобяване и се сменят целите помпи ....добрата новина е, че не са скъпи))6: Износен съединител. Остарял притискател.....в следствие на смяна само на феродов диск, така наречените лъчи на слънцето на притискателя си губят еластичността и се втвърдява ссъединителя.7; Най подценяваното...... .клеясала вилка(никой не си прави труда да почисти и смаже вилката при смяна на съединител, ама никой)Еми това е, мжеш да почнеш едно по едно да отстраняваш проблемите....УспехСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Пунтото е на 80 000 км. По сервизната книжка излиза, че е обслужвано на всеки 20 000, но не е сменян съединетеля.Предполага се, че откъм течностите е подържано редовно. Нивата на антифриза и спирачната течност ги следя редовно. Маслото също. Нали колата трябва да ми спечели доверието. Не вярвам да е някакъв проблем с маркучите на тия километри. Така, че почвам от помпата/помпите/ и съединителя. После тампоните. Като излезе проблема ще пиша. Не знам дали ако променя височината на зацепване на съединителя/имам предвид педала/ дали няма да се промени работната зона на буталото на помпата и така да се насоча към нещо по определено.PUNTO 1,2 8V 2001
Коментар
-
Според мен ако помпата и буталцето на съединителя ти нямат течове хич не мисли за тях. "позиция на буталцето на помпата" ??? НЕ !Аз бих се съсредоточил върху:-Окачващи тампони на ДВГ и ск. кутия.-Състояние на демпферните пружини в групата.-състояние на фрикционната повърхност /засмоляване-резултат от прегряване на групата/TD_100, че е кръгло число.
Коментар
-
Между другото да кажа за тампоните ... Карам служебно Пежо 306 дизелче. В петък установих че на двигателя тампона който е от дясната страна стои само за свидетел - болта който го държи вече не се държи за купето, ама изобщо даже не си и помисля да тресе при тръгване Очаквам някакво обяснение за феномена :D :D :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
тампона който предпазва мотора от завъртане е този който е под колата, и обикновенно е хванат близо до скоростите.Другите два са да държат мотора в коша да няма директни вибрации по купетоТова разбира се е най-общо казано Друг е въпроса, че Пежо имат добре балансирани моториСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Клеги имам и аз 1 въпрос за брава освен че тресе при потегляне, педала на съединителя стои доста по високо от този на спирачката при положение че спирачката си е на нормално ниво на какво може да се дължи това, че съединителя е отишъл доста по нагоре и има ли връзка с тресенето?bravа jtd 105
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар