Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смених съединител - пак тресе !!! Помагайте !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Имам същият проблем и огледах колата на канал и ми се струва че тампона на скоростната кутия е довиждане,в събота ще я карам на ремонт и след това ще докладвам. И аз съм след смяна на съединител. Поздрави на всички.

    Коментар


      #32
      Лесно ли се сменят тез’ тампони (на двигателя и на скоростната кутия)?

      Коментар


        #33
        Може и от карето да тресе, на мен ми тресеше от това и след смяната се оправи.
        N.Y. State of Mind

        Коментар


          #34
          Този на скоростната кутия ми изглежда че се сменя супер лесно (три болта са на достъпно място )

          Коментар


            #35
            Здравейте ,За първи път ми е да пиша във форума та се надявам някой и на мен да помогне!!!Моята Брава 1,4 12 V когато работи на празен ход също има вибрации дали е тампон-не знам!!!!! Моля за помощ

            Коментар


              #36
              1115 написа:
              Dido_Lyubenov написа:
              1115 написа:
              А дале не е демпфера на мафовика?
              Маховика няма демпфер. Този за който говориш е на феродовия диск.
              Ами незнам как е на тази кола щом казваш, но на двете JTD които съм имал е на маховика. На самия съединител има само главината с шлиците + кръгла ламарина + два феродови диска.Ето тука има една снимка на която с много желание нищо не се вижда. :http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ED%E8%F2%E5%EB
              Няма да споря, щом така казваш значи е така, но за пръв път чувам за демпфер монтиран на маховика. Сори, ако съм подвел някой
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #37
                братлета...предполагам верно...логично е много от вас да не са наясно с моторите и ремонтите....те тва е маховик(първата картинка)...едно голямо и специално балансирано желязо. Няма нищо сложно в него...единственото нешо което може да се махне от него е зъбния венец, чрез който стартера развърта маторя...не знам за демпфери и други щуротии, това си е едно специално и точно балансирано желязо, което от едната страна, чрез съединителя(целия комплект) предава движението към скоростната кутия и от там чрез диференциала и полуоските към колелата....какво му умувате.... Като се износи феродото на диска с номер 2, и се изморят неговите пружини, съединителя отделя високо(в следствие на феродото), и тресе в следствие на изморените или счупени пружини. Ако всичко там е Ново и без проблеми....тресене няма. Другото заради което може да тресе са карета, и тампони(Говорим за тресене само при тръгване). Туй то. Прилагам и картинки. Ако тресе на място проблемите са други!.И още малко полезно инфо...само щото съм на литър вино иначе щях да го запазя в тайна. Не си подпирайте крака на педала съединителя когато стоите на кръстовище...понеже педала дори леко да натисне аксиалния лагер на съединителя (втората картинка номер 3) той се притиска до "слънцето" (диск номер 1), и се износва.....както знаете достъпа до там е съпроводен със сваляне на скорости и затова си щадете лагерчето.Други питанки ??? От тук нататък приемам предложения за почерпки и обяснения на маса
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #38
                  phoenix написа:
                  един тампон струва 20лв
                  Задни: ляв 47 лв + десен 57 лв, + преден 39 лв (ги виждам аз като цени за най-ефтините като марка - бирт- от ахм).Кое наричате тампон на скоростната кутия - задния ляв ли? ... или не търся правилната част?
                  Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                  Коментар


                    #39
                    phoenix написа:
                    братлета...предполагам верно...логично е много от вас да не са наясно с моторите и ремонтите....те тва е маховик(първата картинка)...едно голямо и специално балансирано желязо. Няма нищо сложно в него...единственото нешо което може да се махне от него е зъбния венец, чрез който стартера развърта маторя...не знам за демпфери и други щуротии, това си е едно специално и точно балансирано желязо, което от едната страна, чрез съединителя(целия комплект) предава движението към скоростната кутия и от там чрез диференциала и полуоските към колелата....какво му умувате.... Като се износи феродото на диска с номер 2, и се изморят неговите пружини, съединителя отделя високо(в следствие на феродото), и тресе в следствие на изморените или счупени пружини. Ако всичко там е Ново и без проблеми....тресене няма. Другото заради което може да тресе са карета, и тампони(Говорим за тресене само при тръгване). Туй то. Прилагам и картинки. Ако тресе на място проблемите са други!.И още малко полезно инфо...само щото съм на литър вино иначе щях да го запазя в тайна. Не си подпирайте крака на педала съединителя когато стоите на кръстовище...понеже педала дори леко да натисне аксиалния лагер на съединителя (втората картинка номер 3) той се притиска до "слънцето" (диск номер 1), и се износва.....както знаете достъпа до там е съпроводен със сваляне на скорости и затова си щадете лагерчето.Други питанки ??? От тук нататък приемам предложения за почерпки и обяснения на маса
                    По въпроса за демферите - ами открий разликите в картинките. За съжаление не намерих на маховика, но поне на феродовия диск има .
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #40
                      Първо, колега ти виждал ли си феродов диск без пружини????? аз лично не съм. Просто намерих нея картинка, НО в обяснението съм описал много добре и за пружините(които в повечето случаи са 2 една в друга, но има и доста които са само с по една, това си зависи от происводителя)...ама кой да чете Хайде коригирах си картинките, сега стана ли ясно?
                      niko_ymn написа:
                      phoenix написа:
                      един тампон струва 20лв
                      Задни: ляв 47 лв + десен 57 лв, + преден 39 лв (ги виждам аз като цени за най-ефтините като марка - бирт- от ахм).Кое наричате тампон на скоростната кутия - задния ляв ли? ... или не търся правилната част?
                      ми не знам каква ти е колата...това бяха цените на тампоните за типо/темпра......тампоните би трябвало да са 3(ляв, десен, среден)
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                      ИТАЛФЕСТ 2007

                      Коментар


                        #41
                        phoenix написа:
                        Първо, колега ти виждал ли си феродов диск без пружини????? аз лично не съм. .....)
                        Aми да, виждъл съм и ти си го дал на картинката.Всички JTD_та, които съм имал са били без пружини на феродовите дискове.Много крайно мнение изказваш - щом ти не си виждал, значи няма.

                        Коментар


                          #42
                          и при някои от немските возила има такива удоволствияhttp://www.vwclub-bg.org/forum/viewt...EB%F4&start=15пружините са в маховика
                          tempra 2.0i.e.

                          Коментар


                            #43
                            Каква е ролята не тез’ пружини?

                            Коментар


                              #44
                              batececo написа:
                              Каква е ролята не тез’ пружини?
                              ами ролята им е по плавно да става зацепването , на почти всички по нови коли /след 96-97год/ особено дизеловите пружините са на маховика /двоен маховик му викат/ а не на феродовия диск, като се счупят тези пружини започва едно тропане, на празен ход се усеща най добре, лошото във случая е че един такъв маховик струва от порядъка на 800 - 1000лв
                              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                              UNO 1.0 FIRE

                              Коментар


                                #45
                                1115 написа:
                                phoenix написа:
                                Първо, колега ти виждал ли си феродов диск без пружини????? аз лично не съм. .....)
                                Aми да, виждъл съм и ти си го дал на картинката.Всички JTD_та, които съм имал са били без пружини на феродовите дискове.Много крайно мнение изказваш - щом ти не си виждал, значи няма.
                                Знам колега че ЖТД-то е без пружини....точно картинката е от съединителя на ЖТД...но това са принципи, и различни конструктивни решения....какво сте се хванали за тези пружини..... Не схващате ли смисъла?
                                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                                ИТАЛФЕСТ 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X