Имам същият проблем и огледах колата на канал и ми се струва че тампона на скоростната кутия е довиждане,в събота ще я карам на ремонт и след това ще докладвам. И аз съм след смяна на съединител. Поздрави на всички.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смених съединител - пак тресе !!! Помагайте !
Collapse
X
-
1115 написа:Dido_Lyubenov написа:1115 написа:А дале не е демпфера на мафовика?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
братлета...предполагам верно...логично е много от вас да не са наясно с моторите и ремонтите....те тва е маховик(първата картинка)...едно голямо и специално балансирано желязо. Няма нищо сложно в него...единственото нешо което може да се махне от него е зъбния венец, чрез който стартера развърта маторя...не знам за демпфери и други щуротии, това си е едно специално и точно балансирано желязо, което от едната страна, чрез съединителя(целия комплект) предава движението към скоростната кутия и от там чрез диференциала и полуоските към колелата....какво му умувате.... Като се износи феродото на диска с номер 2, и се изморят неговите пружини, съединителя отделя високо(в следствие на феродото), и тресе в следствие на изморените или счупени пружини. Ако всичко там е Ново и без проблеми....тресене няма. Другото заради което може да тресе са карета, и тампони(Говорим за тресене само при тръгване). Туй то. Прилагам и картинки. Ако тресе на място проблемите са други!.И още малко полезно инфо...само щото съм на литър вино иначе щях да го запазя в тайна. Не си подпирайте крака на педала съединителя когато стоите на кръстовище...понеже педала дори леко да натисне аксиалния лагер на съединителя (втората картинка номер 3) той се притиска до "слънцето" (диск номер 1), и се износва.....както знаете достъпа до там е съпроводен със сваляне на скорости и затова си щадете лагерчето.Други питанки ??? От тук нататък приемам предложения за почерпки и обяснения на масаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:братлета...предполагам верно...логично е много от вас да не са наясно с моторите и ремонтите....те тва е маховик(първата картинка)...едно голямо и специално балансирано желязо. Няма нищо сложно в него...единственото нешо което може да се махне от него е зъбния венец, чрез който стартера развърта маторя...не знам за демпфери и други щуротии, това си е едно специално и точно балансирано желязо, което от едната страна, чрез съединителя(целия комплект) предава движението към скоростната кутия и от там чрез диференциала и полуоските към колелата....какво му умувате.... Като се износи феродото на диска с номер 2, и се изморят неговите пружини, съединителя отделя високо(в следствие на феродото), и тресе в следствие на изморените или счупени пружини. Ако всичко там е Ново и без проблеми....тресене няма. Другото заради което може да тресе са карета, и тампони(Говорим за тресене само при тръгване). Туй то. Прилагам и картинки. Ако тресе на място проблемите са други!.И още малко полезно инфо...само щото съм на литър вино иначе щях да го запазя в тайна. Не си подпирайте крака на педала съединителя когато стоите на кръстовище...понеже педала дори леко да натисне аксиалния лагер на съединителя (втората картинка номер 3) той се притиска до "слънцето" (диск номер 1), и се износва.....както знаете достъпа до там е съпроводен със сваляне на скорости и затова си щадете лагерчето.Други питанки ??? От тук нататък приемам предложения за почерпки и обяснения на маса
Коментар
-
Първо, колега ти виждал ли си феродов диск без пружини????? аз лично не съм. Просто намерих нея картинка, НО в обяснението съм описал много добре и за пружините(които в повечето случаи са 2 една в друга, но има и доста които са само с по една, това си зависи от происводителя)...ама кой да чете Хайде коригирах си картинките, сега стана ли ясно?niko_ymn написа:phoenix написа:един тампон струва 20лвСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
и при някои от немските возила има такива удоволствияhttp://www.vwclub-bg.org/forum/viewt...EB%F4&start=15пружините са в маховикаtempra 2.0i.e.
Коментар
-
batececo написа:Каква е ролята не тез’ пружини?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
1115 написа:phoenix написа:Първо, колега ти виждал ли си феродов диск без пружини????? аз лично не съм. .....)СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар