Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смених съединител - пак тресе !!! Помагайте !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    За Брава 1,6 са тези цени.
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    Коментар


      #47
      Спря! Смених тампона, който е отдолу на купето и се оправи колата. Като го извадихме се раздели на две части. Благодаря на всички, които се включиха. Остава си проблема с по-твърдия педал на съединителя? Смених комплект съединител и пак скърца и е твърд
      Фиат Брава 1.9 JTD 105 99'

      Коментар


        #48
        tsanibaytchev написа:
        Спря! Смених тампона, който е отдолу на купето и се оправи колата. Като го извадихме се раздели на две части. Благодаря на всички, които се включиха. Остава си проблема с по-твърдия педал на съединителя? Смених комплект съединител и пак скърца и е твърд
        Абе научете се да използвате търсачката ..... Твърдия педал е вследствие на не правилно прокарано жило !!!От купето до скоростите , колкото повече чупки прави жилото толкова повече се търка в кожуха си (тоя металния) и толкова по твърд ти става педела .Като се прокара хубаво жилото без да ти се усуква няма да ти е твърд,
        Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
        IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
        1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
        2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

        Коментар


          #49
          HCO написа:
          tsanibaytchev написа:
          Спря! Смених тампона, който е отдолу на купето и се оправи колата. Като го извадихме се раздели на две части. Благодаря на всички, които се включиха. Остава си проблема с по-твърдия педал на съединителя? Смених комплект съединител и пак скърца и е твърд
          Абе научете се да използвате търсачката ..... Твърдия педал е вследствие на не правилно прокарано жило !!!От купето до скоростите , колкото повече чупки прави жилото толкова повече се търка в кожуха си (тоя металния) и толкова по твърд ти става педела .Като се прокара хубаво жилото без да ти се усуква няма да ти е твърд,
          Ама JTD_ то е с помпа и няма жило.

          Коментар


            #50
            1115 написа:
            HCO написа:
            tsanibaytchev написа:
            Спря! Смених тампона, който е отдолу на купето и се оправи колата. Като го извадихме се раздели на две части. Благодаря на всички, които се включиха. Остава си проблема с по-твърдия педал на съединителя? Смених комплект съединител и пак скърца и е твърд
            Абе научете се да използвате търсачката ..... Твърдия педал е вследствие на не правилно прокарано жило !!!От купето до скоростите , колкото повече чупки прави жилото толкова повече се търка в кожуха си (тоя металния) и толкова по твърд ти става педела .Като се прокара хубаво жилото без да ти се усуква няма да ти е твърд,
            Ама JTD_ то е с помпа и няма жило.
            Жилото на помпата ве
            Bravo 1.6 16v

            Коментар


              #51
              Здравейте,Нов съм във форума обаче съм стар фиатаджия-12 години карах Регата 1,3. От декември карам Пунто 1,2 8V 2001 и като се зачетох в темата за тресенето ми се дорева. Колицата е карана само градско в Прага. От тук нататък всичко с износвонето на съединителя и тампоните се навързва. Някой питаше дали тресе и на заден ход - ДА. ТРЕСЕ. Интересно, че не е постоянно.Все още я наблюдавам, но мисля, че почва да тресе след като я покарам известно време. Даже си мислех че е свързано със загряването на двигателя. Или със цилиндърчето на съединителя. Защото тези са с хидравличен механизъм. Ако имате информация, моля помагайте! Още повече, че като чета във форума, май в Пловдив няма читав сервиз Фиат. Така и така съм почнал, да си задам и другите въпроси: Има ли някакво регулиране на височината на задницата, че ми се струва малко увиснала, а тя е със заден мост и някакви специални втулки. Или направо се сменят пружините. Пак ми се дорева!!!Друг път ще питам що ми мирише на изгорели газове от време на време.Предварително БЛАГОДАРЯ!
              PUNTO 1,2 8V 2001

              Коментар


                #52
                ЖТД-то както и по-новите коли са друга бира. Това е кола с по-нови технологии, там цялата работа става посредством 2 помпи. Една на педала и една на вилката на съединителя. Да ти кажа повечето Алфи са с помпи и там проблема е яко разискван. все пак според мен проблемите са няколко и доста комплексни. Първо като за начало предполагам си наясно че спирачната течност е тази която ползваш и за натискане на съединителя....тук примерно са интересни няколко въпроса:1: Колко е стара спирачната течност2: Колко е налична3: колко са стари маркучите(предполагам в това число и към спирачните цилиндри)4: има ли загуба на спирачна течност5: проблеми в двете помпи (най вече могат да се проверят след демонтаж и прочистване (в повечето случаи се прищипва гумичката при обратно сглобяване и се сменят целите помпи ....добрата новина е, че не са скъпи))6: Износен съединител. Остарял притискател.....в следствие на смяна само на феродов диск, така наречените лъчи на слънцето на притискателя си губят еластичността и се втвърдява ссъединителя.7; Най подценяваното...... .клеясала вилка(никой не си прави труда да почисти и смаже вилката при смяна на съединител, ама никой)Еми това е, мжеш да почнеш едно по едно да отстраняваш проблемите....Успех
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #53
                  Пунтото е на 80 000 км. По сервизната книжка излиза, че е обслужвано на всеки 20 000, но не е сменян съединетеля.Предполага се, че откъм течностите е подържано редовно. Нивата на антифриза и спирачната течност ги следя редовно. Маслото също. Нали колата трябва да ми спечели доверието. Не вярвам да е някакъв проблем с маркучите на тия километри. Така, че почвам от помпата/помпите/ и съединителя. После тампоните. Като излезе проблема ще пиша. Не знам дали ако променя височината на зацепване на съединителя/имам предвид педала/ дали няма да се промени работната зона на буталото на помпата и така да се насоча към нещо по определено.
                  PUNTO 1,2 8V 2001

                  Коментар


                    #54
                    Според мен ако помпата и буталцето на съединителя ти нямат течове хич не мисли за тях. "позиция на буталцето на помпата" ??? НЕ !Аз бих се съсредоточил върху:-Окачващи тампони на ДВГ и ск. кутия.-Състояние на демпферните пружини в групата.-състояние на фрикционната повърхност /засмоляване-резултат от прегряване на групата/
                    TD_100, че е кръгло число.

                    Коментар


                      #55
                      ОК! Ще поразглобяваме. Засега благодаря на всички. Като има резултати ще се похваля.ЧАО!
                      PUNTO 1,2 8V 2001

                      Коментар


                        #56
                        Между другото да кажа за тампоните ... Карам служебно Пежо 306 дизелче. В петък установих че на двигателя тампона който е от дясната страна стои само за свидетел - болта който го държи вече не се държи за купето, ама изобщо даже не си и помисля да тресе при тръгване Очаквам някакво обяснение за феномена :D :D :D
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #57
                          тампона който предпазва мотора от завъртане е този който е под колата, и обикновенно е хванат близо до скоростите.Другите два са да държат мотора в коша да няма директни вибрации по купетоТова разбира се е най-общо казано Друг е въпроса, че Пежо имат добре балансирани мотори
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                          ИТАЛФЕСТ 2007

                          Коментар


                            #58
                            Клеги имам и аз 1 въпрос за брава освен че тресе при потегляне, педала на съединителя стои доста по високо от този на спирачката при положение че спирачката си е на нормално ниво на какво може да се дължи това, че съединителя е отишъл доста по нагоре и има ли връзка с тресенето?
                            bravа jtd 105

                            Коментар


                              #59
                              @krasisk: Настрой си височината на педала от резбата на края на жилото на съединителя. Гледай някъде около и под акумулатора ще я видиш.
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар


                                #60
                                само внимавай, като почнеш да навиваш/развиваш самото жило да не се въртиче ако се замота вътре, ще почне да се трие и ще замине
                                2015 Renault Megane Expression GT
                                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                                Всичко за FIAT Bravo 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X