знам от какво ти е това тресене то ти е от шайбата за пистовия ремак на коляновия вал-скъсан денфер
Тая шайба така ще се разтрака като се скъса "денфера" ( демпфера ) , че в първия момент ще се чудиш дали не са излезли буталата да те търсят, че дори и ремъка ще ти хвръкне. Като се понапаснат огледалния и феродовия диск на съединитела, ще намалее това тресене, но най-вече си мисля че се опитвате да тръгвате без да подавате газ или с прекалено ниски обороти на двигателя и на него не му достига мощност да продължи да работи нормално при това натоварване. В този случай демпферният механизъм на съединитела започва да усилва вибрациите от мотора вмвесто да ги обира. Получава се така наречения резонанс.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Днес смениям тампона. Целия е скъсан. После ще пиша дали се е оправило тресенето
Мда пиши, полезно ще е. Защото и аз смених съединител и пак си има леко претрисане при потегляне с по-малко газ. А и аз се съмнявам, че и моите тампони са заминали.
знам от какво ти е това тресене то ти е от шайбата за пистовия ремак на коляновия вал-скъсан денфер
не мисля че е от това, на Ровер-а имаше същия проблем обаче само тракаше зловещо, без нищо друго.При проблем в тампона реакцията е удар, точно удар и то само при потегляне или при рязко пускане на съединителя в движение, за тресене незнам. Поздрави
е те удара какъв ефект има. Точно няколко удара докато се установи системата (мотор-завъртане на колелата) се усеща като тресене, след това всичко вече се върти и няма удари, няма тресене.....п.п.Ся ко няма ли да залагаме....ние тука с колегата Крис ще се изпонапием от облозите
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака ИТАЛФЕСТ 2007
знам от какво ти е това тресене то ти е от шайбата за пистовия ремак на коляновия вал-скъсан денфер
И моята е пак така няколко хил км след смяната. И аз залагам, че не е от тампон, щото нямаше да изчезне за около месец-два докато беше нов съединителя - като не са ми сменяни тампони. Моля опиши как изглежда или къде се намира това нещо и дали е възможно още да се нарича семеринг, който тресе само докато е сух и като се намокрел с масло се оправяло след завъртане ... некви такива теории бях чувал - и са ми по-правдоподобни. Бирата е твърде малък залог и не е компенсация ако се набутам за тампони и проблема си остане. Няма да си купя тампони при положение, че и масторите казват, че са ми здрави. Един друг майстор пък ми каза, че не бил поставен правилно новия съединител освен всичко (но аз си мисля, че той ми говори така защото не отидох при него).
1115 написа:
А дали не е демпфера на мафовика? Щото ако не е от другите изброени неща ... ще е това.
и за този детайл искам повече подробности - колко струва например в сравнение с три тампона...пък аз пак ще почерпя с бирите
Маховика няма демпфер. Този за който говориш е на феродовия диск.
Ами незнам как е на тази кола щом казваш, но на двете JTD които съм имал е на маховика. На самия съединител има само главината с шлиците + кръгла ламарина + два феродови диска.Ето тука има една снимка на която с много желание нищо не се вижда. :http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ED%E8%F2%E5%EB
Коментар