Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смених съединител - пак тресе !!! Помагайте !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: zdr

    venci187 написа:
    знам от какво ти е това тресене то ти е от шайбата за пистовия ремак на коляновия вал-скъсан денфер
    И що само при потегляне от шайбата ,а сега де?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      Re: zdr

      venci187 написа:
      знам от какво ти е това тресене то ти е от шайбата за пистовия ремак на коляновия вал-скъсан денфер
      Тая шайба така ще се разтрака като се скъса "денфера" ( демпфера ) , че в първия момент ще се чудиш дали не са излезли буталата да те търсят, че дори и ремъка ще ти хвръкне. Като се понапаснат огледалния и феродовия диск на съединитела, ще намалее това тресене, но най-вече си мисля че се опитвате да тръгвате без да подавате газ или с прекалено ниски обороти на двигателя и на него не му достига мощност да продължи да работи нормално при това натоварване. В този случай демпферният механизъм на съединитела започва да усилва вибрациите от мотора вмвесто да ги обира. Получава се така наречения резонанс.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        А дали не е демпфера на мафовика?Щото ако не е от другите изброени неща (тампони и демпфера на коляновия за пистовия ремък) ще е това.

        Коментар


          #19
          phoenix написа:
          Абе казах аз, залагам бира...няма ли кой да приеме облога
          Ми май няма кой щото определено е от тампона
          Bravo 1.6 16v

          Коментар


            #20
            Днес смениям тампона. Целия е скъсан. После ще пиша дали се е оправило тресенето
            Фиат Брава 1.9 JTD 105 99'

            Коментар


              #21
              брех, .....и ся ко, никой не се нави на облога, отивам да си пия бирата сам
              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
              ИТАЛФЕСТ 2007

              Коментар


                #22
                tsanibaytchev написа:
                Днес смениям тампона. Целия е скъсан. После ще пиша дали се е оправило тресенето
                Мда пиши, полезно ще е. Защото и аз смених съединител и пак си има леко претрисане при потегляне с по-малко газ. А и аз се съмнявам, че и моите тампони са заминали.
                Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                Коментар


                  #23
                  phoenix написа:
                  брех, .....и ся ко, никой не се нави на облога, отивам да си пия бирата сам
                  И аз ше пиина една. А наздраве!
                  Bravo 1.6 16v

                  Коментар


                    #24
                    Re: zdr

                    venci187 написа:
                    знам от какво ти е това тресене то ти е от шайбата за пистовия ремак на коляновия вал-скъсан денфер
                    не мисля че е от това, на Ровер-а имаше същия проблем обаче само тракаше зловещо, без нищо друго.При проблем в тампона реакцията е удар, точно удар и то само при потегляне или при рязко пускане на съединителя в движение, за тресене незнам. Поздрави
                    FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'

                    Коментар


                      #25
                      е те удара какъв ефект има. Точно няколко удара докато се установи системата (мотор-завъртане на колелата) се усеща като тресене, след това всичко вече се върти и няма удари, няма тресене.....п.п.Ся ко няма ли да залагаме....ние тука с колегата Крис ще се изпонапием от облозите
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                      ИТАЛФЕСТ 2007

                      Коментар


                        #26
                        Re: zdr

                        venci187 написа:
                        знам от какво ти е това тресене то ти е от шайбата за пистовия ремак на коляновия вал-скъсан денфер
                        И моята е пак така няколко хил км след смяната. И аз залагам, че не е от тампон, щото нямаше да изчезне за около месец-два докато беше нов съединителя - като не са ми сменяни тампони. Моля опиши как изглежда или къде се намира това нещо и дали е възможно още да се нарича семеринг, който тресе само докато е сух и като се намокрел с масло се оправяло след завъртане ... некви такива теории бях чувал - и са ми по-правдоподобни. Бирата е твърде малък залог и не е компенсация ако се набутам за тампони и проблема си остане. Няма да си купя тампони при положение, че и масторите казват, че са ми здрави. Един друг майстор пък ми каза, че не бил поставен правилно новия съединител освен всичко (но аз си мисля, че той ми говори така защото не отидох при него).
                        1115 написа:
                        А дали не е демпфера на мафовика? Щото ако не е от другите изброени неща ... ще е това.
                        и за този детайл искам повече подробности - колко струва например в сравнение с три тампона...пък аз пак ще почерпя с бирите
                        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                        Коментар


                          #27
                          Айде по още една и после
                          Bravo 1.6 16v

                          Коментар


                            #28
                            Ники, един тампон струва 20лв. и можеш да си го смениш съвсем сам с един камък 17....Лека нощ
                            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                            ИТАЛФЕСТ 2007

                            Коментар


                              #29
                              1115 написа:
                              А дале не е демпфера на мафовика?
                              Маховика няма демпфер. Този за който говориш е на феродовия диск.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #30
                                Dido_Lyubenov написа:
                                1115 написа:
                                А дале не е демпфера на мафовика?
                                Маховика няма демпфер. Този за който говориш е на феродовия диск.
                                Ами незнам как е на тази кола щом казваш, но на двете JTD които съм имал е на маховика. На самия съединител има само главината с шлиците + кръгла ламарина + два феродови диска.Ето тука има една снимка на която с много желание нищо не се вижда. :http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ED%E8%F2%E5%EB

                                Коментар

                                Working...
                                X