Колеги има ли някои представа защо фабричния блоу оф клапан на пунтото които се намира точно след дебитомера в гумения маркуч през които колата засмуква въздуха е монтиран такаче да изпуска въздуха обратно към възд. филтър? и ако го преместа долу при маркуча на турбото които отива в смукателния колектор ще има ли прблем ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT PUNTO GT - КЛАПАН....
Collapse
X
-
Монтиран е така защото , дебитомера вече е измерил количеството въздух които е предназначен за двигателя...Ако го изкараш на друго място (с друг блоу-оф които изпуска в атмосферата с цел да се чува киханете между смяната на предавки ) няма да има проблем... просто малко ще шашкаш ECU-то ,защото тои (дебитомера) вече е измерил еди колко си количество въздух и изведнъж не стига да двигателя а се изхвърля в атмосферата и се чува киххххх.И компютъра се чуди какво става ... . Но няма да му стане нищо не се притесняваи.И аз на Уното съм го изкарал да пръхти отвън :D И нямам проблеми.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
-
до сега си играх с тоя клапан и го боднах на около 15 см от маркуча дето набива въздоха във всмукателния колектор и сега киха яко ама разхода на колата се промени доста по жадна е сега от колкото преди дава 3-4 литра разлика в повече сега след като го преместих долу а и ми мени обороти като го изключа от скорост даже тръгва да гасне ? нищо друго не съм пипал по колата !sprel sum .
Коментар
-
Re: FIAT PUNTO GT - КЛАПАН....
GOGY написа:Колеги има ли някои представа защо фабричния блоу оф клапан на пунтото които се намира точно след дебитомера в гумения маркуч през които колата засмуква въздуха е монтиран такаче да изпуска въздуха обратно към възд. филтър? и ако го преместа долу при маркуча на турбото които отива в смукателния колектор ще има ли прблем ?
Коментар
-
Мми фабричния бов е рециркулационен (а и пластмасов), тъй че ефектно съскане нема да дочакаш.Сложи си атмосферен-правилно подбран(Forge motorsport, Bayley, Bonalume и т.н.) и тогава ще имаш ефектно съскане особено ако колата е понаправена и караш с по-високо налягане от фабричното. Но първо хубаво си изясни всичко около работата на един турбо-бензинов мотор или по-добре се консултирай с някой запознат с тва.
Коментар
-
клапан
Колега купи си блоу оф, който е с 2 пружинки, той е твоя блоу оф, аз съм с такъв на Уно Турбо и нямам никакъв проблем http://www.topspeed.bg/product.php?iid=668 ето с такъв карам аз и нямам никакви грижи
Коментар
-
да колега само след монтажа на този синия клапан стрелката на бусста отива на 1,6 бар . като му дам гас до долу а и не върви вобще колата и хар4и яко .... а ина4е тия малките марку4ета дето са вакуми са си ок никаде неса отка4ени или запу6ени щото ги смених и тех , а къф е тоя селеноид ? каде се намира бе колега ? имаш ли идея а и проблема с надув. го има само с тоя клапан с фабричния нема никви проблеми пика ми е на 1.2 бар мах. което е нормално маиsprel sum .
Коментар
-
пуното
Селеноидчето може да го видиш като хванеш едни вакумни маркучета веднага след дебитомера по тръбата за турбото( те са две май) едното минава към всукателния колектор, а другото назад към купето(това е за селеноидчето). На 10 или 15 сантиметра ще го видиш то е едно желязно цилиндърче, което има и букса виж си букасата може да се извадили кабелчетата. Колата трябва да ти прави пик 1.6 и после да пада към половината. Колата ако има чип този селеноид може и да го нямаш
Коментар
-
момци проблема е следния преместих фабричния блоу офф клапан долу при маркуча на турбото то4но при водния радиатор с цел да киха ... :D та целта я постигнах обаче колата започна да мени обороти и да гасне като изклиюча от скорост а и разхода се дигна с 3-4 литра и в краина сметка вапроса го реших като си върнах сичко както си беше и са колата си е ток и жица :D :D та проблема си го реших аз но мерси все пак на всички колеги ...sprel sum .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар