Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пълнене на резервоара до горе?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ilko-gd написа:
    Ами и аз съм бензинджия в момента. Много се смях и сега като се поуспокоих реших да пиша.Няма никакъв "номер" при пълненето до горе, до долу, по средата и т.н.Основно пени дизела, НО това не значи, че са ви сипали пяна вместо гориво. Пича дето работи на Шел явно не е запознат с устройството на колонката и разходомера. Дали ти сипва за 20лв или до горе горивото като излиза от пистолета пак ще си образува пяна, но както казах през разходомера минава единствено течност, така е конструиран.
    И аз се смях доста между другото. Аз сипвам винаги до горе и винаги разхода ми е що годе еднакъв, без значение на коя бензиностанция съм сипал. Явно всички бензинджии ми сипват еднакво количество пяна
    Bravo 1.6 16v

    Коментар


      #17
      Това искам да кажа колеги, че и бензина и особено дизела правят пяна поради струята, която излиза от пистолета, а тя не е слаба. Това обаче не значи, че тази пяна идва от разходомера - пяната се образува при излизане на горивото от пистолета, не в колонката. В колонката и в самият маркуч до излизането на горивото от пистолета то си е само течност, без пяна.Ако наистина искате да си напълните резервоара до горе просто трябва както са писали колегите да си поиграете повечко време на колонката и да изчаквате пяната да пада, както казах особено за дизела, и така да стигнете до момента горивото да се вижда на гърловината на резервоара. Тогава е пълен и самият резервоар и целият тръбопровод до него. След това като покарате 100, 200, 300, колкото решите километра пак така пълните да се вижда горивото като предният път и изчислявате (литрите : километрите) х 100 = разход на 100 километра.
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        #18
        Като пълня резервоара догоре идва момент,когато изхвърля малко нафта.След това пълненето продължава нормално.Мисля,че самата гърловина е по-тясна.На дизеловото Типо нямах такъв проблем.
        Octavia RS
        Evo 10-служебната играчка.

        Коментар


          #19
          Е добре де предавам се явно не съм прав ... ще го шибам онова лекенце от шела
          Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
          MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
          Engine Stamp: 176B9.000
          Version Code: 176BV
          Version: V5 | SPORTING | 03.'98

          Коментар


            #20
            И аз карам само с шел. При 5-6 пълнения до горе ми даваше среден разход с разлика 03-0.4л/100. Не мисля че може да се излъже. Освен това даже и да се излъже какъв смисъл има?После кой и как ще вземе разликата?
            Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
            Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
            FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
            Powered by Total & Fobos LPG

            Коментар


              #21
              Единственият номер който може да се направи когато не се зарежда до горе е след като спре зареждането да се повдигне маркуча и да се изсипе съдържанието му в резервоара. "Кярът" е двоен - първо взимаш каквото е останало от предния и после си сипваш и твоето което би трябвало да остане за следващия.А следващият е прецакан понеже той трябва отново да го напълни.Аз зареждам винаги до горе и няма къде да го сложа това от маркуча Понеже не знам ми е интересно какво се случва когато върна пистолета в колонката. Измереното и платено вече гориво което е останало в него връща ли се обратно или си стои там? И колко горе долу събира този маркуч ?Ако се връща значи всички сме ощетени.

              Коментар


                #22
                От както колата ми изпи над 9 литра на 100, започнах сам да си пълня. И тя пак толкова си пие. Но като кажа на пича "догоре", той чака да изключи пистолета, и си бие камшика и казва готово. Сигурно затова на първото ми пъленене след пълен резервоар, ми даде по-малък разход, просто не е било до горе, а после пък по-голям , защото е напълнено и за двата пъти до ръба. Та както казах - сипвам си сам, и въобще не ме интересува че някой зад мен може да бърза. Вадя пистолета лекичко, светвам си с телефона, и натискам едва едва, и то почти няма пяна, и виждам кога течността стига на 1-2 см под ръба. След това спирам, и чакам около 10 секунди да изтече колкото има в гърлото на пистолета, и черта... И все си сипвам по 50-51 литра, от светване на лампата до ръб на капачката. Така зареждам догоре винаги и не ми изхвърля гориво, и не ми се разтича по боята.

                Коментар


                  #23
                  Какви са тези изчисления за разхода на бензин.Имам чуството че тук витае голямо количество параноя все някой ви лъже все се съмнявате в нещо това води до болестно състояние колеги.Шел така лъжели а пък другите нелъжели , дрън-дрън.Просто знаем че Шел са най-добрите а на българина това му дай , да омаскари нещо и то качествено.Айде стига с тази дребнавост моята харчи 6.750л. на 100 а моята 6.720л. ставате смешни.Някой от вас ако се познае дане се обижда :D
                  Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                  Коментар


                    #24
                    Достоверна информация: в маркуча остават приблизително 350-380мл. Мерил съм го с шише от минерална вода 0.5 литра. На различните бензиностанции е различно предполагам.
                    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                    Коментар


                      #25
                      пич билсъм 4г бензинджия 2г управител на бензиностанция и 2г вътрешно ведомствен контрол. След като ти изключи пистолета си поиграй още 5 минути събера ощи 3-4л при дизела има пяна и става по бавно.Позволеното по закон е на всеки 20л колонката сипва 50гр по малко ние продавахме 100000л на ден това е плюс за фирмата 3-4тона на месец. Така че никой неви лъже на колонката.

                      Браво 1,6 16V

                      Коментар


                        #26
                        Атанас71 мисля че горният пост на влади_стоев говори красноречиво дали някой ни лъже или не. С всяко нещо което се купува в огромни количества е така: от всеки по малко и накрая.... и аз ако мога ще открадна от всеки човек по 10 стотинки. за човека какво са? но за мен - над половин милион лева от българското население. От китайците няма да крада....

                        Коментар


                          #27
                          ilko-gd написа:
                          Ами и аз съм бензинджия в момента. Много се смях и сега като се поуспокоих реших да пиша.Няма никакъв "номер" при пълненето до горе, до долу, по средата и т.н.Основно пени дизела, НО това не значи, че са ви сипали пяна вместо гориво. Пича дето работи на Шел явно не е запознат с устройството на колонката и разходомера. Дали ти сипва за 20лв или до горе горивото като излиза от пистолета пак ще си образува пяна, но както казах през разходомера минава единствено течност, така е конструиран.
                          Стига бе, хора, 13 години изкарах в "Петрол",7 от тях като бензинджия, по- голяма глупост от тази не бях чувал(чел) Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Кажи на твоя приятел от Шел да се образова малко, срамота е направо
                          Fiat Marea 130JTD Weekend HLX

                          Коментар


                            #28
                            Dzwer прав си. Аз съм виновен , че вярвам на врели некипели
                            Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
                            MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
                            Engine Stamp: 176B9.000
                            Version Code: 176BV
                            Version: V5 | SPORTING | 03.'98

                            Коментар


                              #29
                              vladi_stoev написа:
                              пич билсъм 4г бензинджия 2г управител на бензиностанция и 2г вътрешно ведомствен контрол. След като ти изключи пистолета си поиграй още 5 минути събера ощи 3-4л при дизела има пяна и става по бавно.Позволеното по закон е на всеки 20л колонката сипва 50гр по малко ние продавахме 100000л на ден това е плюс за фирмата 3-4тона на месец. Така че никой неви лъже на колонката.
                              Е кажи ми как да не плюем и да не се съмняваме,че ни лъжат,при положение,че това е дадено като допустимо отклонение,а не че трябва да е така!Обаче навсякъде са нагласили системите да режат с по 50мл,вместо да пускат по 50мл повече! И още нещо.На доста места вместо бензин се сипва една такава бяла течност наречена вода,да не говорим че плащаме за 95 октана (примерно),а колко ти слагат е друг въпрос....
                              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                              Коментар


                                #30
                                Е да ви кажа аз какво направих преди десетина години.... Карах служебно Мондео 2.0 на бензин, влизам в един ЛукОил и се заговарям с касиерката доката ми сипват до горе гориво, идва младежа и ми вика готово плащам аз 90-100 лв... някъде и му викам брех таз ламя колко и е паднал разхода, момчето се опули и аз му обеснявам смених това, преработих онова сега ми дава под 6 на сто... и тоя ми вика е колко ти е резервоара... ОООО викам над 130-140 л. Е другия път като се появих вече бях решил да се позанимая с касиерката и след 15 мин ми два младежа и вика готово пич тръгвам да плашам и ми викат 160 лв..... А тоз мизерник пълнил к’вото пълнил па като разтоварил едни туби и тях.... Викам ко направи бе мъжки как го постигна и тоя вика е ти к’во искаш 120л съм ти сипал.... Та изгорях ама касиерката си струваше, още се чуваме от време на време.

                                Коментар

                                Working...
                                X