Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с парното на Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем с парното на Типо

    Колеги, въпреки че не пиша често, чета редовно форума, прегледах инфо и чрез търсачката, но не намерих нещо относно мистериозния проблем, а той е:Винаги до сега парното си ми е било ок, и в момента перката работи на всички скорости, появи се вчера обаче следният феномен - въздухът който отива да обдухва стъклото си е топъл, като отворя обаче отпред въздухопроводите(така ли им се вика?) да ми духат на мен(тези на таблото дето са - 2 за шофьора и 2 за пасажера) - духа СТУДЕНО Двигателят е загрял. Винаги съм мислил че той въздуха си е един и само му отварям друг ’път’, ама нещо има гнило. Смених позицията на духане, която от 2 години дуржа на ’стъкло’ и в краката духаше топло, само тия пусти работи отпред духат студ. Имате ли идея как става таз магия??Мерси предварително.

    #2
    аз имах подобен "проблем" преди време с темпрата (същото е като на типото). при мен се оказа недостатъчно охлаждаща течност (налях към литър и нещо тогава).
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      Долях охладителна течност, но проблемът остана, сега опитах да обезвъздуша, но не ми се стори да има проблем - излезе чист антифриз. Не съм я пробвал, защото съм на работа, но не мисля че съм оправил нещо. Други идеи?За да се стигне до радиатора на парното трябва да се свали цялото табло, нали?

      Коментар


        #4
        щом в купето духа топло, а на джамовете студено - ще да е нещо с клапите проблема...п.п. по принцип като духа в джама, той е студен и изстудява топлия въздух...
        Fiat Punto 1.1-Синята птица
        Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
        Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

        Коментар


          #5
          Обратното е - на стъклото и в краката - топло(по-скоро хладко), а в купето(фронталните духалки) - студ.

          Коментар


            #6
            аз четох в един мануал за типо , че точно така трябва да духа - студено на стъклото и топло ако решиш в останалите места. Или само при определено завъртане на врътката ли беше...
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #7
              Моля ви, четете по-внимателно - на стъклото е топлото а от фронталните студеното.До сега винаги навсякъде ми е духало топло... Долях антфриз и обезвъздуших - няма промяна.Имам един друг въпрос - за какво точно е централната врътка на парното - тази дето е синьо минаващо в червено. Преди дори да е на синьото си ми духаше топло, да не би сега да се бъгнала по друг начин и да пуска само студен въздух. Съжалявам ако е тъп въпроса ама не знам точно как работи пустото парно, а много ми се иска да не се налага да се отваря. В този ред на мисли - цялото табло ли се сваля, за да се стигне до парното или може да се достигне през частта с врътките?

              Коментар


                #8
                phm написа:
                Моля ви, четете по-внимателно - на стъклото е топлото а от фронталните студеното.До сега винаги навсякъде ми е духало топло... Долях антфриз и обезвъздуших - няма промяна.Имам един друг въпрос - за какво точно е централната врътка на парното - тази дето е синьо минаващо в червено. Преди дори да е на синьото си ми духаше топло, да не би сега да се бъгнала по друг начин и да пуска само студен въздух. Съжалявам ако е тъп въпроса ама не знам точно как работи пустото парно, а много ми се иска да не се налага да се отваря. В този ред на мисли - цялото табло ли се сваля, за да се стигне до парното или може да се достигне през частта с врътките?
                нямам типо, но ако преди когато врътката е била в "синята зона" ти е духало топло това не е нормално, най вероятно ти се е откачила бронята на жилото и не може да командва кранчето на радиаторчето за парното, погледни под кората над педалите като въртиш тази врътка "топло студено" дали се измества палеца на кранчето на радиатора
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Благодаря, ще проверя... определено има нещо гнило в тая врътка.

                  Коментар


                    #10
                    При мен имаше подобен случай и както казва колегата при работа с врътката има едно жило(вижда се като се наведеш от страната на водача) което бе хлабаво и не отваряше напълно да духа топло!Всеки ми викаше обезвъздуши тва онова докато не се заврях да видя хода на жилото!Опънах го с ръка мах назад и хоп духа супер топло, а преди само хладно
                    now. BMW E39 523i '98 170hp
                    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                    Коментар


                      #11
                      Проблема ти е от клапите за въздух, има една над парното която насочва топлия въздух от парното накъде да духа, в краката или нагоре. Има и още една клапа която го насочва към стъклото или в купето ( при тебе тази не работи) управлява се от най дясната врътка и е на жило. Виж по пътя на жилото какво се случва, ако трябва да сваляш таблото да знаеш че половин ден не ти мърда.
                      In Tipo Veritas

                      Фиат Типо 1.6 DOHC
                      Фиат Стило 1.6

                      Коментар


                        #12
                        Re: Странен проблем с парното на Типо

                        phm написа:
                        - въздухът който отива да обдухва стъклото си е топъл, като отворя обаче отпред въздухопроводите(така ли им се вика?) да ми духат на мен(тези на таблото дето са - 2 за шофьора и 2 за пасажера) - духа СТУДЕНО
                        ОFF: Опелите оригинално са така -Имам пред вид старите - кадети и вектри. Винаги духа студено към пасажерите.А сега по темата: Мисля че е от клапата която превключва дали да постъпва въздух от вън или да върти само в купето.
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #13
                          Здравеи колега!!! Сега прочетох за проблема ти. И аз сам го имал същия, само че при мен го нямаше вобщте топлото. Оказа се, че проблема е едно пластмасово лостче което се намира над педала за газта. При мен вобще го нямаше, а при теб може би се е откачило, ако проблема не е жилото което се управлява от врътката със синьо и червено. Също така това лостче управлява и една клапа, която насочва въздуха да мине през радиаторчето на парното или не. Надявам се да съм бил полезен!!! УСПЕХ!!!

                          Коментар

                          Working...
                          X