Колеги,при висок разход на гориво какви може да бъдат причините,ако видимо двигателя работи перфектно,а задкормилното устройство няма "тежък крак"?Имайки предвид,че колата е инжекцион според мен нещата опират до следните възможности:1.Неизправна ел.инсталация.2.Неправилно зацепен ангренажен ремък3.Неизправна ламбдасонда4.Неизправен термостат5.Неизправен датчик за отчитане на температуратаПриемам други идеи,защото при мен съм проверил от 1-4,всичко работи,колата върви перфектно,обаче разхода ми е висок.Единствено не съм проверил т.5 от горе написаните.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Причини за висок разход?
Collapse
X
-
Извънградско при 90-100км/ч на газ ми дава 10/100.С газов инжекцион съм.5 пъти го пренастройваха и все това ми дава,като разход.Сега ще се засича на бензин.Ще търся там проблема,защото ако на бензин харчи повече от нормалното,автоматично следва висок разход и на газ.Просто искам да знам от къде може да идва проблема и какво да очаквам.Газаджиите вдигнаха от мен ръце и ми казаха да потърся проблема на бензин.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
ogi28b написа:а колко искаш да ти е разхода ако не е тайна? 3? 6,8?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
spark написа:С какви гуми си? В смисъл диаметъра им по книжка ли е? Че на мен от 185/60/15 до 185/55/15 ми е около 1кг разлика в разхода на метан и то по-малките гуми ги слагам зимата. Ако ги сложа лятото сигурно и над 1.5кг разлика ще ми дадеBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
ох,поредния фият с висок разход,сега скоро видях предварението на един колега с дигиплекс,при 10 градуса на празен ход,неговата беше с 4 градуса и разхода около 10 на дълго.за мене всичките високи разходи са заради това че предварението не е толкова колкото трябва-аз съм с делко и съм го врътнал 4-5 градуса повече от на бензин разхода ми е около 10 /100 градско зиматаможе и причната да е друга,ама щом си с газов инжекцион значи сместа е дозирана добре,остана изпреварванетотипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
dan4o написа:ох,поредния фият с висок разход,сега скоро видях предварението на един колега с дигиплекс,при 10 градуса на празен ход,неговата беше с 4 градуса и разхода около 10 на дълго.за мене всичките високи разходи са заради това че предварението не е толкова колкото трябва-аз съм с делко и съм го врътнал 4-5 градуса повече от на бензин разхода ми е около 10 /100 градско зиматаможе и причната да е друга,ама щом си с газов инжекцион значи сместа е дозирана добре,остана изпреварванетоСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Tornado написа:И мен Бравото 1,4 нещо ме плаши ама сега ще го взема под моя опека малко да видим за кво иде реч.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
dan4o написа:ох,поредния фият с висок разход,сега скоро видях предварението на един колега с дигиплекс,при 10 градуса на празен ход,неговата беше с 4 градуса и разхода около 10 на дълго.за мене всичките високи разходи са заради това че предварението не е толкова колкото трябва-аз съм с делко и съм го врътнал 4-5 градуса повече от на бензин разхода ми е около 10 /100 градско зиматаможе и причната да е друга,ама щом си с газов инжекцион значи сместа е дозирана добре,остана изпреварванетоBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
ами според мен на фията го дават 10 градуса на празен ход,обаче се оказа че на дгплекса имало някави изводикоито ако се дадат на късо,променят предварението-това го знам от колегата johnfound,ама неговия здаде багажа и той си направи нов ,като му направи предварение на газ по-голямо от на бензин и при положение че я кара м/у 3000-6000 оборота не му минава 12 градско на газсега за сравнение ще кажа че при мен изпреварването на празен ход е около 17 градусанаправих го така-паля колата на загрял двигател,разхлабвам делкото ,започвам да давам предварение ,като оборотите на мотора започват да се вдигат,предварението се дава до тогава докато има повишение на оборотите,после след като е достигнат максимума на оборотите,започва да се връща делкото,докато се чуече оборотите спадат малко и там стягам.след това се налага да се прецентрова настройката на газ,защото изпреварване и горивна смес са свързани.а,за проверка сложих стробоскопа и отбелязох за протокола колко аванс си е поискал мотора-17 градуса на празен ходтова става само на кола с делко,на другите става с тап,като за предпочитани са тези дето лъжат компа по вход,тези дето са на бобината дават по слаба искра и не са толкова ефикасни и може да изгорят бобините.иначе съм си првил експерименти да правя центовки като по учебник и разход никога не ми е падал под 11-12 градско и колата не върви както сегатипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар