Хора, дайте съвет.НАпоследък забелязах че двигателя на типото издава странен виещ звук. Кода е 835С2.000Един майстор ми подксза че може да е от пренатегнат ангренаж, ролка, за това реших аз чинно че е дошло време да се позанимая с тоя ангренажен ремък.Цъфвам сутринта в Итал Срвиз и се разбираме - Ангренаж+ролка+работа - 150 лева. Викам си ОК, толкова си очаквах.Обаче след 30 минути пича ми звъни по телефона и казва - Лоша новина колега, имаш два балансиращи вала и ремък за тях+2 ролки = на още 100 лева.Та въпроса ми е тоя да не ме мята по тополите? Аз не съм много в час с двигателите. Има ли такова нещо при моя двигател?Дигатела ми прилича на този:Обаче няма въртящ се палец, комутатор, или както там се казва ами е като че ли с бобинка на всеки кабел.Ако някой ми изпрати снимка, данни или каквото и да било повече за този двигател ще съм му много благодарен, защото такива изненади точно пред Коледа не са много приятни.Между другото в Аутидатата тоя двигател е сгрешен, ХАйнес го няма, същия обаче се монтира на Ланча Делта след 93та.Помогнете, моля.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на ангренажен ремък - сърцето ми спря за момент.
Collapse
X
-
Re: Балансьори
Mitko написа:Кофти, приятел. Този двигател го дават като "осакатения" 1.8. Това е версията за Германия и е ограничен до 66kW(90кс). Наистина има балансьори. Ремъка им е т.нар. двойно назъбен и е доста парички. Във фирмените сервизи върви към 70лв. а на Цар Сименон съм го виждал за 38. Хубаво е да го смениш. Имам приятел който кара без него, но не те съветвам да правиш такива неща.PS: Информацията която ти давам е за код на двигателя който си написал. От долу пишеш обаче че си 105 коня. На 105 коня няма балансьори и кода на двигателя е 159.А4.000Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Re: Балансьори
Кейн написа:Mitko написа:Кофти, приятел. Този двигател го дават като "осакатения" 1.8. Това е версията за Германия и е ограничен до 66kW(90кс). Наистина има балансьори. Ремъка им е т.нар. двойно назъбен и е доста парички. Във фирмените сервизи върви към 70лв. а на Цар Сименон съм го виждал за 38. Хубаво е да го смениш. Имам приятел който кара без него, но не те съветвам да правиш такива неща.PS: Информацията която ти давам е за код на двигателя който си написал. От долу пишеш обаче че си 105 коня. На 105 коня няма балансьори и кода на двигателя е 159.А4.000
Коментар
-
Re: Балансьори
hf hpe написа:Кейн написа:...Ако я запаля и пак вие двигателя, сериозно ще се ядосам.Само да питам, защото сутринта много бързах - те дават ли гаранция за ремонта на ангренажния ремък?Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Рекапитолация
Момчета колата е готова.Подмених ангренажен (13,5лв) и балансиращ (36лв) ремък със стъоветните ролки(ангренажна- 60лв, балансиращи ролки, 7,50 и 50 лева); Подмених още ремъците към сервото на волана, климатика и алтернатора - общо 30 лева.За труд - 80 леваОбщо - около 330 лева с ДДС. Резултата за сега е добър, най-после чух истинския шум от двигателя без виене в ролките.Оказа се че предишния ми ремък е бил стегнат жестоко, от там напрежението връз ролките е било голямо и за около 25 000 км. са се износили. Иначе стария ремък изглежда като нов, но е много по-твърд, предполагам че това е признак на исносеност, защото и преди съм виждал сменен ангренажен ремък който си изглежда като нов.Поздрави на всички и дано да не се налага влизане често на механик.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар