Ами долей и освен да го следиш по-често друго не знам. Щом няма течове и не е станала боза с антифриза, единствено през гумичките на клапаните може да го гори.
Днес погледнах нивото на маслото и ми се стори твърде ниско. Смених го преди 5000км. Нормално ли е да е на такова ниво?Течове нямам от никъде.
Ами хайде да отбележиш на схемата си докъде е било като го наля и тогава да започваме да мъдрим за какво идва реч ,но така както си го показал е перфектно ниво.Айде може още малко да е по високо нивото ,но и така не е проблем.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Днес погледнах нивото на маслото и ми се стори твърде ниско. Смених го преди 5000км. Нормално ли е да е на такова ниво?Течове нямам от никъде.
Ами хайде да отбележиш на схемата си докъде е било като го наля и тогава да започваме да мъдрим за какво идва реч ,но така както си го показал е перфектно ниво.Айде може още малко да е по високо нивото ,но и така не е проблем.
Ако в момента е около 1/3 от белязката на щеката, като го налях беше около 2/3. Не беше на мах.
Днес погледнах нивото на маслото и ми се стори твърде ниско. Смених го преди 5000км. Нормално ли е да е на такова ниво?Течове нямам от никъде.
Ами хайде да отбележиш на схемата си докъде е било като го наля и тогава да започваме да мъдрим за какво идва реч ,но така както си го показал е перфектно ниво.Айде може още малко да е по високо нивото ,но и така не е проблем.
Ако в момента е около 1/3 от белязката на щеката, като го налях беше около 2/3. Не беше на мах.
Значи 1/3 от макс до мин за 5000 км? Перфектен си, карай си колата и си гледай кефа. Нормално е да похарчва по малко. Може да капнеш 200-300 мл да не иде на минимума и след още 5000 км - смяна
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар