Знам че темата е стара, но от 3 дни шофьорският ми колан е блокирал и може да се извади само на 4-5 см. Затова тези дни ще го сваля и ще се опитам да го оправя. Преди да се работи по колана трябва ли нещо да се направи по електрическтата инсталация - коланът вързан ли е по някакъв начин с въздушните възглавници или друго ?
Знам че темата е стара, но от 3 дни шофьорският ми колан е блокирал и може да се извади само на 4-5 см. Затова тези дни ще го сваля и ще се опитам да го оправя. Преди да се работи по колана трябва ли нещо да се направи по електрическтата инсталация - коланът вързан ли е по някакъв начин с въздушните възглавници или друго ?
Аз на моята кола (пунто мк1) нямам SRS и при мен не е вързано но ако случаино при теб е, стига да не си на контакт и като махнеш кората ако случаино има някаква връзка ( макар че се съмнявам ) ще видиш кабелчета и конектори ( при пунтото повечето неща са на щипки) откачаш и си готов
На мен на предните ми коли и на бравото и на пунтото е засядал така. Дърпане не помага. Просто го оставяш и караш няколко дни ( седмица) и накрая сам ще се оправи.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Знам че темата е стара, но от 3 дни шофьорският ми колан е блокирал и може да се извади само на 4-5 см. Затова тези дни ще го сваля и ще се опитам да го оправя. Преди да се работи по колана трябва ли нещо да се направи по електрическтата инсталация - коланът вързан ли е по някакъв начин с въздушните възглавници или друго ?
По електрическата инсталация не се прави нищо, не е свързан с кабели. Колана си има механично задействащ се пиропатрон, и внимавай много че гърми. Мен ми думна в ръцете.Има два варианта при блокирането. Първият е да е заседнала съчмата. Това е лесният вариянт. С разклащане на колата може да се оправи.Ако не е съчмата, тогава:Вторият е, чупи се една нищожно малка пружинка вътре. Намира се под едно занитовано капаче, и няма оправия. Точно това бе при мен. При опит някак да махна капачето задействах патрона. Гърми вътре в търбичка, при което захапва самият колан, и на първ поглед няма нищо страшно, ама всепак внимавай.Първо огледай хубаво механизма на патрона, и ще разбереш къде да не пипаш.И всепак съвета ми е, ако проблема не е в съчмата, търси си друг колан. Успех.
По електрическата инсталация не се прави нищо, не е свързан с кабели. Колана си има механично задействащ се пиропатрон, и внимавай много че гърми. Мен ми думна в ръцете.Има два варианта при блокирането. Първият е да е заседнала съчмата. Това е лесният вариянт. С разклащане на колата може да се оправи.Ако не е съчмата, тогава:Вторият е, чупи се една нищожно малка пружинка вътре. Намира се под едно занитовано капаче, и няма оправия. Точно това бе при мен. При опит някак да махна капачето задействах патрона. Гърми вътре в търбичка, при което захапва самият колан, и на първ поглед няма нищо страшно, ама всепак внимавай.Първо огледай хубаво механизма на патрона, и ще разбереш къде да не пипаш.И всепак съвета ми е, ако проблема не е в съчмата, търси си друг колан. Успех.
Точно това щях да кажа на колегата, че изчетох доста мнения за рязко дърпане на колана, което ще доведе до употреба на пиропатрона.Коланите са два модела с малък и с голям пиропатрон /като размер/, малкия се монтира по лесно, само че е гърч да се разглоби, при бравото се вадят задните седалки с облегалката кората на задния калник, махаш и щипката на задния колан, и две кори от пред .
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар