Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги ПОМОЩ!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги ПОМОЩ!!!

    Значи нов съм във форума и имам един много голям проблем... Взех си усилвател и си направих субуфер но проблема ми е, че не намирам от къде да си прекарам "+" кабела за усилвателя... има ли нещо като тапа или де да знам?... Имам Fiat Bravo 1.4 12V ще се надявам някой от Вас да ми помогне ако може да качите и снимка... ЕВАЛА! Един ден се занимавах да търся тая тапа и открих една но не можах да я сваля... Също така имам и още едно питане към Вас. Значи другия проблем е, че много ми харчи и не върви както преди Един познат ми каза че сигурно е Ламбда сонда но аз реших да се посъветвам с Вас и така... Възможно ли е да е това??? Все пак 15/100 не мисля че харчи малко а според Вас? Надявам се да ми помогнете и по двата проблема...Благодаря предварително! Yellow_Flash_Colorz_PDT_06Колега, когато търсиш консултация по някой проблем логично е да пуснеш темата в раздел "Консултации"Коригирай и заглавието на темата според правилата.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...аторски екип на fiat-bg.org

    #2
    По първия проблем не мога да ти помогна колега. А по втория относно разхода.... гледам, че си от Видин. Ако я караш колата градско на къси разстояния по 3-4 км в тия студове, нормално да ти гори толкова. Моята брава в София е около 12/100 разхода.
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    Коментар


      #3
      Автоусилвателите се захранват по правило директно от акумулатора с проводник, 6 квадрата и подходящ предпазител.P.S. Сега забелязвам, че въпросът ти е ОТКЪДЕ да мине кабела. Не виждам проблем за това - в коша на мотора има няколко подходящи за целта места (заедно с инсталацията), а в купето е най-добре, кабела да следва праговете (пътя над тях) - под задните седалки - багажника.
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #4
        Rokambol написа:
        Автоусилвателите се захранват по правило директно от акумулатора с проводник, 6 квадрата и подходящ предпазител.P.S. Сега забелязвам, че въпросът ти е ОТКЪДЕ да мине кабела. Не виждам проблем за това - в коша на мотора има няколко подходящи за целта места (заедно с инсталацията), а в купето е най-добре, кабела да следва праговете (пътя над тях) - под задните седалки - багажника.
        Само една малка добавка към мнението, хубаво е да сложиш захранващия кабел от едната страна "кабела да следва праговете (пътя над тях) - под задните седалки - багажника" а от другата, кабелите за буфера, защото ако са заедно има голяма вероятност от смущения :D
        Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

        Коментар


          #5
          аз пък искам да допълня, че ако усилвателчето е по мощтничко, 6 кжадрата няма да стигнат. имаше някъде таблица, но за нея в тунинг.бг форума може да погледнеш. та аз съм с 10квадрата кабел, хем да не дава много пад на напрежението и ако монтирам втори усилвател да намаля вероятноста да се запаля до минимум.
          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
          182A4.000 IAW49F
          LPG - Lovato EasyFast
          ----------------------------
          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

          Коментар


            #6
            A пък аз ще отговоря конкретно на човека Като застанеш пред колата под пластмасата на предния прозорец от лявата ти страна има една гумена тапичка. Махаш я натикваш кабела и излиза под жабката - точно там от където ти започва прага. Ако там не ти хареса, пак в тази част към коша на мотора има 2-ра тапа. За това нешо в Toyaga ми искаха 60лв
            Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

            Коментар

            Working...
            X