Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Kакъв е звукат от не добре стегната биалетка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Kакъв е звукат от не добре стегната биалетка

    Здравейте маняциКолата е брава 1.9тд100Става въпрос че един авер ми я сменя но се съмнява че не е стегнал добре в долният край от към носача.В смисъл може и още Та някой може ли да каже какъв точно трябва да е звука че сега като мина през дупка се чува много мощно думкане на желязо и се чудим дали не е от нея.Носачите уж са здрави

    #2
    от заминала мога да ти кажа,ама от не добре стегната не знам
    A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
    Punto Sporting 1.9JTD 2003
    ex. Fiat Marea TD100 1998

    Коментар


      #3
      georgid написа:
      от заминала мога да ти кажа,ама от не добре стегната не знам
      яя кажи какъв е от заминала? ако може го изпей , сериозно как блъска?
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        pakumba написа:
        georgid написа:
        от заминала мога да ти кажа,ама от не добре стегната не знам
        яя кажи какъв е от заминала? ако може го изпей , сериозно как блъска?
        Не прави дум-дум като на желязо,а хрт-хрт като минаваш през неравности
        A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
        Punto Sporting 1.9JTD 2003
        ex. Fiat Marea TD100 1998

        Коментар


          #5
          Тоя авер да не е разкачил стабилизиращата щанга и да е забравил да я завърти пак за носача - тогава точно така чука - желязо в желязо.На мен в един сервиз ми го бяха направили този номер, та досега позлвам отстъпка там след скандала.
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #6
            Yavor написа:
            Тоя авер да не е разкачил стабилизиращата щанга и да е забравил да я завърти пак за носача - тогава точно така чука - желязо в желязо.На мен в един сервиз ми го бяха направили този номер, та досега позлвам отстъпка там след скандала.
            и къде точно се удря че ми стана интересно?и как да я завърти за носача че и тва че и тва не ми стана ясно.Питам че мойте биалетки си ги слагам сам ама не разкачам стабилизиращата щанга ама въпроса с въртенето ме заинтригува
            A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
            Punto Sporting 1.9JTD 2003
            ex. Fiat Marea TD100 1998

            Коментар


              #7
              Биалетката трополи по неравности! Това с думкането може да тане ако ти е изпаднала вече гайката и долния гумен тампон вече го няма! Но и тогава би трябвало да е тропане, дори и по малки неравности, да не говорим за павета!Наведи се под колата и виж! То поне лесно се вижда! Завиваш гумата да ти се отвори видимост към носача и гледаш!Успех!
              Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

              Коментар


                #8
                georgid написа:
                Yavor написа:
                Тоя авер да не е разкачил стабилизиращата щанга и да е забравил да я завърти пак за носача - тогава точно така чука - желязо в желязо.На мен в един сервиз ми го бяха направили този номер, та досега позлвам отстъпка там след скандала.
                и къде точно се удря че ми стана интересно?и как да я завърти за носача че и тва че и тва не ми стана ясно.Питам че мойте биалетки си ги слагам сам ама не разкачам стабилизиращата щанга ама въпроса с въртенето ме заинтригува
                Някой да е казал, че за да се смени биалетка се разкача стабилизиращата щанга?Просто споделих опит че така думка разкачена щанга - удря в носача.Защото много-много някой знае майстора какво е пипал.Друга причина за удар на желазо в желязо може да е тотално заминал шарнир, ама едва ли - щеше да му сее обурнало колелото на десетото думкане.
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #9
                  3-то не добре стегната гума след цялата процедура.И тоя филм съм гледал и също така думка
                  A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
                  Punto Sporting 1.9JTD 2003
                  ex. Fiat Marea TD100 1998

                  Коментар


                    #10
                    Виж авера ти как е сложил шайбите на тампоните на биалетката. Трябва да са така )-|-(, където | e носача, т.е. гледай картинката на 90 градуса.
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      и аз бих приверил първо гуматадаже и да е стегната, може да не е легнала добре
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #12
                        Звука от тропаща биалетка наподобява този на разбит тампон - глух и тъп, проявяващ се най-вече в дупки.
                        Fiat Marea 1.8i 16V
                        Fiat Tipo 1.4i 8V
                        Fiat Punto 1.6i 8V
                        www.italauto-bg.net/forum/

                        Коментар


                          #13
                          Ако хлопа метал в метал залагам бира на превъртяла гайка на захващащия щарнира болт, или недозатегната гайка.
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                          ИТАЛФЕСТ 2007

                          Коментар


                            #14
                            Извинявам се, че ползвам темата - но поне да е на едно място. За темпра беалетки стават ли и за Брава, защото му ги занесох да ги монтира моя майстор и той дигна колата на крик и каза, че на него му изглеждали твърде малки тампончетата - а дефакто моите както са стегнати са доста по-широки и сплескани и са по ниски, а тези новите по опаковка са за темпра и са доста по квадратни отколкото на мекица в профил. И мойта тропва на желязо в желязо (виждат ми се напукани и можеби някоя пукнатина се отваря при натиск и хлопва оста настрани по носача). Дали ще станат и те така по форма като се стегнат ? ...или да купувам "за брава" докато не съм платил повече пари за труд.
                            Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                            Коментар


                              #15
                              Има ли начин да се разбере дали биалетата е заминала или само тампоните?
                              RIP Bravo 100 16V
                              Audi A4 2.5 TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X