Търсих, търсих по темите, но не намерих някакво решение на проблема. От когато го имам Типото( вече три години) все го хваля, че не ми е създавало проблеми и ето от началото на декември се отдаде на магарии. Изведнъж започна при студено палене щом пусна педала на газта да гасне моментално, както и невъзможност да вдигне повече от 40 км. След около 15 минути, когато загрее спира да гасне и започва да върви, но щом подам рязко газ(примерно при потегляне от светофар) започват много силни детонации под капака отпред и забива нос. И така нонстоп докато пътниците ги хване морска болест от лашкането. Майсторът ми го пое с ентусиазъм и голяма доза оптимизъм за проблема но....... ентусиазмът вече е във фаза провиснал нос а оптимизмът се рее в неопределеността. Събираха се комисии от съседи и специалисти за решаване на кризата с Фиата, но нищо не доведе до резултат. Та да кажа какво е проверено и сменено, за да намаля възможностите - ново делко със всичко придружаващо по него чаркове, нова бобина, нови свещи, нови кабели, сменени мембрани и игла на карбуратора, както и основното му почистване, премерена компресия, която е ок, сипана добавка за бензин. Днес пак, когато запалихме при махнат капак на карба като започнаха едни пламъци и гърмежи - явно всичко правено досега е било напразно( а по всяка от сменеите части имаше проблемче, което уж беше разковничето на проблема, но не би). Според майстора не са клапани а нещо по карбуратора, но и той вече не знае след толкова сваляния и слагания какво изобщо е. При плавно подаване на газ няма нищо, но щом това стане рязко - цяла батарея. Най-общото определение е бедна смес, но всичко е до там..... Имам един изолиран счупен вакуумен датчик на колектора, но той е за студеното палене, което май се подобри, пък и след толкова набутване не ми се дават още 60 лв за него само за да установя, че няма ефект. Колата си гърми като за световно и това си е. Ако някой е имал такъв проблем да сподели. Идеи приемам всякакви. Благодаря за вниманието :P
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Упорити детонации
Collapse
X
-
Да, карбураторът е ревизиран изцял, но според майстора вакуумът бил слаб. Някакъв капсулован клапан имало в карба, който нямало как да разбере дали работи. Сега иска целия да го махнем и да търсим друг само заради въпросния клапан, ама ми писна всичко да е на принципа проба-грешка и накрая" е не се оправи от това, но и то беше хубаво да се смени". А може ли проблемът да е от въпросния датчик за коляновия вал?преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
На мен повече ми прилича на проблеми с тоците - иначе нямаше да гърми а просто нямаше да върви.Щом гърми огледайте хубаво тоците - кабели, свещи, делко, палец, датчик на хол или за положение на коляновия вал.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
еми то лесно се разбира всичко по тоците- като я закачи на осцилоскоп и изфорсира ще види къде прескача и не прескача, закъснява ли и какво прави. а на бензин да гърми заради сместта, трябва да е хипер много разбъзикана. което също сравнително лесно се хваща с газ анализ. ако е на газ-да, там е много чувствителна- по едно време кромата гърмеше адски много на газ, загрее ли и край не може да се кара няма ниски няма високи, само на празен ход не гърми, барнеш ли газта и пат. на бензин не гърмеше, е случваше се, но много много рядко. а проблема не беше в сместта, а в спукана дистр. капачка, така че трябва и на двете горива да гърми яко, но на бензин почти не се усещаше, това ми е мисълта, работатат трябва да е много скофтена че да гръмне на бензин. възможно е проблема да се окаже в гарнитурата на главата- направи един тест- засилваш на 3 да кажем докъм 3-4000 оборота и пускаш газта, на някой байр надолу, като пуснеш газта остави без да я пипаш 10 секунди, ако прави пат пат в ауспуха отиваш към проблеми в двг.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Гледахме я с осцилоскоп - всичко е ОК. Довечера ако успея да я изкарам от гаража ще пробвам да я пусна по едно нанадолнище до стадион Славия, както съветва колегата Pakumba. Иначе няма газова. При съвсем бавен ход няма проблем, до момента, в който ускоря по-рязко. Не насмогва на командата и гръмва топчето.преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
иди на газ анализ да ти видят сместта. ако и тя е ок, вероятно има проблем между цилиндрите- например гарнитура на глаВАТА тръгнала. така се възпламенява съседния цилиндър и се получава пат и разни такива мизерии.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
stanleyhacker написа:ЕБУ на запалването. Кабели, клеми. Да не е завъртян палеца нанякъде? Делкото на разпр. вал ли е или долу вляво? Прескочил зъб на ангренажа също така. Но първо ЕБу-то. Датчик на Хол също.преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
Ако е сигурно правилното положение на делкото - има значение накъде е завъртян палеца според, къде е коляновия вал. Другото е пробил кондензатор - ако е на делкото е лесно, ако е в ЕБУ-то - пробвай с друго ЕБУ!!! Изгорял кондензатор / транзистор е причина да прави искра когато си иска, а не когато трябва.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
здрасти,чак сега видях темата,типото е като моето и това дето го казваш не мога да го проумеяако беше от пловдив щяхме да го видим,имам и стробоскоп,да не сте обърнали делкото на 180 градуса,понякога гърмежи стават и от неподходящи свещи и пукнати дистрибуторни капачки,да не сте разменили кабели-примерно 1-4или 2-3?какво стана оправи ли го?типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
dan4o написа:какво стана оправи ли го?преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар