Колеги, моля ви за помощ относно ремонт на алтернатора. Знам, че доста се изписало по въпроса, но от това което прочетох не успях да намеря отговор за моя проблем. Темпрата ми е модел 1992 SX, спря да ми зарежда алтернатора и съответно разбрах че е за ремонт, всичко по него е сменено /плочка, четки, колектор и лагери/. След като го монтирахме обратно нещата се оправиха, но временно лампата на таблото в началото изгасна но след 30мин. каране светна пак. Някои има има ли идея какъв може да е проблема, като се има в предвид че съм проверил ремъка. Също искам да попитам може ли проблема да е в диодите...?Благодаря ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на алтернатора на Темпра
Collapse
X
-
Преди да го ремонтирам го премерих и не зареждаше, след ремонта го премерих и показа 15в. След като лампата ми светна отново не съм го замервал колко ток подава, защото беше тъмно, но това ще го проверя утре. Едиственото което направих е, че откачих "+" и колата веднага изгасна. Другото което поражда съмнение е че плочката която ми продадоха е немска и не за "Магнет Марели", а моето димамо е такова /не успях да намеря оригинална, а в магазина ми казаха че тази ставала/. Благодаря все пак...
Коментар
-
Имам го и аз същия проблем.След години безаварийно каране преди около 6 месеца започна да ми примигва лампата за зареждането и от тогава няма оправия.Колата не е ФИАТ,но ел сиситемата е по същество същата.Поне в зареждането.От тогава 4 алтернатора и 4 релета за зареждане,сега изгърмя пети.На всичките-една и съща повреда-прекъсната намотка в ротора.И никой не може да даде смислено обяснение какво причинява проблема.Друата седмица започвам-смяна на табло с прахозащитено такова на HELLA,смяна на всички клеми (до една),всички клемни кутии,термофолио на всяка клемичка,двойно осигуряване на масата между мотора и купето,отделна маса за скоростите,силовите кабеляци ще се подменят изцяло плюс съответите клеми,нови клеми за акумулатора.С тия стари коли си е е#$ло ма__та...един път даде ли електрически проблем,винаги следва тотално забатачване до момента в който не седнеш и не смениш и почистиш всичко.Няма друг начин.Иначе ще си набиваш пари в релета и алтернатори до безкрай.
Коментар
-
yuri_g написа:Преди да го ремонтирам го премерих и не зареждаше, след ремонта го премерих и показа 15в. След като лампата ми светна отново не съм го замервал колко ток подава, защото беше тъмно, но това ще го проверя утре. Едиственото което направих е, че откачих "+" и колата веднага изгасна. Другото което поражда съмнение е че плочката която ми продадоха е немска и не за "Магнет Марели", а моето димамо е такова /не успях да намеря оригинална, а в магазина ми казаха че тази ставала/. Благодаря все пак...
Коментар
-
Колеги пиша само, за да ви кажа, че си попражих колата. Пролемът след светването на лампата втория път се оказа некачествена или несъвмвстима диодна плочка /както някой от вас предположиха, че проблема е в нея/. Тази сутрин замерих акумолатора и динамото пак не зарежаше, след което установих че плочката е изгоряла, защото от единия си край беше почерняла и то доста. Купих нова този път каквато трябва /надявам се/ и засега колата си работи.Благодаря на всички който се опитаха да ми помогнат...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар