Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не светят късите на браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не светят късите на браво 1.6

    Не са бушоните, едва ли са и крушките (да изгорят двете едновременно...?), въпреки, че сутринта нямах време да ги проверя... както и да е - остава релето и врътката на лоста май...та някой, ако знае къде е релето, да свирка...
    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

    #2
    айде давай поред да го измислиме: имаш точно 5 възела и трябва да ги тестваш поред. коя година е колата ти, за да ти кажа дали има общо с релето - 2000 и насам - има, 98 и 99 - възможно е, 97 и преди - нищо общо с релето.После - сваляш кората под таблото с бушони, ако има, бъркаш на гърба на таблото и вадиш конектора който се намира долу вдясно гледано от шофьорското място. Имаш 3, 4 или 5 жици ако са 4, имаш 2 от тях в синьо-червен цвят. Мериш дали имаш ток на най-горната при включени къси. ако нямаш - пишеш тука какво си научил до момента, като най-важно е да напишеш дали на конектора са 3, 4 или 5 жици (помага също и годината на колата) , та ако нямаш ток там, пишеш тука и продължаваме, ако имаш ток там, пак пишеш и пак продължаваме. Важно е да ми кажеш също дали габаритите ти светят в позиция габарити, и в позиция на контактния ключ "паркиране +габарити"Всичко това важи единствено ако лампите са ти здрави!

    Коментар


      #3
      ogi28b написа:
      айде давай поред да го измислиме: имаш точно 5 възела и трябва да ги тестваш поред. коя година е колата ти, за да ти кажа дали има общо с релето - 2000 и насам - има, 98 и 99 - възможно е, 97 и преди - нищо общо с релето.После - сваляш кората под таблото с бушони, ако има, бъркаш на гърба на таблото и вадиш конектора който се намира долу вдясно гледано от шофьорското място. Имаш 3, 4 или 5 жици ако са 4, имаш 2 от тях в синьо-червен цвят. Мериш дали имаш ток на най-горната при включени къси. ако нямаш - пишеш тука какво си научил до момента, като най-важно е да напишеш дали на конектора са 3, 4 или 5 жици (помага също и годината на колата) , та ако нямаш ток там, пишеш тука и продължаваме, ако имаш ток там, пак пишеш и пак продължаваме. Важно е да ми кажеш също дали габаритите ти светят в позиция габарити, и в позиция на контактния ключ "паркиране +габарити"Всичко това важи единствено ако лампите са ти здрави!
      колата е произв. 11/97. габарити има във всички положениа в които трябва да има. сега итивам да проверявам другите неща...
      "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
      (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

      Коментар


        #4
        Твърдо си виж крушките - един приятел така остана без фарове и какво ли не провери. Накрая се оказаха крушките обаче.

        Коментар


          #5
          крушките са здрави. не стига ток до тях.колегата оги28б предполагам, че говори за този конектор дето съм го отбелязъл на снимката? ако да, то когато е на къси ток има само на жълтия проводник. на дълги има ток и на съседния син-червенр а на по-горния син-червен проводник няма ток при никакво положение. проводниците са 5. а колата както казах е произв. 11/97....
          Прикачени файлове
          "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
          (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

          Коментар


            #6
            Чудесно си се справил. Сега нещо важно: Късите светят ли когато превключиш на дълги? Може би въпроса ти се струва идиотски, но е важен за разрешението на проблема На жълтия на който имаш ток - той е за габаритите. На този синьо-червен на който казваш че няма ток никога - има, когато сина дълги, и конектора е закачен! Т.е. мястото на което влизат двата синьо-червени, ако го измериш с мултицет, ще видиш че са свързани на късо. Използвай зумера за целта. И друго да питам: пробва ли да разместиш волана нагоре-надолу? Както и да е, след като направиш това което ти писах в този пост, и споделиш резултатите, понеже прогнозирам че късите ти ще светнат, когато превключиш за дълги, направо казвам следващото - сваляш корите на волана..... но преди това сподели резултатите , за да видим.И искам само да ти кажа - дори и проблемът да е сериозен - развалена врътка на лоста, или някъде в него, щом ти светват габаритите - няма страшно късите ще ги подкараме много лесно, ако не успеем да решим другия проблем. Най-късно до вторник ти обещавам да си имаш къси

            Коментар


              #7
              ogi28b написа:
              Чудесно си се справил. Сега нещо важно: Късите светят ли когато превключиш на дълги? Може би въпроса ти се струва идиотски, но е важен за разрешението на проблема На жълтия на който имаш ток - той е за габаритите. На този синьо-червен на който казваш че няма ток никога - има, когато сина дълги, и конектора е закачен! Т.е. мястото на което влизат двата синьо-червени, ако го измериш с мултицет, ще видиш че са свързани на късо. Използвай зумера за целта. И друго да питам: пробва ли да разместиш волана нагоре-надолу? Както и да е, след като направиш това което ти писах в този пост, и споделиш резултатите, понеже прогнозирам че късите ти ще светнат, когато превключиш за дълги, направо казвам следващото - сваляш корите на волана..... но преди това сподели резултатите , за да видим.И искам само да ти кажа - дори и проблемът да е сериозен - развалена врътка на лоста, или някъде в него, щом ти светват габаритите - няма страшно късите ще ги подкараме много лесно, ако не успеем да решим другия проблем. Най-късно до вторник ти обещавам да си имаш къси
              Според мен проблема е в ключа!И при моето Браво беше така и първоначално ги вързах откъм буксата на лостчето и като дам на габарити имаше къси, но това е временно решение на проблема След една седмица отворих конзолата с лостчета и поправих механизма и всичко е ОК Май написах тема по случая
              BMW E90 320D
              ех. FIAT COUPE 2.0 16V
              ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
              ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

              Коментар


                #8
                точно това е моето подозрение, вече видях подобна повреда, но искам да се уверя, а дали дългите ще светнат и с тях късите, е доста важно в случая. Но ако проблемът е в ключа конкртетно касаещ само късите, по-добрия вариант е да захрани релето на късите през изхода на задните фарове за мъгла. BTW те работят ли ?

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  Чудесно си се справил. Сега нещо важно: Късите светят ли когато превключиш на дълги? Може би въпроса ти се струва идиотски, но е важен за разрешението на проблема На жълтия на който имаш ток - той е за габаритите. На този синьо-червен на който казваш че няма ток никога - има, когато сина дълги, и конектора е закачен! Т.е. мястото на което влизат двата синьо-червени, ако го измериш с мултицет, ще видиш че са свързани на късо. Използвай зумера за целта. И друго да питам: пробва ли да разместиш волана нагоре-надолу? Както и да е, след като направиш това което ти писах в този пост, и споделиш резултатите, понеже прогнозирам че късите ти ще светнат, когато превключиш за дълги, направо казвам следващото - сваляш корите на волана..... но преди това сподели резултатите , за да видим.И искам само да ти кажа - дори и проблемът да е сериозен - развалена врътка на лоста, или някъде в него, щом ти светват габаритите - няма страшно късите ще ги подкараме много лесно, ако не успеем да решим другия проблем. Най-късно до вторник ти обещавам да си имаш къси
                  нямах време да се захван истински с проблема - в събота ще правя само това, мерси за сега ....късите не светя като превключа на дълги, ама това каква връзка има - те нали и нетрябва да светят като е на дълги ...волана не съм го размества - съмняваш се нещо да се е откачило и/или да не дава добър контакт ли?и само малко уточнение - не разбрах от този пост какво точно да направя задния фар за мъгла мисля че свети, но утре ще проверя със сигурност.
                  "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                  (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                  Коментар


                    #10
                    Имах подобен проблем, оказа се точно куплунга при бушоните.
                    Fiat Marea 1.8i 16V
                    Fiat Tipo 1.4i 8V
                    Fiat Punto 1.6i 8V
                    www.italauto-bg.net/forum/

                    Коментар


                      #11
                      Сега провери дали ти работи светлинния клаксон. Ако да, лошо, ако не - не е чак толкова лошо. Трябва да откачиш корите под волана, и да премериш за ток на оранжево-белия кабел. После като дадеш на къси, провери дали идва ток на червено-сивия кабел на конектора F на таблото с бушони, след като обаче вече си върнал конектора при волана на мястото му. Ако идва ток на оранжево-белия кабел, вероявтно светлинния клаксон ти работи. Ако след това не идва ток на сиво-червения кабел, проблемът е или във връзката на конектора на волана, или вътре в конзолата, в самия превключвател. А въпросът беше не дали късите светят като превключиш на дълги, а дали изобщо нещо светва като превключиш на дълги. Дано поне дългите светнат, а късите ще ги прекараме през габаритите и задната светлина за мъгла и пак ще светнат. Само дано тя да си работи нормално. Но направи проверките от този пост, и доста неща ще станат ясни.

                      Коментар


                        #12
                        дългите си светят нормално - и когато е на дълги и на светлинен клаксон, за разлика от късите, които пък не светят по никакъв начин. фара за мъгла май свети, но утре ще го проверя и пиша, както ще проверя и другите неща, които ме съветваш.
                        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                        Коментар


                          #13
                          значи трябва да направиш проверките за ток които ти написах. Определено ако идва ток когато двигателя работи, на оранжево-белия кабел, би трябвало този ток да стига и до сиво-червения който влиза в таблото с бушони там на онзи конектор дето го беше снимал, когато си на позиция къси. Дали е така, провери? Ако има ток на тази жица, следват бушоните. Ако и на тях има и са здрави, следва изходния конектор, което считам като най-вероятна причина, предвид това че дългите ти винаги работят, а късите - никога, и по специално - неговите Сив и Сиво-черен кабел, който трябва да провериш дали има ток на тях, когато си на къси. Но карай поред за да не се оплетем...

                          Коментар


                            #14
                            мн. странно - на ор/белия кабел ток няма, само при работеща кола има около 2.4V, НО на конектора от към кормилната конзола, влизащ в този ор/бял кабел има 13V на контакт и при работеща кола. до чрев/сивия на снимания конектор кабел ток не достига. бушоните са здрави сега ще проверq дали стига ток до тях.вече проверих бушоните - до тях не стига ток!п.п. задния фар за мъгла свети.
                            "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                            (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                            Коментар


                              #15
                              много съм застрелян - това от горния пост за ор/белия кабел съм мерил кабела от контактния ключ, а предполагам, е трябвало този от лостчето за превкл. Този ор/бял кабел, на лостчето, си има ток, когато колата е на контакт - 12.5V
                              "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                              (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                              Коментар

                              Working...
                              X