Не са бушоните, едва ли са и крушките (да изгорят двете едновременно...?), въпреки, че сутринта нямах време да ги проверя... както и да е - остава релето и врътката на лоста май...та някой, ако знае къде е релето, да свирка...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не светят късите на браво 1.6
Collapse
X
-
айде давай поред да го измислиме: имаш точно 5 възела и трябва да ги тестваш поред. коя година е колата ти, за да ти кажа дали има общо с релето - 2000 и насам - има, 98 и 99 - възможно е, 97 и преди - нищо общо с релето.После - сваляш кората под таблото с бушони, ако има, бъркаш на гърба на таблото и вадиш конектора който се намира долу вдясно гледано от шофьорското място. Имаш 3, 4 или 5 жици ако са 4, имаш 2 от тях в синьо-червен цвят. Мериш дали имаш ток на най-горната при включени къси. ако нямаш - пишеш тука какво си научил до момента, като най-важно е да напишеш дали на конектора са 3, 4 или 5 жици (помага също и годината на колата) , та ако нямаш ток там, пишеш тука и продължаваме, ако имаш ток там, пак пишеш и пак продължаваме. Важно е да ми кажеш също дали габаритите ти светят в позиция габарити, и в позиция на контактния ключ "паркиране +габарити"Всичко това важи единствено ако лампите са ти здрави!
-
ogi28b написа:айде давай поред да го измислиме: имаш точно 5 възела и трябва да ги тестваш поред. коя година е колата ти, за да ти кажа дали има общо с релето - 2000 и насам - има, 98 и 99 - възможно е, 97 и преди - нищо общо с релето.После - сваляш кората под таблото с бушони, ако има, бъркаш на гърба на таблото и вадиш конектора който се намира долу вдясно гледано от шофьорското място. Имаш 3, 4 или 5 жици ако са 4, имаш 2 от тях в синьо-червен цвят. Мериш дали имаш ток на най-горната при включени къси. ако нямаш - пишеш тука какво си научил до момента, като най-важно е да напишеш дали на конектора са 3, 4 или 5 жици (помага също и годината на колата) , та ако нямаш ток там, пишеш тука и продължаваме, ако имаш ток там, пак пишеш и пак продължаваме. Важно е да ми кажеш също дали габаритите ти светят в позиция габарити, и в позиция на контактния ключ "паркиране +габарити"Всичко това важи единствено ако лампите са ти здрави!"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
крушките са здрави. не стига ток до тях.колегата оги28б предполагам, че говори за този конектор дето съм го отбелязъл на снимката? ако да, то когато е на къси ток има само на жълтия проводник. на дълги има ток и на съседния син-червенр а на по-горния син-червен проводник няма ток при никакво положение. проводниците са 5. а колата както казах е произв. 11/97...."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Чудесно си се справил. Сега нещо важно: Късите светят ли когато превключиш на дълги? Може би въпроса ти се струва идиотски, но е важен за разрешението на проблема На жълтия на който имаш ток - той е за габаритите. На този синьо-червен на който казваш че няма ток никога - има, когато сина дълги, и конектора е закачен! Т.е. мястото на което влизат двата синьо-червени, ако го измериш с мултицет, ще видиш че са свързани на късо. Използвай зумера за целта. И друго да питам: пробва ли да разместиш волана нагоре-надолу? Както и да е, след като направиш това което ти писах в този пост, и споделиш резултатите, понеже прогнозирам че късите ти ще светнат, когато превключиш за дълги, направо казвам следващото - сваляш корите на волана..... но преди това сподели резултатите , за да видим.И искам само да ти кажа - дори и проблемът да е сериозен - развалена врътка на лоста, или някъде в него, щом ти светват габаритите - няма страшно късите ще ги подкараме много лесно, ако не успеем да решим другия проблем. Най-късно до вторник ти обещавам да си имаш къси
Коментар
-
ogi28b написа:Чудесно си се справил. Сега нещо важно: Късите светят ли когато превключиш на дълги? Може би въпроса ти се струва идиотски, но е важен за разрешението на проблема На жълтия на който имаш ток - той е за габаритите. На този синьо-червен на който казваш че няма ток никога - има, когато сина дълги, и конектора е закачен! Т.е. мястото на което влизат двата синьо-червени, ако го измериш с мултицет, ще видиш че са свързани на късо. Използвай зумера за целта. И друго да питам: пробва ли да разместиш волана нагоре-надолу? Както и да е, след като направиш това което ти писах в този пост, и споделиш резултатите, понеже прогнозирам че късите ти ще светнат, когато превключиш за дълги, направо казвам следващото - сваляш корите на волана..... но преди това сподели резултатите , за да видим.И искам само да ти кажа - дори и проблемът да е сериозен - развалена врътка на лоста, или някъде в него, щом ти светват габаритите - няма страшно късите ще ги подкараме много лесно, ако не успеем да решим другия проблем. Най-късно до вторник ти обещавам да си имаш късиBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
точно това е моето подозрение, вече видях подобна повреда, но искам да се уверя, а дали дългите ще светнат и с тях късите, е доста важно в случая. Но ако проблемът е в ключа конкртетно касаещ само късите, по-добрия вариант е да захрани релето на късите през изхода на задните фарове за мъгла. BTW те работят ли ?
Коментар
-
ogi28b написа:Чудесно си се справил. Сега нещо важно: Късите светят ли когато превключиш на дълги? Може би въпроса ти се струва идиотски, но е важен за разрешението на проблема На жълтия на който имаш ток - той е за габаритите. На този синьо-червен на който казваш че няма ток никога - има, когато сина дълги, и конектора е закачен! Т.е. мястото на което влизат двата синьо-червени, ако го измериш с мултицет, ще видиш че са свързани на късо. Използвай зумера за целта. И друго да питам: пробва ли да разместиш волана нагоре-надолу? Както и да е, след като направиш това което ти писах в този пост, и споделиш резултатите, понеже прогнозирам че късите ти ще светнат, когато превключиш за дълги, направо казвам следващото - сваляш корите на волана..... но преди това сподели резултатите , за да видим.И искам само да ти кажа - дори и проблемът да е сериозен - развалена врътка на лоста, или някъде в него, щом ти светват габаритите - няма страшно късите ще ги подкараме много лесно, ако не успеем да решим другия проблем. Най-късно до вторник ти обещавам да си имаш къси"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Сега провери дали ти работи светлинния клаксон. Ако да, лошо, ако не - не е чак толкова лошо. Трябва да откачиш корите под волана, и да премериш за ток на оранжево-белия кабел. После като дадеш на къси, провери дали идва ток на червено-сивия кабел на конектора F на таблото с бушони, след като обаче вече си върнал конектора при волана на мястото му. Ако идва ток на оранжево-белия кабел, вероявтно светлинния клаксон ти работи. Ако след това не идва ток на сиво-червения кабел, проблемът е или във връзката на конектора на волана, или вътре в конзолата, в самия превключвател. А въпросът беше не дали късите светят като превключиш на дълги, а дали изобщо нещо светва като превключиш на дълги. Дано поне дългите светнат, а късите ще ги прекараме през габаритите и задната светлина за мъгла и пак ще светнат. Само дано тя да си работи нормално. Но направи проверките от този пост, и доста неща ще станат ясни.
Коментар
-
дългите си светят нормално - и когато е на дълги и на светлинен клаксон, за разлика от късите, които пък не светят по никакъв начин. фара за мъгла май свети, но утре ще го проверя и пиша, както ще проверя и другите неща, които ме съветваш."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
значи трябва да направиш проверките за ток които ти написах. Определено ако идва ток когато двигателя работи, на оранжево-белия кабел, би трябвало този ток да стига и до сиво-червения който влиза в таблото с бушони там на онзи конектор дето го беше снимал, когато си на позиция къси. Дали е така, провери? Ако има ток на тази жица, следват бушоните. Ако и на тях има и са здрави, следва изходния конектор, което считам като най-вероятна причина, предвид това че дългите ти винаги работят, а късите - никога, и по специално - неговите Сив и Сиво-черен кабел, който трябва да провериш дали има ток на тях, когато си на къси. Но карай поред за да не се оплетем...
Коментар
-
мн. странно - на ор/белия кабел ток няма, само при работеща кола има около 2.4V, НО на конектора от към кормилната конзола, влизащ в този ор/бял кабел има 13V на контакт и при работеща кола. до чрев/сивия на снимания конектор кабел ток не достига. бушоните са здрави сега ще проверq дали стига ток до тях.вече проверих бушоните - до тях не стига ток!п.п. задния фар за мъгла свети."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
много съм застрелян - това от горния пост за ор/белия кабел съм мерил кабела от контактния ключ, а предполагам, е трябвало този от лостчето за превкл. Този ор/бял кабел, на лостчето, си има ток, когато колата е на контакт - 12.5V"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар