Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разлика между ксенон и биксенон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    На мен разликата от нормални до халогенни крушки не ми е много ясна (по стъклото на крушката някакъв прах филтриращ ултравиолетовите лъчи ли имаше - или друго ги правеше особени), пък какво остана за ксенони.
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    Коментар


      #32
      ogi28b написа:
      blagun, дори на снимката се вижда целият видим спектър, не като бяло, а всеки отделен цвят мога да ти го посоча със стрелки, а ти питаш къде било синьото, та представям си на живо колко по-добре ще се виждат шарениите. но да не се задълбаваме чак толкова.
      Я ги посочи "шарениите"
      BMW E90 320D
      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

      Коментар


        #33
        не мога ! за съжаление JO_666 ме хвана в лъжата която се готвех да направя! Ама така си е - отпред се вижда по-синкаво, именно заради това разсейването дето става. То за тва и небето е синьо , май?
        niko_ymn написа:
        На мен разликата от нормални до халогенни крушки не ми е много ясна (по стъклото на крушката някакъв прах филтриращ ултравиолетовите лъчи ли имаше - или друго ги правеше особени), пък какво остана за ксенони.
        Едната е пълна с инертен газ, а другата - с халогенен газ. Това е разликата. Инертният газ не позволява на волфрама да се окисли, а халогенния се слива с него, обикаля из лампата и регенерира волфрама в най-горещите му точки ( те са най-тънки съответно и там жичката е най-скъсваема) Процесът се нарича "халогенен цикъл".

        Коментар


          #34
          ogi28b написа:
          не мога ! за съжаление JO_666 ме хвана в лъжата която се готвех да направя! Ама така си е - отпред се вижда по-синкаво, именно заради това разсейването дето става. То за тва и небето е синьо , май?
          niko_ymn написа:
          На мен разликата от нормални до халогенни крушки не ми е много ясна (по стъклото на крушката някакъв прах филтриращ ултравиолетовите лъчи ли имаше - или друго ги правеше особени), пък какво остана за ксенони.
          Едната е пълна с инертен газ, а другата - с халогенен газ. Това е разликата. Инертният газ не позволява на волфрама да се окисли, а халогенния се слива с него, обикаля из лампата и регенерира волфрама в най-горещите му точки ( те са най-тънки съответно и там жичката е най-скъсваема) Процесът се нарича "халогенен цикъл".
          Който лъже - на въже
          BMW E90 320D
          ех. FIAT COUPE 2.0 16V
          ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
          ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

          Коментар


            #35

            Коментар


              #36
              Здравеите, някои няма ли снимки на би-ксенон да пусне да видим къси, дълги. Аз скоро ще се здобия с Н4 би и обещавам да пусна
              Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
              ( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/

              Коментар


                #37
                Milen’ko_Punto написа:
                Здравеите, някои няма ли снимки на би-ксенон да пусне да видим къси, дълги. Аз скоро ще се здобия с Н4 би и обещавам да пусна
                чакаме на бат Наско би-ксенона да дойдеако не дойдат утре, ще е чак в понеделник-вторник
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #38
                  Salvador написа:
                  Не може на своя глава всеки да си преработва светлините както намери за добре.
                  Да бе да - в България живеем,следователно МОЖЕ на своя глава всеки да си преработва светлините както намери за добре.Ако искам мога да си монтирам и в стоповете

                  Коментар

                  Working...
                  X