Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спешен проблем с парно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спешен проблем с парно

    Колеги ,помагайте Парното не работи.Явно има някаде отечка,или бушона не дава контакт.До сегаговорих с човека ,казва че просто пипа бушона и трагвало ,и верно беше така вчера :D Обаче сега не иска да заварти тая перка на радиатора и това си е Идеи да имате от каде идва проблема ...Жичкаджията чак в неделя ,ще и прави електрониката ,обаче не ми се мръзне сутрин Много мерси на отзовалите се !Поместено в неподходящ раздел. Модерирано.Модераторски екип fiat-bg.orgp.s. колега, няколко пъти местя подобни твои теми от "Общи приказки" в "Консултации". При още едно подобно нарушение на правилата, ще последва официално предупреждение. Напомням предишната намеса по твоя тема:
    За пореден път поместена в неправилен раздел тема. Колеги, толкова е елементарно, щом питате нещо, естествено че ще бъде в "Консултации". Отделен въпрос е, че неправилно поместената тема е придрожена и с крещене. Колега, на кого се караш....Моля спазвайте елементарните правила на клуба - да помествате в правилните раздели темите си и да не си крещите безпричинно един друг. Модераторски екип fiat-bg.org ИСКРЕНО СЕ ИЗВИНЯВАМ НА ЦЕЛИЯ МОДЕРАТОРСКИ ЕКИП Друг път,ще гледам къде слагам темите
    Tipo 1.4 i.e. 71 hP (слаба купешка ракия)

    ИВО

    #2
    може да погледнеш дали е изгорял пак бушона. Ако е изгорял - НЕ го сменяй. С ел. инсталацията шега не бива, защото ако сложиш по-силен например и може да се подпалиш. Ако пак е изгорял бушона явно някъде нещо ти дава на късо.Ако бушона е здрав - трябва си човъркане на проблема
    Audi 1.8S златен талон

    Коментар


      #3
      Щом е имало проблеми и преди с този бушон, най-вероятно и сега е от него.Купи си и го замени, но гледай да е еднакъв с тоя, с който си сега.
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        OK
        Tipo 1.4 i.e. 71 hP (слаба купешка ракия)

        ИВО

        Коментар


          #5
          Проблема още не е оправен,давайте идеи! Погледнах цялото табло,бушон по бушон съм чистил и пак не трагна перката
          Tipo 1.4 i.e. 71 hP (слаба купешка ракия)

          ИВО

          Коментар


            #6
            Напънах се ,и с всички собствени сили ,се мъчих 1 ден над парното,стигнах до заключението ,че не стига + до перката и си прокарах кабел ,направих си клема с бушон на нея и го пуснах Вярно е ,че духа само 1 степен ,ама на тоя студ не ме интересува коя степен е :D :D Вече имам парно ! Аз ако ,чакам неволятаааааааа.....да ми опрай типото ,"ше си пукнем от студ!" !Лека вечер колеги
            Tipo 1.4 i.e. 71 hP (слаба купешка ракия)

            ИВО

            Коментар


              #7
              halfata написа:
              Напънах се ,и с всички собствени сили ,се мъчих 1 ден над парното,стигнах до заключението ,че не стига + до перката и си прокарах кабел ,направих си клема с бушон на нея и го пуснах Вярно е ,че духа само 1 степен ,ама на тоя студ не ме интересува коя степен е :D :D Вече имам парно ! Аз ако ,чакам неволятаааааааа.....да ми опрай типото ,"ше си пукнем от студ!" !Лека вечер колеги
              във въздуховода до вентилаторчето се намират едни съпротивления от които зависи със каква сила да духа вентилатора, мн често от тази джаджа идва проблема провери я може да изкочи заека
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #8
                Тия резистори са за степените на вентилатора.Максималната скорост не минава май оттам,но не е грешка да се видят съпротивленията и защитата.
                Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                Коментар

                Working...
                X