Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо фаровете премигват при включване на перката + други...?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    чакам Rokambol да каже какво мислии ще перкам с релета
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #32
      sev написа:
      тези неща са о.к.зареждане и подобниакамулатора е нов - на 2- месеца
      Моят съвет е да вземеш един уред и да го закачиш директно за клемите на акумулатора. Може стрелкови да е или цифров но с "бърст" скала.Аз имам портативен оцилоскоп и ако искаш може да измерим с него спада - така ще е най точно.Ако след като включваш консуматори уредът ти отчете спад колкото и релета да сложиш няма да има ефект. Явно акумулаторът ти има по високо вътрешно съпротивление.Но щом е нов по скоро е спад някъде по инсталацията - при клемите, бушоните, или при някое съединяване на кабели в частта им където токовете на двата консуматора минават по един и същ път.

      Коментар


        #33
        ilkor написа:
        Моят съвет е да вземеш един уред и да го закачиш директно за клемите на акумулатора. Може стрелкови да е или цифров но с "бърст" скала.Аз имам портативен оцилоскоп и ако искаш може да измерим с него спада - така ще е най точно.Ако след като включваш консуматори уредът ти отчете спад колкото и релета да сложиш няма да има ефект. Явно акумулаторът ти има по високо вътрешно съпротивление.Но щом е нов по скоро е спад някъде по инсталацията - при клемите, бушоните, или при някое съединяване на кабели в частта им където токовете на двата консуматора минават по един и същ път.
        мерси за предложениетоно няма ли да ни отнеме много време да намерим къде е проблема?
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #34
          Ами да премерим първо ...Няма да навреди ако не помогне Ако нямаш такъв уред може да го мернем в неделя на срещата.

          Коментар


            #35
            ogi28б - критично важна буква в ника ми ! на други места ме питаха дали не съм би-... нещастници...

            Коментар


              #36
              ilkor написа:
              Ами да премерим първо ...Няма да навреди ако не помогне Ако нямаш такъв уред може да го мернем в неделя на срещата.
              мдааааколегата Rokambol ми сподели че е нормално това явлениеявно на халогенните крушки не е било забележимокакво ще кажете?doofiat, ruston ... как е при вас?
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #37
                виждам, че е стара темата, ама сега и аз имам впечатления- такъв описан ефект от теб при мен няма, дори като не ми работеше резистора и бях сложил мост и пускаше директно 2 степен- ксенона не е мигвал
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #38
                  Вземи от някой хубав (нов) акумулатор и пробвай дали ще примигват фаровете.Много е вероятно акумулатора да си е тръгнал и от моментното натоварване с перката,напрежението "кляка" за части от секундата.При мен стрелката на волтметъра "мига" заедно с мигачите. П.С. Не съм видял 3-та страница от темата и съветите от нея.Но все-пак за мен е прекомерна моментна консумация от акумулатора,а възможна причина е и механично затормозен мотор на перката (пробвай върти ли се леко на ръка).

                  Коментар


                    #39
                    Моят съвет е да вземеш един уред и да го закачиш директно за клемите на акумулатора. Може стрелкови да е или цифров но с "бърст" скала.Аз имам портативен оцилоскоп и ако искаш може да измерим с него спада - така ще е най точно.Ако след като включваш консуматори уредът ти отчете спад колкото и релета да сложиш няма да има ефект. Явно акумулаторът ти има по високо вътрешно съпротивление.Но щом е нов по скоро е спад някъде по инсталацията - при клемите, бушоните, или при някое съединяване на кабели в частта им където токовете на двата консуматора минават по един и същ път.
                    Колегата е най-близо до решението на проблема Проблема може да е от повишено контактно съпротивление на масата на мотора - виж си кабела между мотора и шасито.[/quote]

                    Коментар


                      #40
                      какво ви става :D темата е от преди 2 години
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар

                      Working...
                      X