Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо фаровете премигват при включване на перката + други...?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо фаровете премигват при включване на перката + други...?

    значи проблема е доста досаденпри включване на втората степен на перката за охлаждане, фаровете премигват за моментпреди с нормалните крушки не се забелязваше, но при ксенона си личипървата степен не работи, но не знам дали ако работи проблема ще се решикакво да направя за да отстраня проблема, най-малкото защото това е лошо за крушкитетакаперката я оправихсега е много по-добреобаче докато правих снимка за Оги, забелязах че има много слабо премигванезабелязва се само на тъмно мястоако съм зад друго кола не се усеща нищоусеща се като намаляне/усилване на фаровететова става при включване на консуматори - стопове, ел-стъкла, нагревателстава за части от секундатакакво да правя?ако пусна фаровете през реле ще стане ли работата?и ако отговорът е да - какво реле да търся?1 или 2 - за всеки фар отделно?
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    #2
    При мен също не работи първата степен на вентилатора и когато се включва перката се усеща моментен скок на консумираната мощност, дори мотора претриса на моменти. Значи този "ефект" се дължи на това, че вентилатора(перката) директно се включва на мах. оборотии докато се ускори от 0 консумира много голяма мощност - в електрониката е известно като преходен процес с продължително деиствия. Това води до моментен пад на напрежението и мощността и явно ксенона е по-чувствителен и го усеща. В електрониката това се компенсира с кондензатори,но тук не знам как ще стане това, тъй като консумирания ток е голям.Според мен ако ти проработи първата степен, "ефекта" ще изчезне или поне намалее, защото ще има плавно ускорение на перката и няма да има толкова висока моментна консумация на ел. мощност.
    FIAT Brava 1.6 16v '97

    Коментар


      #3
      аз разбрах защо е такано може ли да се направи нещо за да изчезне този ефектперката ще си я оправя
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        а ако пусна ксенона през реле?ще стане ли, или пак ще мига?
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Това е поредната недомислица на Фиат. Като ми боядисваха колата, около нея взеха да се мотат "майстори" от съседни сервизи и без изобщо да става дума за фарове и перки единия човек абсолютно точно си го каза - "никога няма да си взема кола дето като и се включи перката премигват фаровете, това само при фиат може да го видиш". Ако наистина при другите коли от преди 10 години това го няма, малко са се изложили италианците.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            spark написа:
            Това е поредната недомислица на Фиат. Като ми боядисваха колата, около нея взеха да се мотат "майстори" от съседни сервизи и без изобщо да става дума за фарове и перки единия човек абсолютно точно си го каза - "никога няма да си взема кола дето като и се включи перката премигват фаровете, това само при фиат може да го видиш". Ако наистина при другите коли от преди 10 години това го няма, малко са се изложили италианците.
            Е тук колега не съм съгласен с теб !!!! Мойте не премигват, както и много други колеги , колега sev, направи си една профилактика на инсталацията (проври си масата, вземиси един контактен спрей напръскаи навсякъде където се сетиш и имаш достъп до букси, оправи си първата степен на перката и мисля, че няма да имаш проблем) !!!!
            Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

            Коментар


              #7
              Не си забелязал, на втората степен направо и таблото като че ли премигва.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                spark написа:
                Не си забелязал, на втората степен направо и таблото като че ли премигва.
                Колега със ксенон съм, мене ме дразнеше премигването от къси на дълги, това няма как да не го забележа !!!!
                Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

                Коментар


                  #9
                  ами и при други колеги е такаако ти бачка първата степен няма как да го забележишно при мен примерно ксенона не мига при пускане на дългитеима разлики в инсталациите
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #10
                    sev написа:
                    ами и при други колеги е такаако ти бачка първата степен няма как да го забележишно при мен примерно ксенона не мига при пускане на дългитеима разлики в инсталациите
                    Да работи, включва ми се и втората и нямам проблем с премигването, а това с къси/дълги го оправих с помоща на колеги от форума веднага след като го забелязах !!!!
                    Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

                    Коментар


                      #11
                      JO_666 написа:
                      sev написа:
                      ами и при други колеги е такаако ти бачка първата степен няма как да го забележишно при мен примерно ксенона не мига при пускане на дългитеима разлики в инсталациите
                      Да работи, включва ми се и втората и нямам проблем с премигването, а това с къси/дълги го оправих с помоща на колеги от форума веднага след като го забелязах !!!!
                      мдааобаче от нищо на втора не е като от първа към втора степенсвалил съм реостата и ще го оправя
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #12
                        sev написа:
                        JO_666 написа:
                        sev написа:
                        ами и при други колеги е такаако ти бачка първата степен няма как да го забележишно при мен примерно ксенона не мига при пускане на дългитеима разлики в инсталациите
                        Да работи, включва ми се и втората и нямам проблем с премигването, а това с къси/дълги го оправих с помоща на колеги от форума веднага след като го забелязах !!!!
                        мдааобаче от нищо на втора не е като от първа към втора степенсвалил съм реостата и ще го оправя
                        Точно това ми беше мисълта, че всичко ако е изправно няма да имаш проблем :D :D
                        Fiat Bravo 1,6 16v, JR Sport Filter

                        Коментар


                          #13
                          не знамлятото като бачка климатика като спре компресора и пак се пусне не знам перката какво прави...знам че при първоначално пускане си минава през двете степени, ама после
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #14
                            при мен е една степен - тя на коя от вашите 2 отговаря - щото на мен никога не сам ми примигвали фаровете...?п.п. spark, кои са толкова многото недомислици при фиат, та толкова си се афектирал?
                            "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                            (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                            Коментар


                              #15
                              sev написа:
                              знам че при първоначално пускане си минава през двете степени, ама после
                              Така е, но ако е изгорял реостата на първа степен няма как да мине през него и отива директно на втора степен. И тогава пусковия ток да го наречем, който е необходим за да развърти перката от 0 оборота до там колкото е мах.а е много по-голям и има моментен спад в напрежението. Защото едно е мотора да ускори от 0 до скорост Х и после от скорост Х до скорост 2Х друго е от 0 до 2Х; във втория случай има голям и продължителен преходен процес. Просто при включване директно на втора степен, мотора се товари много повече докато достигне устойчиви обороти и съответно консумира повече в този момент. Според мен всичко ще се нормализира с проработването на първа степен на вентилатора.
                              FIAT Brava 1.6 16v '97

                              Коментар

                              Working...
                              X