Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От какво може да "светят" кабелите за свещите?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Майтапа настрана...наистина има едни тунинК кабеляци,дето си светят точно по тоя начин.Да не са ти продали от тях...

    Коментар


      #17
      Светят кабелите, защото имат малки прекъсвания и повишено съпротивления в определени участъци, което рано или късно ще пробият и ако се премине на газ- още по- осезаем ще е ефекта на прекъсване на запалването.
      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

      Коментар


        #18
        Отварям една тъмна вечер капака на темпрата и кво да видя- кабелите светят, както ти си видял направо тока се вижда как преминава.Питах един познат,който работи елкон и ми каза че е нормално да светят.Иначе нямам никакви проблеми-всичко си работи нормално и няма утечки.
        FIAT TEMPRA 1.6 i.e.cat
        БМВ E39 520D

        Коментар


          #19
          Викаш нормално, а?????Ами освен да ти кажа нормално да си смениш майстора..... Щом светят, значи са за смяна....щото ментета всякакви, виждал съм и чисто нова свещ дето не работи, така че..на всеки който му светят кабелите...ДА СИ ГИ СМЕНЯ, пробега с НОВИТЕ, не означава нищо. А който има ГАЗ на колата и светещи кабели.....познайте дали му е здрава кутията на въздушния филтър ?Освен това докато сменяте кабелите, не е зле да си погледнете и свещите...доста е показателно за работата на мотора
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #20
            По кабела протича високоволтов ток така че е нормално да светят на тъмно,а майстора ми е уважаван в целия град.Както казах вече 10000 км от тогова минаха но всичко си е наред. Дори колата ми пали при -12 градуса още със завъртането-на четвърт оборот.Когато почне да ми създава проблеми ,тогова значи нещо не е наред,а до тогава-шапка на тояга.Поздрави!P.S.Забравих да кажа че пали на газ.
            FIAT TEMPRA 1.6 i.e.cat
            БМВ E39 520D

            Коментар


              #21
              и аз съм със същия проблем , обаче ми стана интересно за цъкащата бобина, щото на мене нещо цъка здраво , вече два коомплекта кабели сменям, и везнага почват да светят , едните беха ат Александра ауто а другите Тесла от Косер, може проблема да е от бобините или пък нещо , друго трябва да я откарам да прегледат тоците ма къде!??!?
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #22
                тази цъкаща бобина и аз я имам, и ми казаха че е тръгнала да си отива. Не трябвало да издава никакви звуци, а и съпротивлението и на първичната намотка е различно от номиналното. Така че си мисля, че наистина е за смяна. а кабелите не бива да святкат. в T&N има доста читави кабели, някаква сива кутийка са с червени надписи. 42лв струваха като ги взимах. Според мен не са зле, стават.
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #23
                  В момента в интерес на истината не светят, само при по влажно време се забелязва, просто им е тънка изолацията явно, (доста са меки на пипане). Но не очаквам да изкарат дълго, затова си нося старите в багажника.
                  In Tipo Veritas

                  Фиат Типо 1.6 DOHC
                  Фиат Стило 1.6

                  Коментар


                    #24
                    Абе хора, изправната запалителна система няма такива екстри като светещи кабели....повярвайте ми, и на Темпрата и на Алфата никога не е имало никакви светещи истории под капака.... и който ви разправя такива глупости нещо ви мята у джаза. Как може на някой да светят, а на други не...Истината е, че здравите кабели НЕ СВЕТЯТ, без значение на колко километра са!!!
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                    ИТАЛФЕСТ 2007

                    Коментар


                      #25
                      подкрепям идеята за кабелите от самара. на мен ми сложиха такива и проблеми нямам. наистина малко по-дълги са, но дължината не пречи.
                      Alfa 147 JTD 115 hp
                      ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG

                      Коментар


                        #26
                        Колата ми прекъсваше отвратително (така си я купих) и първото нещо което направих беше да сменя свещи и кабели. Взех си от Александър Ауто "ОРИГИНАЛНИ" кабели Magneti Marelli и свещи Шампион .... и .... проблемът си остана. Започнах да търся под вола теле. Какво ли не правих, питах, мерих, дори се опитваха да ме убедят, че Пунтото си била такава кола - "С този малък мотор било нормално да прекъсва на ниски обороти" .... Тъкмо се бях отказал и една вечер отворих капака да видя защо ми свети слабо единия габарит и видях проблема - сетещи кабели. Купих си "Brisk" и кабели и свещи и проблема изчезна ... не можах да си позная колата .... Така че намери си свестни кабели независимо от марката. Това са кабели, не луминисцентни лампи.
                        FIAT Punto 55 S
                        FIAT Doblo 1.3 Multijet

                        Коментар


                          #27
                          Напълно споделям мнението на phoenix, че хубавите кабели не светят и съм сигурен, чещом светят като ги барнеш бие ток. А пък много съм се наслушал за "компетентни иуважавани" майстори, които разбират от абсолютно всичко, а истината е друга!
                          FIAT PUNTO 1.7 TD
                          CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

                          Коментар


                            #28
                            Ivendar_77 написа:
                            По кабела протича високоволтов ток така че е нормално да светят на тъмно,а майстора ми е уважаван в целия град.Както казах вече 10000 км от тогова минаха но всичко си е наред. Дори колата ми пали при -12 градуса още със завъртането-на четвърт оборот.Когато почне да ми създава проблеми ,тогова значи нещо не е наред,а до тогава-шапка на тояга.Поздрави!P.S.Забравих да кажа че пали на газ.
                            Пали на газ при -12? И продължава да работи на газ? Колега, ти определено всички ни тук ни взе за канарчета. Колкото и добър да ти е изпарителя и ако няма собствено отопление става на буца лед в момента в който изпари Пропан-Бутана... ... и един мармот завива шоколад...
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #29
                              Ако не вярваш мога да ти докажа.Кажи среща на някоя планина-тръгвам веднага.Ще пиинем ще се наспим и сутринта като стане -12-паля.Нито ще загасне нито ще замръзне.Може и бас да ловим-на една кутия "мармоти",а? :D
                              FIAT TEMPRA 1.6 i.e.cat
                              БМВ E39 520D

                              Коментар


                                #30
                                jenshen73, не спори с Ivendar_77, то на изпарителя му има подгревател и колата му гори газколкото 1 домакински газов котлон.
                                FIAT PUNTO 1.7 TD
                                CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

                                Коментар

                                Working...
                                X