Здравейте колеги предполагам всички са чели темата ми която имах проблем с паленете ,сега ще обясна на бързо : Имах проблем с паленето колата не палеше оказа се че затиснати гърнета Смених гърнетата всичко с паленето е на 6Колата ми е Fiat Bravo 1.4 12V 97год. за който не е чел предишната тема Проблема който имам сега..Откакто задърпах колата в сервиза и сменихме гърнето което е същото чисто ново съм взел ,колата загуби ускорение .. и то много .. от какво може да бъде това..Единственото нещо което съм правил преди да я закарам в сервиза е че смених свещите с други даже тези който сложих са с 2 електрода пише по каталог че стават за този модел Denso са свещите а старите които свалих пак са Денсо но друг модел и като ги проверих по каталог даже неса за мойта кола .. Та въпроса е възмжно ли е ряза да се е загубил от свещите които съм сменил .. Друго което ми правеше впечатление преди да ми оправат колата че като пробвах да запаля дюзата пръскаше много бензин и то доколкото знам трябва да пръска като спрей а дюзата фърга като чешма мн силно и много .. Незнам дали е била пред затискане или преди да я закарам колата в сервиза от опити съм я затиснал незнам... това остава пак непонятно.. Друго немога да се сетя което да го споделя за олеснение .. Хората от сервиза ми казаха че уж са я пускали на тестер и всичко е било нормално ... по тяхните думи ако им вярвам датчиците ги отписваме... Чакам вашите мнения !Благодаря Предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Здравейте! ново проблемче ( проблем с вървежа ) Помощ
Collapse
X
-
Старите свещи пазиш ли ги ? Ако ги пазиш пробвай да ги сложиш обратно и виж какво ще стане.Новите от къде ги взе? Реномиран магазин или някоя барачка(чувал съм че има доста ментета на денсо , знам че има оригинални в косер около 8 лева бройката струват)Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
-
За начало почистване на дюзата. Както са писали колегите като е чиста пръска съвсем фино. Добре е да се замери и налягането в рейката на бензина, трябва да е 1 бар.Почистването на дюзата го направи някъде където имат необходимата техника. Един приятел се занимава с това и си има специална машина с програми (дюзата се включва да работи докато е потопена в ултразвуковата вана). След това на машината си има пробна рейка - дюзата/те се поставят на нея и после краят от където пръска се поставя в нещо като епруветка. Включва се машината (пълна е с някакъв разтвор, не знам точно какъв) и се гледа как пръска дюзата и също така какво количиство течност минава през нея за определено време - дали и е правилен дебита, сравнява се с каталожни данни.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар