Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Охладителната система ме издъни много лошо.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Охладителната система ме издъни много лошо.

    Колеги вчера перката изобщо не се включи, колата изхвърли антифриза и прегря! Прегледах главните връзки и бушона - ок са, налях вода , запалих я и така се прибрах до вкъщи (ако общежитието в с тудентски град в София може да се нарече вкъщи). През това време перката включи 2 пъти и много се обърках. Датчика за 1 степен не ми работи затова се включва само втората .Кажете какво да направя дайте някъква подробна схема къде да гледам и какво да подменя щото ако го направи това още веднъж и може много да му дойде на двигателя(който за щастие все още си тиктака като часовник)Благодаря
    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
    тел. 0883437022

    #2
    Е толкова теми се изписаха за тоя "реостат" че едва ли някой ще седне да ги пише на ново. Гледай вляво от перката има една кутийка в нея влизат 2 букси. Обикновено тази за първа степен прегаря. При мен така се беше стопила, че кабела беше скъсан дори.6. e резистора за който става дума.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Като знаеш, че датчика ти е калпав си го смени... и повече никога не наливай студена вода в охл.система на горещ двигател.Успех.
      M-Benz E 250 TD 150hp
      M-Benz 200d 75 hp
      Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

      Коментар


        #4
        кола

        провери дали работи самото моторче подай му 12 V направо на буксата и виж дали работи после като загрее антифриза провери дали на буксата идва 12 V така /ще провериш дали датчика работи / а погледни и самата букса може да е нагоряла или може бушона да е изгорял има го някъде с една перка нарисувана колегата горе е дал схема ако не около Пазарджик пътя за Пловдив и за Велинград има морги може да вземеш втора употреба
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          то че не ти бачка реостата е ясно, иначе много малко над средата се включва 1 степен, а на 2 черти над средата е 2. съвет от мен- не си играй да го правиш или сменяш този реостат, пак ще изгори, при мен изкара малко повече от месец, въпрекич е му елиминрах термозащитата- т.е. най-дефектиращия елемент. направо го вържи накъсо и ще си имаш сигурна перка на милиметри над средата
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            така няма ли да се пуска втората степен, обаче на температурата небходима за първа?
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              sev написа:
              така няма ли да се пуска втората степен, обаче на температурата небходима за първа?
              да, пуска се когато трябва да се пусне 1 степен, но със скоростта на втората. ако някой силно се интересува защо ми изгори реостата и защо пак ще изгори дори и да се смени, ще обясня
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                този вариант е кофтипоне при мен се усещат вибрации в момента на пускане на перкатааз мисля да сваля реостата и директно да запоя по 1 кабел
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #9
                  sev написа:
                  този вариант е кофтипоне при мен се усещат вибрации в момента на пускане на перкатааз мисля да сваля реостата и директно да запоя по 1 кабел
                  да де, ефекта е същия. значи този глупав реостат е едно обикновенно съпротивление, за да намаля оборотите на перката и да се получи първа степен. но той има и един термопредпазител, който е само за 1 път- като изгори се сменя, а не е многократен. идеята е да изгори термопредпазителя, за да запази реостата. обаче при жега, понеже там се охлажда единствено от насрещния въздух или перката, то в задръстване, при включен климатик особенно перката ще дърпа доста топъл въздух, реостата продължава да грее и да се нажежава и термопредпазителя задължително изгаря. ако просто свържеш жиците по какъвто и да е начин, т.е. тази която влиза в реостата и която излиза ако ги свържеш, ще получиш степен на перката, но няма да има кой да намали оборотите и те ще са на макс- т.е. 2 степен. а че се усеща включването усеща се и при мен, но не ме дразни. освен това охлажда по-бързо. ако мислиш да поиш жиците недей- просто им сложи мостче от мъжки крачета, аз на пътя го направих това, най-лесното е
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    сложих обувка, обаче връзката се получава калпаваи от лош контакт пак стапяне може да е толкова недодялановчера видях на едно Браво на 7 години и клемите не бяха мръднали
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #11
                      sev написа:
                      сложих обувка, обаче връзката се получава калпаваи от лош контакт пак стапяне може да е толкова недодялановчера видях на едно Браво на 7 години и клемите не бяха мръднали
                      моите също не са мръднали, 97 год е. ми не знам, много е глупаво това нещо, аз дори последно запоих жица на мястото на термопредпазителя, ясно е че при проблем ще изгори реостата директно, така и стана. из снеговете ножа под радиатора се наблъъска с лед и колата почна да не може да се охлажда - друго място да духа няма и докато намеря къде да спра само перката я държеше да не прегрее, т.е. работи около 4-5 мин при -10 поне и тогава изгоря. няма зиме няма лете- това гори.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        не се разбрахмеаз на клемите на реостата ще запоя кабелите директнозащото няма такива обувкииначе реостата си ми екстрапросто от лоша връзка ми топи долния кабел
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #13
                          sev написа:
                          не се разбрахмеаз на клемите на реостата ще запоя кабелите директнозащото няма такива обувкииначе реостата си ми екстрапросто от лоша връзка ми топи долния кабел
                          ясно, сега те разбрах. ами очаквай включване с реостата тогава
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            Махнах реостата вързах кабелите на късо , смених бушона и включи идеалноБлагодаря на всички
                            Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                            части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                            части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                            тел. 0883437022

                            Коментар


                              #15
                              Rezko написа:
                              Махнах реостата вързах кабелите на късо , смених бушона и включи идеалноБлагодаря на всички
                              Как ще караш без реостат?
                              http://www.pljuvalnik.com
                              Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

                              Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X