Колеги вчера перката изобщо не се включи, колата изхвърли антифриза и прегря! Прегледах главните връзки и бушона - ок са, налях вода , запалих я и така се прибрах до вкъщи (ако общежитието в с тудентски град в София може да се нарече вкъщи). През това време перката включи 2 пъти и много се обърках. Датчика за 1 степен не ми работи затова се включва само втората .Кажете какво да направя дайте някъква подробна схема къде да гледам и какво да подменя щото ако го направи това още веднъж и може много да му дойде на двигателя(който за щастие все още си тиктака като часовник)Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Охладителната система ме издъни много лошо.
Collapse
X
-
Охладителната система ме издъни много лошо.
Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022Етикети: –
-
Е толкова теми се изписаха за тоя "реостат" че едва ли някой ще седне да ги пише на ново. Гледай вляво от перката има една кутийка в нея влизат 2 букси. Обикновено тази за първа степен прегаря. При мен така се беше стопила, че кабела беше скъсан дори.6. e резистора за който става дума.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
кола
провери дали работи самото моторче подай му 12 V направо на буксата и виж дали работи после като загрее антифриза провери дали на буксата идва 12 V така /ще провериш дали датчика работи / а погледни и самата букса може да е нагоряла или може бушона да е изгорял има го някъде с една перка нарисувана колегата горе е дал схема ако не около Пазарджик пътя за Пловдив и за Велинград има морги може да вземеш втора употреба
Коментар
-
то че не ти бачка реостата е ясно, иначе много малко над средата се включва 1 степен, а на 2 черти над средата е 2. съвет от мен- не си играй да го правиш или сменяш този реостат, пак ще изгори, при мен изкара малко повече от месец, въпрекич е му елиминрах термозащитата- т.е. най-дефектиращия елемент. направо го вържи накъсо и ще си имаш сигурна перка на милиметри над средатаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
sev написа:така няма ли да се пуска втората степен, обаче на температурата небходима за първа?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
sev написа:този вариант е кофтипоне при мен се усещат вибрации в момента на пускане на перкатааз мисля да сваля реостата и директно да запоя по 1 кабелLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
sev написа:сложих обувка, обаче връзката се получава калпаваи от лош контакт пак стапяне може да е толкова недодялановчера видях на едно Браво на 7 години и клемите не бяха мръдналиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
sev написа:не се разбрахмеаз на клемите на реостата ще запоя кабелите директнозащото няма такива обувкииначе реостата си ми екстрапросто от лоша връзка ми топи долния кабелLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Махнах реостата вързах кабелите на късо , смених бушона и включи идеалноБлагодаря на всичкиFiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Rezko написа:Махнах реостата вързах кабелите на късо , смених бушона и включи идеалноБлагодаря на всичкиhttp://www.pljuvalnik.com
Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.
Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар