Когато стрелката наближи към червения сектор, отбий и отвори капака на двигателя и виж дали се върти вентилатора (или вентилаторите) зад радиатора! Най-вероятно при теб не се въртят, иначе няма как да стигне тази температура за която говориш!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за термостат..?
Collapse
X
-
Според мен описаното от теб е в границите на нормалните отклонения макар, че за Фиат не е специфично двигателя да работи на 100 градуса темперетура. Провери, както каза колегата дали перките на радиатора са в изправност макар, че, ако не бяха при тези градуси колата щеше да прегрее. А иначе термостата на италианките е малко по-шашав, по-сложен е, но не бих казал, че се сменя трудно. Стига да имаш средни технически умения ще се справиш без проблем!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Това с перката и аз се сетих и проверих. Тръгва да върти на около 95 градуса и не виждам как проблема може да е от тях, при положение, че колата в по-голяма част от времето е на ниска температура. Минава средното деление (90 градуса) само като стои на едно място по задръстванията. Тогава ми е горе-долу ясно защо е затруднено охлаждането - все пак няма никакъв въздушен поток към радиатора отпред. Мен по-скоро ме притеснява бързото падане на температурата, когато колата се движи бързо. По магистралата не може да качи повече от 75-80 градуса.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
принципно термостата на твоя двигател се сменя за 10мин /сваляне+качване/ но според мен не го прави сега щом не загрява над допустимото виж за зимата може и да помислиш за смяна ,щом сега извънграда пада на 75-80 зимата ще е на 65-70 най вероятно, но има време ще видим :DTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
ivjordan написа:Това с перката и аз се сетих и проверих. Тръгва да върти на около 95 градуса и не виждам как проблема може да е от тях, при положение, че колата в по-голяма част от времето е на ниска температура. Минава средното деление (90 градуса) само като стои на едно място по задръстванията. Тогава ми е горе-долу ясно защо е затруднено охлаждането - все пак няма никакъв въздушен поток към радиатора отпред. Мен по-скоро ме притеснява бързото падане на температурата, когато колата се движи бързо. По магистралата не може да качи повече от 75-80 градуса.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар