Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за термостат..?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Когато стрелката наближи към червения сектор, отбий и отвори капака на двигателя и виж дали се върти вентилатора (или вентилаторите) зад радиатора! Най-вероятно при теб не се въртят, иначе няма как да стигне тази температура за която говориш!
    Брава 1.6 16V ELX
    Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

    Коментар


      #17
      Според мен описаното от теб е в границите на нормалните отклонения макар, че за Фиат не е специфично двигателя да работи на 100 градуса темперетура. Провери, както каза колегата дали перките на радиатора са в изправност макар, че, ако не бяха при тези градуси колата щеше да прегрее. А иначе термостата на италианките е малко по-шашав, по-сложен е, но не бих казал, че се сменя трудно. Стига да имаш средни технически умения ще се справиш без проблем!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #18
        при производството вграждат термосати BEHR
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #19
          Това с перката и аз се сетих и проверих. Тръгва да върти на около 95 градуса и не виждам как проблема може да е от тях, при положение, че колата в по-голяма част от времето е на ниска температура. Минава средното деление (90 градуса) само като стои на едно място по задръстванията. Тогава ми е горе-долу ясно защо е затруднено охлаждането - все пак няма никакъв въздушен поток към радиатора отпред. Мен по-скоро ме притеснява бързото падане на температурата, когато колата се движи бързо. По магистралата не може да качи повече от 75-80 градуса.
          Shit happens, sometimes...
          Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
          Marea 1.8 HLX - червена като аватара

          Коментар


            #20
            принципно термостата на твоя двигател се сменя за 10мин /сваляне+качване/ но според мен не го прави сега щом не загрява над допустимото виж за зимата може и да помислиш за смяна ,щом сега извънграда пада на 75-80 зимата ще е на 65-70 най вероятно, но има време ще видим :D
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #21
              ivjordan написа:
              Това с перката и аз се сетих и проверих. Тръгва да върти на около 95 градуса и не виждам как проблема може да е от тях, при положение, че колата в по-голяма част от времето е на ниска температура. Минава средното деление (90 градуса) само като стои на едно място по задръстванията. Тогава ми е горе-долу ясно защо е затруднено охлаждането - все пак няма никакъв въздушен поток към радиатора отпред. Мен по-скоро ме притеснява бързото падане на температурата, когато колата се движи бързо. По магистралата не може да качи повече от 75-80 градуса.
              в такъв случай може би термостата не затваря докрайпри мен в града също стои над средатано извън града е една идея под средата, независимо от скоросттасамо когато се спускам и не съм на скорост, пада още съмсем малкопробвай още нещопри мен се случикогато колата ти е загряла, я форсирай и виж дали стрелката на температурата падапре мен беше таканад 3-4000 оборота почваше да падане знам от какво беше, нещо по връзките но се оправи
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #22
                И аз съм купувал от АлесандърАуто няколко пъти.Казах ’НЯКОЛКО’

                Коментар

                Working...
                X