Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за термостат..?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за термостат..?

    Температурата при дълъг път стои стабилно на 80 градуса....,което за мен не е нормално,преди беше на 90...Въпроса ми е може ли да е от друго тази промяна,защото термостата е на има няма 10 месеца и не вярвам да е чак такава еднодневка...?
    Fiat Tipo 1.6i.e,159A3.046

    #2
    Мисля си че е напълно възможно да е от термостата, въпреки че е нов. Да е чка такава "еднодневка" - в БГ вичко е възможно При теб поне термостата не е скъп, виж при браво/а се сменя целия корпус.

    Коментар


      #3
      И при мен се сменя целия корпус... , но е 25лв.....Кажете да търся ли някаква специална марка или магазин,които са читави?Сегашния го взех от Александър Ауто и не смятам да се набутвам пак....
      Fiat Tipo 1.6i.e,159A3.046

      Коментар


        #4
        Re: Въпрос за термостат..?

        Vlado написа:
        Температурата при дълъг път стои стабилно на 80 градуса....,което за мен не е нормално,преди беше на 90...Въпроса ми е може ли да е от друго тази промяна,защото термостата е на има няма 10 месеца и не вярвам да е чак такава еднодневка...?
        И при мен положението е подобно - когато съм в задръстване, стрелката стои на средната удебелена чертичка. Тръгна ли обаче да се движа, стрелката пада на предишната стрелкичка. Моят термостат е на 3 месеца, но се държеше по този начин от самото начало.
        Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

        Коментар


          #5
          според мен термостатите ви работят нормално! термостата се отваря и затваря в рамките на +/- някъкви градуси и е нормално температурата да варира в някакви тесни граници. така че не е необходимо да сменяте термостатите при това положение.
          "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
          (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

          Коментар


            #6
            Vlado написа:
            Не съм съгласен....Така се държи от около 2 седмици,преди си заковаваше на милиметър преди 90 градуса независимо как се движа,а на място леко подминаваше 90 и се включваше перката.Сега стои две деления по надолу или на 80,отваря по-рано от преди....Кажете някаква читава марка която да търся...?
            търси на фирмата BEHR
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              търси на фирмата BEHR
              BEHR е надеждна фирма за оригинално вграждане, дано само в момента да не е BEHR !

              Коментар


                #8
                Ще погледна.макар че май нямаше фирмени надписи по него....И един ламерски въпрос.... от къде се източва антифриза,къде са пробките.По-точно на блока на двигателя,а и се чудя да използвам ли някаква добавка за почистване на системата преди смяната,има ли ефект от подобни?
                Fiat Tipo 1.6i.e,159A3.046

                Коментар


                  #9
                  май не сме малко хората с оплаквания за термостата закупен от Александър Ауто...само констатирам...и моя е на 5 месеца, но от около 2 месеца имам съмнения... (преди около 2 месеца бях отворил ТАЗИ тема)
                  ФИАТ ТЕМПРА 1.9TD

                  Коментар


                    #10
                    stef написа:
                    Vlado написа:
                    Не съм съгласен....Така се държи от около 2 седмици,преди си заковаваше на милиметър преди 90 градуса независимо как се движа,а на място леко подминаваше 90 и се включваше перката.Сега стои две деления по надолу или на 80,отваря по-рано от преди....Кажете някаква читава марка която да търся...?
                    търси на фирмата BEHR
                    На мен пък някакъв майстор ми похвали френските термостати. Та си взех точно френски - VERNET - но нещо не съм доволен от него.
                    Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                    Коментар


                      #11
                      IvoMarea написа:
                      stef написа:
                      Vlado написа:
                      Не съм съгласен....Така се държи от около 2 седмици,преди си заковаваше на милиметър преди 90 градуса независимо как се движа,а на място леко подминаваше 90 и се включваше перката.Сега стои две деления по надолу или на 80,отваря по-рано от преди....Кажете някаква читава марка която да търся...?
                      търси на фирмата BEHR
                      На мен пък някакъв майстор ми похвали френските термостати. Та си взех точно френски - VERNET - но нещо не съм доволен от него.
                      точно от VERNET бягай с тва подобие на термостат е залят пазара в момента единственото му предимство е ниската цена BEHR или WAHLER това са добри фирми за термостати
                      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                      UNO 1.0 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Аз моя го смених през зимата във Вантотрейд и съм много доволен. Струваше около 25 лв. В задръстванията в София температурата е около 94’, извънградско 90’.
                        Fiat Tipo 1,6 i.e. SX 835C1.000

                        Коментар


                          #13
                          stef написа:
                          IvoMarea написа:
                          stef написа:
                          Vlado написа:
                          Не съм съгласен....Така се държи от около 2 седмици,преди си заковаваше на милиметър преди 90 градуса независимо как се движа,а на място леко подминаваше 90 и се включваше перката.Сега стои две деления по надолу или на 80,отваря по-рано от преди....Кажете някаква читава марка която да търся...?
                          търси на фирмата BEHR
                          На мен пък някакъв майстор ми похвали френските термостати. Та си взех точно френски - VERNET - но нещо не съм доволен от него.
                          точно от VERNET бягай с тва подобие на термостат е залят пазара в момента единственото му предимство е ниската цена BEHR или WAHLER това са добри фирми за термостати
                          Да ти кажа не беше никак евтин - струваше 80 лв. Наложи се малко след като го монтирах да го сваля наново, защото се оказа, че сълзи по малко. А то откъде идва сълзенето - икономисали метал производителите му и 2 от изходите на термостата ги направили пластмасови. Колкото и да стягаш маркучите, тази пластмаса някакси поддава и капе по малко. Та успях да развия пластмасовия боклук и сложих металния накрайник от стария термостат, верно, носих го на стругар, за да напасне резбата на металната част, ама добре че стана. Та големи ядове с тия Vernet. Ама аз не трябваше да вярвам на тоя майстор.
                          Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                          Коментар


                            #14
                            Термостата за бензиново Типо по спесификация отваря (за приток от радиатора) на 92 градуса и затваря на 87. Всичко друго е инпровизация. Относно температурата при градско - нормално е да загрява повече, защото при по дълго каране водата се загрява еднакво в цялата система и в двигателя и в радиаторатъй като при почти липсата на движение течността в радиатора не може да се охлади. Включването на вентилатора я охлажда принудително но все пак не може да свали температурата както трябва. Колите и охлаждащата система са изчислени за това натоварване но все пак не забравяйте, че горките са на по 10-15 год.
                            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                            Нека Силата на бъде с Нас...

                            Коментар


                              #15
                              Колеги, изчетох кам двайсе теми за термостат и не ми стана много по-ясно отколкото в началото, та си позволявам да възобновя тази старичка тема, нищо че е лято. Значи, колата показва значителни отклонения в температурата в зависимост от режима на работа. В задръстванията в София достига до 95-100 градуса, а на извънградско се държи около 70-80. След като загрее в задръстване е достатъчна само около километър права отсечка без спиране, за да свали температурата до около 80. Това ме навежда на мисълта, че термостата е заминал. До тук добре, това което ме интересува е, каква марка да търся по магазините, защото от една малка обиколка останах с впечатлението, че всички са на едни пари с 2-3 лв. разлика? Другият ми въпрос е, голяма философия ли е да си го сменя сам, или ще трябва да се спонсорират монтьорите?
                              Shit happens, sometimes...
                              Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                              Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                              Коментар

                              Working...
                              X