Температурата при дълъг път стои стабилно на 80 градуса....,което за мен не е нормално,преди беше на 90...Въпроса ми е може ли да е от друго тази промяна,защото термостата е на има няма 10 месеца и не вярвам да е чак такава еднодневка...?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за термостат..?
Collapse
X
-
Re: Въпрос за термостат..?
Vlado написа:Температурата при дълъг път стои стабилно на 80 градуса....,което за мен не е нормално,преди беше на 90...Въпроса ми е може ли да е от друго тази промяна,защото термостата е на има няма 10 месеца и не вярвам да е чак такава еднодневка...?Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
според мен термостатите ви работят нормално! термостата се отваря и затваря в рамките на +/- някъкви градуси и е нормално температурата да варира в някакви тесни граници. така че не е необходимо да сменяте термостатите при това положение."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Vlado написа:Не съм съгласен....Така се държи от около 2 седмици,преди си заковаваше на милиметър преди 90 градуса независимо как се движа,а на място леко подминаваше 90 и се включваше перката.Сега стои две деления по надолу или на 80,отваря по-рано от преди....Кажете някаква читава марка която да търся...?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Ще погледна.макар че май нямаше фирмени надписи по него....И един ламерски въпрос.... от къде се източва антифриза,къде са пробките.По-точно на блока на двигателя,а и се чудя да използвам ли някаква добавка за почистване на системата преди смяната,има ли ефект от подобни?Fiat Tipo 1.6i.e,159A3.046
Коментар
-
stef написа:Vlado написа:Не съм съгласен....Така се държи от около 2 седмици,преди си заковаваше на милиметър преди 90 градуса независимо как се движа,а на място леко подминаваше 90 и се включваше перката.Сега стои две деления по надолу или на 80,отваря по-рано от преди....Кажете някаква читава марка която да търся...?Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
IvoMarea написа:stef написа:Vlado написа:Не съм съгласен....Така се държи от около 2 седмици,преди си заковаваше на милиметър преди 90 градуса независимо как се движа,а на място леко подминаваше 90 и се включваше перката.Сега стои две деления по надолу или на 80,отваря по-рано от преди....Кажете някаква читава марка която да търся...?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
stef написа:IvoMarea написа:stef написа:Vlado написа:Не съм съгласен....Така се държи от около 2 седмици,преди си заковаваше на милиметър преди 90 градуса независимо как се движа,а на място леко подминаваше 90 и се включваше перката.Сега стои две деления по надолу или на 80,отваря по-рано от преди....Кажете някаква читава марка която да търся...?Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Термостата за бензиново Типо по спесификация отваря (за приток от радиатора) на 92 градуса и затваря на 87. Всичко друго е инпровизация. Относно температурата при градско - нормално е да загрява повече, защото при по дълго каране водата се загрява еднакво в цялата система и в двигателя и в радиаторатъй като при почти липсата на движение течността в радиатора не може да се охлади. Включването на вентилатора я охлажда принудително но все пак не може да свали температурата както трябва. Колите и охлаждащата система са изчислени за това натоварване но все пак не забравяйте, че горките са на по 10-15 год.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Колеги, изчетох кам двайсе теми за термостат и не ми стана много по-ясно отколкото в началото, та си позволявам да възобновя тази старичка тема, нищо че е лято. Значи, колата показва значителни отклонения в температурата в зависимост от режима на работа. В задръстванията в София достига до 95-100 градуса, а на извънградско се държи около 70-80. След като загрее в задръстване е достатъчна само около километър права отсечка без спиране, за да свали температурата до около 80. Това ме навежда на мисълта, че термостата е заминал. До тук добре, това което ме интересува е, каква марка да търся по магазините, защото от една малка обиколка останах с впечатлението, че всички са на едни пари с 2-3 лв. разлика? Другият ми въпрос е, голяма философия ли е да си го сменя сам, или ще трябва да се спонсорират монтьорите?Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар