Здравйте колеги. От известно време алтернатора на Уното от подписа ми вие. Не е постояно, но в повечето случай като работи мотора се чува виене от към него. Някой свалял ли е такъв за ремонт? Най-вероятно има лагер който е за смяна, но не знам къде е точно. Знаете ли къде мога да намеря схема на глобката за да видя къде точно има лагери.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алтернатора на Уното вие!
Collapse
X
-
Лагерите се намират в предния и задния капак.След като бележиш разположението на капаците спрямо статора,вадиш лагерите и ,както беше казал pakumba,отиваш с тях в магазин за лагери,а не за авточасти.Вземаш лагери ZZ. Не е лошо стругар да престърже колектора.Вземаш едни нови четки и си готов.Преди монтажа може да свариш лагерите в грес,но само ако са с метални капачки на сепараторите.Успех в ремонта.П.П.Лагерите се набиват с дървено трупче.Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
-
Задължително ли е да сменям и четките? Ако са добре? До сега не съм имал проблем с тока и зареждането. Дразни ме това виене.И да попитам още нещо: Освен Autodata какъв друг софтуер има със схеми на сглобките на автомобили? В аутодатата няма нищо!?! Само схема на зацепване на ангренажа И това ZZ, марка лагери ли са? Аз мисля от SKF да купя?O.E.Motorsport
Коментар
-
четките струват 2 лв и не се преценяват по зареждането, щото може да затвори алтернатора и след 1000 км да се свършат четките и пак да отваря. преценват се на око колко са износени, а най-добре ги смени, няма ли да те е яд ако се свършат скоро след ремонта и е през нощта, вали държ и си на 500 км от вкъщи и останеш на пътяLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:четките струват 2 лв и не се преценяват по зареждането, щото може да затвори алтернатора и след 1000 км да се свършат четките и пак да отваря. преценват се на око колко са износени, а най-добре ги смени, няма ли да те е яд ако се свършат скоро след ремонта и е през нощта, вали държ и си на 500 км от вкъщи и останеш на пътяO.E.Motorsport
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар